Mødregruppe: 30 års aldersforskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

lucas<3

Anonym skriver:

- det er hvad der er på en af de andre kvinders børn

Jeg er stadig i chok over det... Turde ikke spørge hvor gammel hun selv er (tænker omkring 50 - og datteren er 1 md) - men er selv 26, så det er altså mærkeligt at være i gruppe med en der har et barn der er ældre end en selv! Tænker også hun er gammel når barnet skal skole - eller bare i vuggestue... Der MÅ da blive taget fejl af om hun er bedstemoderen eller moderen

MÅTTE BARE LIGE UD MED DET  

(er ano -ved ikke om hun er herinde eller om nogen "kender" hende (tror ikke der findes SÅ mange der har børn der er født så lang tid fra hinanden...)

vi er 4 i vores gruppe der er er en på 20, og mig på 21, en på 29 tror jeg, og en på 39. så der er os lidt forskel på os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anonym trådstarter

lauramusen skriver:

Præcis ser også på det som at du tænker på barnet og det er også det man skal et barn kan ikke selv vælge

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

luppe-laban skriver:

vi er 4 i vores gruppe der er er en på 20, og mig på 21, en på 29 tror jeg, og en på 39. så der er os lidt forskel på os..

Hej

Det er ikke mødrenes alder, men en af de andres børn der er 30 års aldersforskel på

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja - det var jo også det jeg skrev - men du kan jo ikke komme udenom at der er større risiko for at dø eller være mere "svækket" (=ved ikke lige hvilket ord jeg ellers skal bruge) jo ældre man bliver...

Jeg er så fra en helt anden familie Min mor fik min lillebror da hun var 30 - og det var gammelt

jamen du kan så til gengæld være totalt uegnet til at være mor som ung.
Som jeg siger, så er det helbred, sind og ånd, der afgør sagen..og har man et fysisk dårligt helbred som, lad os sige 45 årig, så er det også dumt at få børn..og det er der, jeg går ind og siger, at så skal man IKKE få børn.
LOL så må jeg have været tussegammel da jeg fik min søn, for jeg var 38.
Underligt..for mine unger er 29, 19 og 13 og de elsker hinanden over alt på jorden..og hævder at de ikke har en gammel mor LOL
De siger det ikke for at smigre, det ved jeg, for når jeg kalder mig selv for "deres gamle mor" så siger de, at jeg skal lade være med at skabe mig
Hehe

Anmeld

24. november 2010

JustMe

Jbk skriver:

Ej, det er da skønt...jeg var i mødregruppe med en sidst, hun var blevet bedstemor 14 dage før hun selv blev mor igen....jeg synes det er så fantastisk og livsbekræftende...

Ej, hvor må det da være en ganske speciel følelse

Anmeld

24. november 2010

Lotus86

Synes godt nok det er ærgeligt, at folk så tit herinde bliver hakket ned for det ene eller det andet.. Hvorfor kan man ikke bare læse tråden, give sit besyv med, og så lade det være ved det. Kan ikke forstå hvorfor trådstarter skal hakkes sådan ned af flere af jer, det skaber SÅ dårlig stemning, og vender tråden til en negativ debat..

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

jamen du kan så til gengæld være totalt uegnet til at være mor som ung.
Som jeg siger, så er det helbred, sind og ånd, der afgør sagen..og har man et fysisk dårligt helbred som, lad os sige 45 årig, så er det også dumt at få børn..og det er der, jeg går ind og siger, at så skal man IKKE få børn.
LOL så må jeg have været tussegammel da jeg fik min søn, for jeg var 38.
Underligt..for mine unger er 29, 19 og 13 og de elsker hinanden over alt på jorden..og hævder at de ikke har en gammel mor LOL
De siger det ikke for at smigre, det ved jeg, for når jeg kalder mig selv for "deres gamle mor" så siger de, at jeg skal lade være med at skabe mig
Hehe

Man kan være uegnet som mor uanset alder - det er jeg helt enig i

Det er bare svært at vide "Hvornår" man bliver gammel - nogle bliver det jo i løbet af få år - lige pludseligt af den ene eller anden årsag...

Og JA - du er da tusse gammel så

- men vil i øvrigt lige komplimentere dig, ikke bare for denne tråd men for alle dem jeg har set dig svare på: synes altid du svarer så pænt, åbent og "favnende" (kan man sige det?)  

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Synes godt nok det er ærgeligt, at folk så tit herinde bliver hakket ned for det ene eller det andet.. Hvorfor kan man ikke bare læse tråden, give sit besyv med, og så lade det være ved det. Kan ikke forstå hvorfor trådstarter skal hakkes sådan ned af flere af jer, det skaber SÅ dårlig stemning, og vender tråden til en negativ debat..

Synes det er ekstra slemt idag??? "

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Lotus86 skriver:

Vi kan ikke være mere enige.
At man er ueninge er en ting..men man kan godt være respektfuld uening 

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Man kan være uegnet som mor uanset alder - det er jeg helt enig i

Det er bare svært at vide "Hvornår" man bliver gammel - nogle bliver det jo i løbet af få år - lige pludseligt af den ene eller anden årsag...

Og JA - du er da tusse gammel så

- men vil i øvrigt lige komplimentere dig, ikke bare for denne tråd men for alle dem jeg har set dig svare på: synes altid du svarer så pænt, åbent og "favnende" (kan man sige det?)  

Hehe..det var super sødt sagt...1000 tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.