hvilken hund til os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Lone Jakobsen

vi har en løwchen, som er en lille allergi venlig hund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

vi har en løwchen, som er en lille allergi venlig hund

Har du ik et billede hvor man kan se dems ansigt

Anmeld

24. november 2010

Maja_4000

goodiedk skriver:

At sige at en westie ikke fælder er ikke HELT rigtigt

Mine forældre er de stolte ejere af netop denne bandit, og man skal i hvert fald ikke have sort tøj på omkring ham. Det er en fantastisk dejlig og smuk hund, men den fælder temmeligt meget.

Hvis de bliver trimmet jævnligt , fælder de ikke .. Og de skal trimmes .. Ikke klippes (:
Jeg kender 3 westier , og ingen af dem fælder  

Anmeld

24. november 2010

Fiona78

goodiedk skriver:

Så synes jeg måske det er lidt et stort valg at tage, hvis han kan tåle en retriver, men ikke en anden?? Golden og labrador er jo så tætte familiært at det ikke helt giver mening

Og jeg går ud fra at den du kalder bomuldshund er en bichon frise? Som jo ellers skulle være en af de allermest allergivenlige hunderacer.

Puha et svært valg... Men som det første er det nok vigtigt at finde ud af hvad han ikke kan tåle. Altså få taget en allergitest hos lægen (jeg ved ikke om han kan være mere præcis). Som regel er det jo hundenes skæl man er allergisk overfor, men det kan jo være at det er anderledes i din mands tilfælde.

Under alle omstændigheder synes jeg ikke I skal købe en hund, før I er 100% sikre på at han kan tåle den.

God jagt

Og så liiige et lille billede af min egen terrorist

Bomuldshunden er en Coton de Toulear (staves) men den er ganske rigtigt beslægtet med Bischon Frieseén

Anmeld

24. november 2010

Marco2

Hej Lousie.

Ring ind til dansk kennel klub og tag en snak med én af deres konsulenter. De ved hvad de snakker om og kan rådgive Jer på den mest professionelle måde.

Vi kan sagtens sidde og foreslå en masse racer fordi vi lige har god erfaring med en specifik race, men vi er jo nok "lægmænd" i den sammenhæng.

Så tag og ring ind og få en snak med dem inden I vælger. De er så gode til at vejlede derinde, så I får den race som er bedst for Jeres familie.

AG

Anmeld

24. november 2010

Fiona78

Marco2 skriver:

Hej Lousie.

Ring ind til dansk kennel klub og tag en snak med én af deres konsulenter. De ved hvad de snakker om og kan rådgive Jer på den mest professionelle måde.

Vi kan sagtens sidde og foreslå en masse racer fordi vi lige har god erfaring med en specifik race, men vi er jo nok "lægmænd" i den sammenhæng.

Så tag og ring ind og få en snak med dem inden I vælger. De er så gode til at vejlede derinde, så I får den race som er bedst for Jeres familie.

AG

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

LouiseNielsen skriver:

Har du ik et billede hvor man kan se dems ansigt

du får lige et her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

du får lige et her

Hvor er den sød... Hva race var det du skrev det var?

Anmeld

25. november 2010

Lone Jakobsen

LouiseNielsen skriver:

Hvor er den sød... Hva race var det du skrev det var?

det hedder en løwchen, som betyder lille løve

Anmeld

25. november 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

det hedder en løwchen, som betyder lille løve

Hvad kan du fortælle om den race... Kæft den er nuttet!

Har lige været inde og kigge billeder af racen. Ik dem allesammen der er lige kønne, men det gør dem da bare så nuttet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.