Isabeau2206 skriver:
Hej! Nu har jeg ikke en mand, som er væk i flere dage pga. arbejde. Vi har det heller ikke perfekt. Og når vi har været fra hianden, har jeg faktisk haft det okay. Har sagtens kunne klare det hele selv, samt endda også finde lidt tid til mig selv.
Jeg kan jo også rigtig godt lide min mand, men skal jeg være ærlig, kan jeg ikke se at det skulle blive bedre end det er nu
Hvorfor det er så svært og gå fra sit barns far, ved jeg virkelig ikke. Det havde jo nok været lettere, hvis vi ikke havde børnene 
Det er heller ikke så tit, at han er væk i et par dage. men tit han er hjemme på den anden side af kl 18. - men tror bare der også ligger andre ting til grunde at jeg er ved at være træt af ham.. for jeg savner ham faktisk ikke når han er væk .
fordi jeg har de sure ting jeg ikke er tilfreds med.
men samtidlig med ved jeg at hvis han ændre lidt på hans række følge, så ville jeg også blive glad. - men det er han jo ikke indstillet på.
der imod har jeg fået valgt, ham + job. eller ikke ham. og jeg valgte ham + job. men det var i forbindelse med at han skal ud og rejse med jobbet til næste år. - jeg kan da ikke blive ved med at fra sige mine egne behov. det gør han jo lagt fra ingen gang selv.
Anmeld