Mødregruppe: 30 års aldersforskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg siger ikke nogetsomhelst om hvorvidt hun er en god mor - jeg kender hende ikke! Jeg tænker på barnet! Jeg ville sgu være træt af at have en mor der skulle pensioneres samtidig med jeg flyttede hjemmefra!

Trist du har den holdning. Du trænger da tydligvis selv til lidt modenhed, måske du kan låne lidt af hende?

Jeg ville da synes det var skønt med en pensioneret mor, så ville der være masser af tid til shopping og cafeture. Skønt!

Både unge og "gamle" mødre kan være lige gode. Det er så sandelig ikke alderen det kommer an på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Shibby

Min far-blev far i maj måned. Selv med det mere livserfarring og bla bla så er han bare ikk mere egnet som far af den grund,-og det er på trods af at der er gået 24 år siden han blev far første gang. Alderen gør dig hverken bedre eller dårligere stillet end enhver anden,men det vil sgu nok aldrig ændre sig at den unge trækker på næsen af den gamle mor,og den gamle mor trækker på næsen af den unge mor

Anmeld

24. november 2010

Loa

Anonym skriver:

Det gør jeg jo heller ikke  SKriver sådan set ikke andet end at jeg blev paf over aldersforskellen og at jeg tror at der kan blive taget fejl af hendes relation til barnet...

Nårh nej var skam heller ikke en hentydning til dig, jeg ville bare gøre det klart at det ikke var det jeg skrev om, af frygt for at blive haglet ned herinde af dem der mener det er faaaantastisk at en 50+ kvinde bliver mor

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen du skal da have lov at have din mening søde ven.
men tænk lige over dette....ville du få fjernet dit barn..HVIS du nu blev gravid med en smutter som lad os sige 48 eller 50 og du iøvrigt ellers var frisk og rask??

Helt ærligt? JA! Jeg synes det er alt for gammelt.... Jeg ville være 70 når det barn flyttede hjemmefra. Og hvem siger jeg overhovedet vil nå at blive så gammel? Alle kan ryge i en trafikulykke eller blive alvorligt sygt i en hvilken som helst alder, men der er da unægteligt en større risiko for at man "falder fra" jo ældre man er

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Nårh nej var skam heller ikke en hentydning til dig, jeg ville bare gøre det klart at det ikke var det jeg skrev om, af frygt for at blive haglet ned herinde af dem der mener det er faaaantastisk at en 50+ kvinde bliver mor

Arh

Ja - det er åbenbart MEGET bedre end at blive det som 18-19-årig

Anmeld

24. november 2010

Loa

Rikke&Liam skriver:

Trist du har den holdning. Du trænger da tydligvis selv til lidt modenhed, måske du kan låne lidt af hende?

Jeg ville da synes det var skønt med en pensioneret mor, så ville der være masser af tid til shopping og cafeture. Skønt!

Både unge og "gamle" mødre kan være lige gode. Det er så sandelig ikke alderen det kommer an på.

Når jeg tænker aldersmæssigt, ville jeg da være frygtelig ked af hvis min mor havde valgt at få mig som 50 årig, da kvinderne i min familie ikke lever voldsomt længe,så syntes da det er ufattelig synd hvis barnet relativt ungt skal miste sin mor. Så lige set fra den vinkel af, kan jeg da godt lidt føle at det er egoistisk at få et barn i den alder.....

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Hvad f***** er det for noget at lukke ud???? Hvad siger min tråd om min modenhed??? Den har du da overhovedet ikke nogen ide om? Er det dine 24 års erfaring der siger dig det? MY GOD!

og for 27.000 gang: så siger jeg ikke hun ikke er eller kan være en god mor!

Anmeld

24. november 2010

SSL

Anonym skriver:

Præcist! (beklager du ikke kunne svare anonymt...)

Altså, vil gerne stå ved min mening, det var bare mere af hensyn til min fars død og brødres 'udhængning', ved du hvorfor jeg ikk kan svare anonymt? Troede nemlig den ville spørge mig inden

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Min far-blev far i maj måned. Selv med det mere livserfarring og bla bla så er han bare ikk mere egnet som far af den grund,-og det er på trods af at der er gået 24 år siden han blev far første gang. Alderen gør dig hverken bedre eller dårligere stillet end enhver anden,men det vil sgu nok aldrig ændre sig at den unge trækker på næsen af den gamle mor,og den gamle mor trækker på næsen af den unge mor

Nej... Og har vist vækket bjørnen i nogle af de sidstnævnte

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Altså, vil gerne stå ved min mening, det var bare mere af hensyn til min fars død og brødres 'udhængning', ved du hvorfor jeg ikk kan svare anonymt? Troede nemlig den ville spørge mig inden

Fordi jeg ikke er plusmedlem - kunne ikke sætte flueben i den rubrik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.