Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Becks

Synes det er fint du kommer med en undskyldning - Kunne så se flere i den tråd, som burde undskylde over for trådstarter i den anden tråd, som var langt mere grove i deres mund..

NOTE TIL ALLE: SKRIV TIL ALLE SOM DU SELV VIL SKRIVES TIL!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Laulund87

lisesp83 skriver:

Nu er du jo selv med til at gøre tingene værre. Og opret din egen tråd, hvis du har brug for det, tak.

Jeg har gjort dette i god tro. Og så er der nogle ting du ikke ved.

Jeg kan huske jeg har læst et sted, du har skrevet at du nok nogle gange har sagt nogle forkerte ting, og at du så kunne se det bagefter.

Sådan er det hos mig. Men det er ikke legalt eller?

Jo det har jeg og det er helt legalt! Men ikke i det omfang og når det gælder mobning! Er det kun dem der synes det er flot af dig der må skrive her?? Du virker ikke til at være oprigtig...Sorry...

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

lisesp83 skriver:

Nu er du jo selv med til at gøre tingene værre. Og opret din egen tråd, hvis du har brug for det, tak.

Jeg har gjort dette i god tro. Og så er der nogle ting du ikke ved.

Jeg kan huske jeg har læst et sted, du har skrevet at du nok nogle gange har sagt nogle forkerte ting, og at du så kunne se det bagefter.

Sådan er det hos mig. Men det er ikke legalt eller?

Jeg synes det er flot af dig at stå frem med en undskyldning og hvad der ellers er forgået i private beskeder kan og skal vi jo ikke vide

Men som sagt synes jeg det er god stil af dig at give en offentlig undskyldning

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

Laulund87 skriver:

Jo det har jeg og det er helt legalt! Men ikke i det omfang og når det gælder mobning! Er det kun dem der synes det er flot af dig der må skrive her?? Du virker ikke til at være oprigtig...Sorry...

Man må jo tro på det bedste i folk

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Laulund87 skriver:

FINT!!!

Anmeld

25. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

Altså jeg aner slet ikke hvilken tråd der er tale om her..... Men et eller andet voldsomt er der da foregået

Synes bare det er fint at man kan undskylde når man har skidt i nælderne!

Jeg så lidt igår, som jeg så godt ku gå galt - valgte at holde mig væk  Og ja, det er det da  

Anmeld

25. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er en rigtig god ting at kunne erkende, at man har begået en fejl og at kunne sige undskyld. Det kræver mod at stå frem offentligt med en undskyldning. Jeg håber, at alle, der kommer til at træde over stregen, kan lære noget af dette.

Hvis man har dummet sig over for en af de andre brugere, kan det også være en god ide at skrive det direkte til brugeren. Dels fordi det er mere personligt, dels for at være sikker på, at den pågældende bruger modtager din undskyldning.

Og så lige en sidebemærkning: Det er IKKE acceptabelt at sende nogen form for trusler, hverken i debatten eller i private beskeder. Oplever I situationer, hvor I føler jer truet, vil vi gerne bede jer om at melde det til os, så vi kan tage hånd om det.

I disse dage føler jeg mig desuden inspireret til at bede jer huske den gyldne regel: Behandl andre, som du selv ønsker at blive behandlet. Tæl til ti og tænk, før du skriver.

Bedste hilsner og ønsker om en dejlig dag med masser af god stemning,

Karoline, redaktør på baby.dk 

Anmeld

25. november 2010

Sees

Super flot med sådan en undskyldning!
Jeg synes det er stort at du går frem med det til alle, så alle der har læst debatten, kan se at du jo mener det.. Godt gået!

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

Sees. skriver:

Super flot med sådan en undskyldning!
Jeg synes det er stort at du går frem med det til alle, så alle der har læst debatten, kan se at du jo mener det.. Godt gået!

Mange tak..

Det er så åbenbart ikke alle der kan se jeg mener det. Men det må jeg jo så tage til mig.

Anmeld

25. november 2010

Pige2009

lisesp83 skriver:

Hej piger..

Jeg vil mægtig gerne undskylde for mine heftige svar i den dersens debat igår. Jeg røg vist for højt op i det røde felt.

Fra nu af, vil jeg lige tælle til 10, eller bare springe en tråd over, hvis jeg kan mærke jeg ikke skal deltage i den.

Så et oprigtigt undskyld herfra.

Lise

Gad godt læse tråden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.