Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Laulund87

SoffiLine skriver:

jeg har intet vrede i mig, jeg synes bare du er direkte nedladende overfor alt og alle 

Du beskrev lige nøjagtig dig selv der...Men jeg vil ikke spilde mere tid på dig for det hjælper virkelig ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

SoffiLine

Diana... skriver:

Ej undskyld men nu kan jeg virkelig ikke mere. Hvad er det der galt hvorfor har du så stort behov for at være sådan jeg er VIRKELIG måløs over din måde at debatte på og den er absolut ikke pæn. Her bliver der skrevet et undskyld indlæg og jeg personligt synes at du er den der burde undskylde mest. Også går du ind og skrive sådan i et undskyld indlæg det er sgu bare ikke i orden skriv dog privat til hende hvis du har et problem med hende! 

Kh Diana der virkelig ikke forstå du får lov at blive ved! 

OG VIL MED GLÆDE UNDSKYLDE TIL DEM DER FØLER JEG ER GÅET OVER DERES GRÆNSE.

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Laulund87 skriver:

Jamen hvis det bare er noget jeg føler, kan jeg ikke rigtig uddybe det Hun skriver undskyld og jeg fornemmer bare ikke rigtig at hun mener det..Kender du ikke det? Men jeg kan da tage fejl!

Jeg kunne også godt tænke mig du uddyber. Ellers har du da intet at have det i.

Anmeld

25. november 2010

Diana...

LouiseNielsen skriver:

Kan godt forstå det du skriver... Men jeg syntes måske at Laulund er den der bør tænke over hvad hun skriver i denne tråd....

Jamen at hun ikke tror på den undskyldning er vel hendes problem ikke jeres det kan i da være lige glade med! Det fortjerne da absolut ikke en masse af dem her  

Anmeld

25. november 2010

SoffiLine

Laulund87 skriver:

Du beskrev lige nøjagtig dig selv der...Men jeg vil ikke spilde mere tid på dig for det hjælper virkelig ikke.

DET VAR EN KRITIK AF DIG, TA IMOD DEN - I STEDET FOR AT VENDE DEN OM  MIG KAN VI SNAKKE OM BAGEFTER 

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

lisesp83 skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig du uddyber. Ellers har du da intet at have det i.

Det er en FØLELSE jeg har og jeg kan ikke forklare det..Du skriver jo undskyld og sådan er det

Anmeld

25. november 2010

Diana...

SoffiLine skriver:

Det er Laulund der kommer med spydige kommentarer. og det er ikke i orden

Jamen kan du ikke være lige glad med om hun tror på den undskyldning. Det er jo ikke dit problem! Det da hendes eget!!! 

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

Laulund87 skriver:

Jamen hvis det bare er noget jeg føler, kan jeg ikke rigtig uddybe det Hun skriver undskyld og jeg fornemmer bare ikke rigtig at hun mener det..Kender du ikke det? Men jeg kan da tage fejl!

Joo tror da godt jeg ved hvad du mener... Nu syntes jeg trådstarter virker som en sød pige, og har aldrig kunne sætte en finger på de ting hun har skrevet. Hun mener blot hun gik over stregen igår og undskylder... Ser ingen grund til du skal ødelægge hendes tråd ved at begynde og skrive du tvivler på hende... Det vil bringe endnu mere dårlig stemning og er jo netop det hun med denne tråd forsøger at få udryttet....

Anmeld

25. november 2010

Diana...

SoffiLine skriver:

OG VIL MED GLÆDE UNDSKYLDE TIL DEM DER FØLER JEG ER GÅET OVER DERES GRÆNSE.

De skal ikke bede om en undskyldning du burde selv kunne se hvor du gået over gevind! 

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Laulund87 skriver:

Det er en FØLELSE jeg har og jeg kan ikke forklare det..Du skriver jo undskyld og sådan er det

Ok. Det kan jeg jo ikke gøre noget ved

Fortsat god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.