Undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

lisesp83

Jeg kan sagtens følge dig JBK/Eva..

Men du har lige truet mig i privat post.

Og denne undskyldning var til Alle. INKL DIG!!!!!!!

Kan ikke se den skulle sendes privat til dig, hellere offentlig, så andre kunne se jeg mener det..

Fortsat god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Pia.

lisesp83 skriver:

Hej piger..

Jeg vil mægtig gerne undskylde for mine heftige svar i den dersens debat igår. Jeg røg vist for højt op i det røde felt.

Fra nu af, vil jeg lige tælle til 10, eller bare springe en tråd over, hvis jeg kan mærke jeg ikke skal deltage i den.

Så et oprigtigt undskyld herfra.

Lise

Hvor er det bare stort af dig at skrive undskyld - det var der en del der kunne lære af...      

Anmeld

25. november 2010

Diana...

Den med privat post skulle du måske holde mellem dig og eva og henrik for det rager ikke os andre. 

Anmeld

25. november 2010

Pia.

lisesp83 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig JBK/Eva..

Men du har lige truet mig i privat post.

Og denne undskyldning var til Alle. INKL DIG!!!!!!!

Kan ikke se den skulle sendes privat til dig, hellere offentlig, så andre kunne se jeg mener det..

Fortsat god dag.

Meget enig... Syntes det er fint du skriver til ALLE - da alle har læst det .... Godt gået... er ked af du skulle trues i privat post !!!! Det er ikke så rart... ved hvad jeg snakker om... !!!

Knus til dig...

Anmeld

25. november 2010

SSL

Holy crap... Det er da fedt at være 'ny' herinde.. Tænker, hønsegård eller hormorner?  Spøg til side, som helt sikkert ikke er sjov  Er lidt chokeret.. Sorry.. God dag alle Qvinder

Anmeld

25. november 2010

Diana...

SSL skriver:

Holy crap... Det er da fedt at være 'ny' herinde.. Tænker, hønsegård eller hormorner?  Spøg til side, som helt sikkert ikke er sjov  Er lidt chokeret.. Sorry.. God dag alle Qvinder

Velkommen til  Sådan er det heldigvis ikke hverdag 

Håber du bliver glad for at være her alligevel 

Anmeld

25. november 2010

SSL

Diana... skriver:

Velkommen til  Sådan er det heldigvis ikke hverdag 

Håber du bliver glad for at være her alligevel 

Argh, må da sige jeg også havde hormonerne igang allerede anden aften herinde, meeen - synes den ene tråd var over stregen, hold da fest  Men tager det ikke tungt, og håber ikke personerne bag skærmene bliver såret.. Hverken for/imod menneskerne osv osv  Men det er lidt pudsigt, sådan en side fyldt med kvinder ikk, og oveni købet gravide, PMS osv, haha - så kan det da kun gå galt  hihi.. 

Anmeld

25. november 2010

Laulund87

Jbk skriver:

Jeg tænker man måske skulle skrive undskyld til de menensker man vælger at svine til i sin tankeløshed...personligt tænker jeg bare mit og springer sådanne debatter over men altså, man skal jo gå til den man har trådt på også, men altså, i bund og grund er det meget bedre at tage det privat herinde når det handler om personer og ikke debatter.....

Tænkte jeg også....

Anmeld

25. november 2010

Guldet

Jeg synes der er en der fortjener en STOR undskyldning.. bare min mening..

God dag til alle

Anmeld

25. november 2010

lisesp83

LAURAS MOR skriver:

Jeg synes der er en der fortjener en STOR undskyldning.. bare min mening..

God dag til alle

Det ville jeg også rigtig gerne.

Men der er sket noget der gør, at jeg ikke gør det privat til personen. DESVÆRRE!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.