hvilken hund til os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

Ja jeg hælder jo mest til en Cavalier, da man simpelthen ikke får en blidere og rolig hund.... Men den har jo en del pels, og så er det jo nok ikke lige den optimale race for din mand.

Ihhhh, der bor én overfor med en cavallier, han hedder Charles - og min yngste tæve, er heeeelt forelsket i ham, hun tisser af glæde HVER gang hun ser ham  Ih, er vild med racen.. Og havde jeg ikke to nu, havde jeg købt én  men 2 hunde er nok for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Faith

SSL skriver:

Ihhhh, der bor én overfor med en cavallier, han hedder Charles - og min yngste tæve, er heeeelt forelsket i ham, hun tisser af glæde HVER gang hun ser ham  Ih, er vild med racen.. Og havde jeg ikke to nu, havde jeg købt én  men 2 hunde er nok for os

Nårh hvor sødt! Det må da siges at være ægte kærlighed. Men ret upraktisk. Tænk hvis vi tissede i bukserne hver gang manden kom hjem fra arbejde

Ja jeg kunne osse nævne de første 10 hunderacer jeg godt kunne tænke mig, men må ike få flere for manden. Sådan en stivstikker

Anmeld

24. november 2010

Dorthe1986

LouiseNielsen skriver:

Jamen vi har det sådan lidt af finder vi en hund vi falder pladask for, så læser vi om racen og tager derud fra...

Lige nu har vi Gravhund og dansk/svensk gårdhund i tankerne...

Vi har en dansk/svensk gårdhund og de er bare fantastiske!

Anmeld

24. november 2010

Mussi30

SSL skriver:

NÅÅÅÅRH!! Det er da en Cairn Terrier, ikk???

Jo, han er en cairn terrier. En fantastisk hund, og han er vildt forelsket i ALLE børn

Men han er overdrevet hyperaktiv, så han kræver et sted hvor han kan få lov at løbe eller en frygtelig masse gåture

Anmeld

24. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

Nårh hvor sødt! Det må da siges at være ægte kærlighed. Men ret upraktisk. Tænk hvis vi tissede i bukserne hver gang manden kom hjem fra arbejde

Ja jeg kunne osse nævne de første 10 hunderacer jeg godt kunne tænke mig, men må ike få flere for manden. Sådan en stivstikker

Haha, lidt tisser man vel altid i bukserne når man ser sin kæreste komme ind af døren  haha.. Men ja, hun ELSKER ham Charlie/Charles - og hans ejer siger også at han bliver stædig og vil ikk gå længere hvis han ser hende på afstand, nåårh

Ej, hvor sjovt - det er også min kæreste der siger "neej, vi skal ikke have flere hunde", meeen - jeg forstår det nu også godt når han fortæller hans skide kloge begrundelser  

Anmeld

24. november 2010

SSL

goodiedk skriver:

Jo, han er en cairn terrier. En fantastisk hund, og han er vildt forelsket i ALLE børn

Men han er overdrevet hyperaktiv, så han kræver et sted hvor han kan få lov at løbe eller en frygtelig masse gåture

haha, tell me about it

Mine svigerforældre fik sig en cairn, deres gamle døde efter 16,5år - så de havde 'glemt' et hyperniveua den er på de første par år  Men det er til gengæld også en charme ved den hund, synes jeg.. Jeg ska da også have sådan én når jeg skal på pension, den ville bare sørge for at holde mig ung, haha

Tror heller ikke jeg har set/mødt en cairn der er bange for noget, utrolig godmodig race, er ret vild med svigerforældrenes også

Anmeld

24. november 2010

Faith

SSL skriver:

Haha, lidt tisser man vel altid i bukserne når man ser sin kæreste komme ind af døren  haha.. Men ja, hun ELSKER ham Charlie/Charles - og hans ejer siger også at han bliver stædig og vil ikk gå længere hvis han ser hende på afstand, nåårh

Ej, hvor sjovt - det er også min kæreste der siger "neej, vi skal ikke have flere hunde", meeen - jeg forstår det nu også godt når han fortæller hans skide kloge begrundelser  

Jamen det er problemet med mænd... De er altid så fandens logisk tænkende!

Anmeld

24. november 2010

Mi

Det lyder mærkeligt at han kan tåle nogle racer og ikke andre, så syntes jeg da at det er risikabelt at anskaffe en hund, for han kan jo sagtens udvikle allergi overfor den, selvom han som udgangspunkt ikke er allergisk. Især når han er disponeret.

Ved at der findes en allergihund, men ikke hvilken race det er.

Men ellers ville jeg sige en golden retriver. Det er vel en mellem størrelse hund, men ikke så aktiv og derfor tror jeg den ville passe godt til en campingvogn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. november 2010

SSL

smillaluna skriver:

Jamen det er problemet med mænd... De er altid så fandens logisk tænkende!

Haha JAA!!  

Anmeld

24. november 2010

..

Jeg vil varmt anbefale jer en mellempuddel.

Den er 100% allergivenlig, god til børn, nem at træne, loyal, og virkelig intelligent

Billedet er af vores kongepuddel da hun var hvalp. Jeg ved godt der er mange fordomme (især fra mænd) om pudler men selv min mand er blevet helt vild med Sally ud fra hendes fantastiske egenskaber. Det skal siges at vi hidtil kun har haft schæfer/labrador blandinger..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.