Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.327 visninger
100 svar
0 synes godt om
25. november 2010

lisesp83

Hej piger..

Jeg vil mægtig gerne undskylde for mine heftige svar i den dersens debat igår. Jeg røg vist for højt op i det røde felt.

Fra nu af, vil jeg lige tælle til 10, eller bare springe en tråd over, hvis jeg kan mærke jeg ikke skal deltage i den.

Så et oprigtigt undskyld herfra.

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Mi

Super flot

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Alle kan gå over stregen i en debat, men det er stort at indse det og undskylde for sin fejl!

Jeg vil i samme anledning, endnu en gang, opfordre alle til at anmelde en tråd hvis I føler går over stregen! Det er den bedste måde for os at være med over det hele!

Og som du siger, Lise! Tæl til 10. Gå lidt væk fra computeren eller gå fordi debatter dig provokerer dig. (det gælder alle. Ikke kun dig )

Knus Caroline - moderator på baby.dk

Anmeld

25. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lisesp83 skriver:

Hej piger..

Jeg vil mægtig gerne undskylde for mine heftige svar i den dersens debat igår. Jeg røg vist for højt op i det røde felt.

Fra nu af, vil jeg lige tælle til 10, eller bare springe en tråd over, hvis jeg kan mærke jeg ikke skal deltage i den.

Lise

Alt forladt 

Anmeld

25. november 2010

Faith

Har altid syntes at de største mennesker er dem der kan erkende egne bommerter og undskylde for dem! Så respekt herfra.

Anmeld

25. november 2010

saxa

Har altid syntes at de største mennesker er dem der kan erkende egne bommerter og undskylde for dem! Så respekt herfra.

Lige mine ord

Anmeld

25. november 2010

Fiona78

lisesp83 skriver:

Hej piger..

Lise

De kan ske for alle har selv prøvet det før

Men flot at du undskylder Alt er forladt og lad os så se fremad

Anmeld

25. november 2010

Zafir

Smukt Dejligt at du vil bidrage til den gode stemning fremover. Det er fint man bliver gal, men det er også fint at lære at styre det lidt...

Anmeld

25. november 2010

Svei

Jeg tænker man måske skulle skrive undskyld til de menensker man vælger at svine til i sin tankeløshed...personligt tænker jeg bare mit og springer sådanne debatter over men altså, man skal jo gå til den man har trådt på også, men altså, i bund og grund er det meget bedre at tage det privat herinde når det handler om personer og ikke debatter.....

Anmeld

25. november 2010

Diana...

Jbk skriver:

Jeg tænker man måske skulle skrive undskyld til de menensker man vælger at svine til i sin tankeløshed...personligt tænker jeg bare mit og springer sådanne debatter over men altså, man skal jo gå til den man har trådt på også, men altså, i bund og grund er meget bedre at tage privat herinde når det handler om personer og ikek debatter.....

Helt enig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.