Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Sees

lisesp83 skriver:

Mange tak..

Det er så åbenbart ikke alle der kan se jeg mener det. Men det må jeg jo så tage til mig.

Dem om det - Så længe du ved at du mener det, og står ved det, så må folk jo tænke sit.
Og hvis de ikke tager den til sig, så er det jo deres problem, ikke dit. Du har gjort hvad du synes var nødvendigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Fiona78

Baagøe skriver:

Gad godt læse tråden...

Det er den om hvordan man søger julehjælp

Anmeld

25. november 2010

Pige2009

Fiona78 skriver:

Det er den om hvordan man søger julehjælp

Link please

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Sees. skriver:

Dem om det - Så længe du ved at du mener det, og står ved det, så må folk jo tænke sit.
Og hvis de ikke tager den til sig, så er det jo deres problem, ikke dit. Du har gjort hvad du synes var nødvendigt!

Mange mange tak

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Ok.... Tror sku bare jeg springer den over. Den lyder ikke specielt konstruktiv

den er også slem. var lige inde og læse den.

til ts for at lave denne tråd

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Flot du undskylder....

Nu var jeg en af dem som heller ikke var skide søde ved Eva igår. Men jeg holder fast i det jeg skrev. For jeg syntes hun er HELT forkert på den. Men den skal vi ikke til at diskutere herinde nu. Den tråd er lukket....

Men kan da sige det sådan at da jeg i sin tid lavede den tråd hvor jeg fortalte jeg havde kaldt en dreng for neger, kom der satme også nogen hug, og det var der sku ingen der undskyldte for. Og hvis det igår var mobning, så var det dengang det dælme også. For det var ikke småting jeg blev kaldt. Og der var Eva selv en af dem som ikke lagde finger i mellem...

Ikke det skal undskylde at jeg var hård i munden igår, men skal det ikke være ens for alle, eller nogen må gerne "mobbbe" og andre må IKKE "mobbbes" ????

Det herinde er en stor hønsegård og man kan ikke undgå at med så mange kvinder på et sted vil der blive ballade.... Sådan ville det også have været hvis vi var blevet sat sammen i et sommerhus og skulle være sammen hver eneste dag en hel uge.... Sådan er det bare! Nogen dage kan man tåle mere end andre, og lader sig ikke gå på af en provokerende bemærkning eller tråd og andre dage lader man sig bare rive med. Og det var vi mange der gjorde igår... Vi mener helt sikkert allesammen de ting vi skrev igår, men kunne nok være blevet skrevet på en pænere måde....

Kram OG GLÆDELIG JUL!!

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

Baagøe skriver:

Link please

Der er det så at jeg ikke er computerhaj nok Den ligge i Ordet er frit

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

nutche skriver:

den er også slem. var lige inde og læse den.

til ts for at lave denne tråd

Ja den var slem. Og det er derfor jeg undskylder.

Og tak.

(jeg står ved min mening, men ikke måden jeg sagde det på)

Anmeld

25. november 2010

Diana...

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Flot du undskylder....

Nu var jeg en af dem som heller ikke var skide søde ved Eva igår. Men jeg holder fast i det jeg skrev. For jeg syntes hun er HELT forkert på den. Men den skal vi ikke til at diskutere herinde nu. Den tråd er lukket....

Men kan da sige det sådan at da jeg i sin tid lavede den tråd hvor jeg fortalte jeg havde kaldt en dreng for neger, kom der satme også nogen hug, og det var der sku ingen der undskyldte for. Og hvis det igår var mobning, så var det dengang det dælme også. For det var ikke småting jeg blev kaldt. Og der var Eva selv en af dem som ikke lagde finger i mellem...

Ikke det skal undskylde at jeg var hård i munden igår, men skal det ikke være ens for alle, eller nogen må gerne "mobbbe" og andre må IKKE "mobbbes" ????

Det herinde er en stor hønsegård og man kan ikke undgå at med så mange kvinder på et sted vil der blive ballade.... Sådan ville det også have været hvis vi var blevet sat sammen i et sommerhus og skulle være sammen hver eneste dag en hel uge.... Sådan er det bare! Nogen dage kan man tåle mere end andre, og lader sig ikke gå på af en provokerende bemærkning eller tråd og andre dage lader man sig bare rive med. Og det var vi mange der gjorde igår... Vi mener helt sikkert allesammen de ting vi skrev igår, men kunne nok være blevet skrevet på en pænere måde....

Kram OG GLÆDELIG JUL!!

Bare lige en lille bemærkning  Men hun skrev ingen steder at hun havde søgt men HVIS hun skulle søge ville hun søge det 

Og nej mobning er ikke i orden uanset hvad det omhandler og træls du ikke fik en undskyldning den gang, jeg kan slet ikke huske tråden. 

Rigtig god Jul håber du nyder sneen det gør jeg 

Kram

Anmeld

25. november 2010

Guldet

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Flot du undskylder....

Kram OG GLÆDELIG JUL!!

tænker bare hvorfor man flippede sådan ud på hende.. hun havde jo ikke søgt.. hun skrev bare hvis. Hun var bare nysgerrig om hvem der kunne få julehjælp. hun havde ikke i sinde at søge det selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.