Mødregruppe: 30 års aldersforskel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

TinaPina

SussieThyssen skriver:

Det er jo så op til den enkelte selv at vælge..jeg ved bare, at hvis min krop ellers ville kunne klare det, så ville jeg ikke betænke mig to gange for at få mit barn. Det andet er direkte mord, at få fjernet sit barn bare på grund af et stykke papir med et tal på.
Og jeg kan så give dig masser af eksempler på fantastiske gamle mødre, som børnene ikke ville bytte for guld

Om det er mord eller ej er da HELDIGVIS et holdningsspørgsmål!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er jo så op til den enkelte selv at vælge..jeg ved bare, at hvis min krop ellers ville kunne klare det, så ville jeg ikke betænke mig to gange for at få mit barn. Det andet er direkte mord, at få fjernet sit barn bare på grund af et stykke papir med et tal på.
Og jeg kan så give dig masser af eksempler på fantastiske gamle mødre, som børnene ikke ville bytte for guld

Jeg synes godt nok det er lidt´voldsomt at kalde en provokeret abort for mord! SÅdan ser jeg det OVERHOVEDET ikke.

Siger ikke man bare skal bruge det som en slags "efter-prævention", men hvis man får den lavet fordi man er blevet uønsket gravid på trods af prævention, så synes jeg da det er bedre end at et barn kommet uønsket til verdenen.

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg synes godt nok det er lidt´voldsomt at kalde en provokeret abort for mord! SÅdan ser jeg det OVERHOVEDET ikke.

Siger ikke man bare skal bruge det som en slags "efter-prævention", men hvis man får den lavet fordi man er blevet uønsket gravid på trods af prævention, så synes jeg da det er bedre end at et barn kommet uønsket til verdenen.

Det er nu engang sådan jeg ser på unødige aborter.
Og altid vil gøre det.
Og nej..jeg taler af erfaring, for jeg har selv fået 2 af slagsen som ung, fordi jeg skulle, der var ikke andre alternativer, men tilgivet mig selv??? Nej, det har jeg aldrig.
Men lad nu mit ordvalg ligge og gå bare videre med debatten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.