Nej vi skal ikke allesammen mene det samme - og jeg har respekt for at du tænker anderledes. Jeg har så meget respekt for det at jeg vælger at kommentere på det i en tone jeg håber du finder respektfuld for sådan er det ment.
Du siger ikke hun er en dårlig mor - det har jeg heller ikke skudt dig i skoene men jeg siger du tager en bekymring omkring hendes kommende barns fremtid op på en efter min mening upassende måde hvor du lægger vægt på shock effekten i at folk i skolen kan tro hun er bedstemor og at det er über crazy at der er 30 års forskel på hendes børn.
Jeg er selv farvet af at der er 20 år mellem mig og min bror. Min mor er stærk og skøn og 72 år. Hun har hele min barndom haft et fantastisk overskud og ja hun var gået på pension (efterløn) da jeg flyttede hjemmefra. Det var absolut intet problem. Ville med det sige at du ikke behøver at tage sorgerne (der måske aldrig kommer) på forskud for det lille nye liv.
Døden kommer til os alle. Nogen gange hurtigere til dem der bekymre sig for meget om fremtiden og om andres situation.
Anmeld