Mødregruppe: 30 års aldersforskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.319 visninger
102 svar
0 synes godt om
24. november 2010

Anonym trådstarter

- det er hvad der er på en af de andre kvinders børn

Jeg er stadig i chok over det... Turde ikke spørge hvor gammel hun selv er (tænker omkring 50 - og datteren er 1 md) - men er selv 26, så det er altså mærkeligt at være i gruppe med en der har et barn der er ældre end en selv! Tænker også hun er gammel når barnet skal skole - eller bare i vuggestue... Der MÅ da blive taget fejl af om hun er bedstemoderen eller moderen

MÅTTE BARE LIGE UD MED DET  

(er ano -ved ikke om hun er herinde eller om nogen "kender" hende (tror ikke der findes SÅ mange der har børn der er født så lang tid fra hinanden...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Marco2

Jamen så må det da være rart for hende at hun er kommet i en rigtig god, fordomsløs mødregruppe som kan støtte, samtale og trøste når de fordomsfulde mennesker tager fejl af hvorvidt hun er moder eller bedstemoder …

AG

Anmeld

24. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Jeg er stadig i chok over det... Turde ikke spørge hvor gammel hun selv er (tænker omkring 50 - og datteren er 1 md) - men er selv 26, så det er altså mærkeligt at være i gruppe med en der har et barn der er ældre end en selv! Tænker også hun er gammel når barnet skal skole - eller bare i vuggestue... Der MÅ da blive taget fejl af om hun er bedstemoderen eller moderen

(er ano -ved ikke om hun er herinde eller om nogen "kender" hende (tror ikke der findes SÅ mange der har børn der er født så lang tid fra hinanden...)

Ej, det er da skønt...jeg var i mødregruppe med en sidst, hun var blevet bedstemor 14 dage før hun selv blev mor igen....jeg synes det er så fantastisk og livsbekræftende...

Anmeld

24. november 2010

wamse

Marco2 skriver:

Jamen så må det da være rart for hende at hun er kommet i en rigtig god, fordomsløs mødregruppe som kan støtte, samtale og trøste når de fordomsfulde mennesker tager fejl af hvorvidt hun er moder eller bedstemoder …

AG

Anmeld

24. november 2010

Svei

Marco2 skriver:

AG

Sådan...enig...

Anmeld

24. november 2010

anna-jonas

I min mødregruppe var der godt 20 års forskel på den yngste og ældste mor..................men det betød intet, det var bare et rart sted at være. Det handler jo ikke så meget om folks alder, men mere om kemi, og hvor gammel man lige føler sig.

Anmeld

24. november 2010

Sees

Jeg kender en, som har 8 børn.
De er 29, 27, 26, 18, 16, 6, 3 og ½ år.

1 måneden inden den sidste kom til verden, blev hun mormor .. Jeg synes det er skønt

Anmeld

24. november 2010

*Sofie*

Marco2 skriver:

AG

Ku ikk la vær med at fnise lidt
Men hvor har du ret

Anmeld

24. november 2010

mor2011

Synes du skulle have lidt respekt for den "gamle" moder. Hun har nemlig ressourcer og gode erfaringer at trække på med den lille nye. Iøvrigt viser alle undersøgelser, at børn med ældre forældre klarer sig langt bedre end børn af yngre forælder. Jeg bliver fyrre lige om lidt men skal i gang med insemineringsforsøg når jeg har tabt mig nok. Og jeg glæder mig for mit barn får nemlig en mor som har en god livserfaring at trække på. Og ikke mindst en mor som ikke er så snævertsynet som du tilsyneladende er.

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Som så mange gange før må jeg sige at jeg kender mødre der har fået børn når de var midt i 40'erne eller omkring de 50..og alle har de været fantastiske mødre. Så det kan jeg ikke være det mindste forarget over.
Der hvor jeg sætter grænsen er, når naturen har sagt stop og man så ad kunstig vej får børn, som nu hende på over 70.
Min kusine var hmmm 48 da hun fik sin den sidste og min farmor over 50...og en anden jeg kender var 52.
Er man sund og rask og ellers frisk på livet, så synes jeg da det er helt i sin orden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.