Mødregruppe: 30 års aldersforskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hmm nej hun er da nok en god mor..Men sandsynligvis ikke så mange år som ville være optimalt 

Og ja det er da fordumsfuldt at tænke sådan, men sådan tænker jeg nu alligevel..

Der er i hvert fald stærkt forhøjet risiko for det ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Loa

Uanset om man skriver det ene eller det andet, så kan man jo risikere at få hug

Dog tænker jeg at jeg nok ville være lidt ked af hvis der var 30 år i mellem mig og en bror/søster.... Tænk at være 10 år og så have en bror/søster på 40?? Nu tænker jeg på min mand hvis lillebror og søster er henholdsvis 7 og 11 år yndre end ham selv, og nøj hvor er han ked af den aldersforskel, så tænk hvis den havde været på 30 år..........

Men jeg vil slet ikke udtale mig om vedkommendes evne som mor.....

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

mor2011 skriver:

Synes du skulle have lidt respekt for den "gamle" moder. Hun har nemlig ressourcer og gode erfaringer at trække på med den lille nye. Iøvrigt viser alle undersøgelser, at børn med ældre forældre klarer sig langt bedre end børn af yngre forælder. Jeg bliver fyrre lige om lidt men skal i gang med insemineringsforsøg når jeg har tabt mig nok. Og jeg glæder mig for mit barn får nemlig en mor som har en god livserfaring at trække på. Og ikke mindst en mor som ikke er så snævertsynet som du tilsyneladende er.

Nånå..er tonen ikke lidt bidsk her...synes da godt det kan siges lidt mere venligt.
Man har da lov til at spørge og lufte sin mening uden at blive svare så barskt tilbage:
hvis jeg havde fået det svar, ville jeg blive meget, meget ked af det.

Anmeld

24. november 2010

klmf

Marco2 skriver:

Jamen så må det da være rart for hende at hun er kommet i en rigtig god, fordomsløs mødregruppe som kan støtte, samtale og trøste når de fordomsfulde mennesker tager fejl af hvorvidt hun er moder eller bedstemoder …

AG

Anmeld

24. november 2010

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Nånå..er tonen ikke lidt bidsk her...synes da godt det kan siges lidt mere venligt.
Man har da lov til at spørge og lufte sin mening uden at blive svare så barskt tilbage:
hvis jeg havde fået det svar, ville jeg blive meget, meget ked af det.

Enig!

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Uanset om man skriver det ene eller det andet, så kan man jo risikere at få hug

Dog tænker jeg at jeg nok ville være lidt ked af hvis der var 30 år i mellem mig og en bror/søster.... Tænk at være 10 år og så have en bror/søster på 40?? Nu tænker jeg på min mand hvis lillebror og søster er henholdsvis 7 og 11 år yndre end ham selv, og nøj hvor er han ked af den aldersforskel, så tænk hvis den havde været på 30 år..........

Men jeg vil slet ikke udtale mig om vedkommendes evne som mor.....

Det gør jeg jo heller ikke  SKriver sådan set ikke andet end at jeg blev paf over aldersforskellen og at jeg tror at der kan blive taget fejl af hendes relation til barnet...

Anmeld

24. november 2010

SSL

Puha, jeg synes at når man er 50+ bør man lade være med at få børn, helt ærligt..

Jeg synes faktisk at man bør tænke meget over, om man er frisk nok til det.. Altså, jeg mistede selv en far til døden, da jeg var 4år, og mine store brødre var selv 19 og 21år, det har de godt nok lidt enorm meget af, og mig selv med selvf. og det er da risikoen hvis man er 50år, så er man 70år når ens barn er i dén alder.. Det synes JEG ikke bør være sådan!  

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det da også blive lidt undelrigt for de børn når de vokser op... så er den ene - hvad - moster/onkel til den anden (passer det? )

Men jeg synes altså at 50 er ALT for gammelt at blive mor

Jamen du skal da have lov at have din mening søde ven.
men tænk lige over dette....ville du få fjernet dit barn..HVIS du nu blev gravid med en smutter som lad os sige 48 eller 50 og du iøvrigt ellers var frisk og rask??

Anmeld

24. november 2010

SSL

SSL skriver:

Puha, jeg synes at når man er 50+ bør man lade være med at få børn, helt ærligt..

Jeg synes faktisk at man bør tænke meget over, om man er frisk nok til det.. Altså, jeg mistede selv en far til døden, da jeg var 4år, og mine store brødre var selv 19 og 21år, det har de godt nok lidt enorm meget af, og mig selv med selvf. og det er da risikoen hvis man er 50år, så er man 70år når ens barn er i dén alder.. Det synes JEG ikke bør være sådan!  

SØRENS!! Ville super gerne have været anonym

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Præcist! (beklager du ikke kunne svare anonymt...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.