Men vidste du ikke at hans arbejde var hans et og alt inden i valgte at blive gravide. Min holdning er lidt, at folk er som de er. De kan prøve at ændre sig men man ender som regel med at vende tilbage som man er. Dette gælder jo også en selv. Hvis han var sådan da du mødte ham, så vil han nok være sådan når du bliver gravid og barnet er født.
Min kæreste kom heller ikke til alle scanninger og var ikke med en eneste gang til JM. Dette var mit valg (mht JM) synes ikke det var nødvendigt at han skulle tage fri til det. Men sådan er vi nok meget forskellige indbygget. Jeg havde ikke det store behov for han indlevede sig under min graviditet, men forventede det selvfølgelig når barnet blev født. Selvfølgelig blev jeg skuffet mange gange, lige som mange andre nybagte mødre, og han sikkert også over mig. Der er jo mange følelser på spil med en nyfødt og baby det første år. Men han var/er en super fantastisk far. Og selv om han måske ikke gør alt som jeg ville ønske, så prøver han på sin egen dejlige måde.
Anmeld