Tanker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Måske det fordi jeg mangler opmærksomhed fra ham ? kærlighed?

ja det er jo det jeg tænker... og derfor skal du tale med ham! uden at være hverken sur eller bebrejdende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anonym trådstarter

Isabeau2206 skriver:

Hej! Nu har jeg ikke en mand, som er væk i flere dage pga. arbejde. Vi har det heller ikke perfekt. Og når vi har været fra hianden, har jeg faktisk haft det okay. Har sagtens kunne klare det hele selv, samt endda også finde lidt tid til mig selv.

Jeg kan jo også rigtig godt lide min mand, men skal jeg være ærlig, kan jeg ikke se at det skulle blive bedre end det er nu Hvorfor det er så svært og gå fra sit barns far, ved jeg virkelig ikke. Det havde jo nok været lettere, hvis vi ikke havde børnene

Det er heller ikke så tit, at han er væk i et par dage. men tit han er hjemme på den anden side af kl 18. - men tror bare der også ligger andre ting til grunde at jeg er ved at være træt af ham.. for jeg savner ham faktisk ikke når han er væk . fordi jeg har de sure ting jeg ikke er tilfreds med.

men samtidlig med ved jeg at hvis han ændre lidt på hans række følge, så ville jeg også blive glad. - men det er han jo ikke indstillet på.

der imod har jeg fået valgt, ham + job. eller ikke ham. og jeg valgte ham + job. men det var i forbindelse med at han skal ud og rejse med jobbet til næste år. - jeg kan da ikke blive ved med at fra sige mine egne behov. det gør han jo lagt fra ingen gang selv.

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, når jeg ligger de ting væk som jeg ikke er tilfreds med. og istedet tænker på de ting jeg er tilfreds med.

Hmmm...
hvis jeg var dig, så ville jeg sætte mig ned og lavet en liste hvor du trækker en streg igennem. På den ene side skriver du alle plusserne og på den anden alle minusserne.
Og så ser du grundigt på det og vurderer hvor vigtige de enkelte ting er, og er der langt flere positive ting, jamen så må du jo se at bearbejde de negative, så du får ryddet så mange som muligt af dem af vejen.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg synes ikke man kan sige du forlanger for meget:0)
så firkantet er det slet ikke...

men jeg synes det er okay at han får plads til at være glad ved sit job... og jeg synes det er okay at aftale diverse lægetider så han kan komme med....

men, jeg synes du skal tale med ham om dette UDEN at være bebrejdende! fortæl ham at grunden til at han måske synes du har været krævende, er at du er ked af det, at du er ked af at føle at hans job er vigtigere end dig... og at du er skide bange for hvordan det bliver når den lille kommer... vend vrangen ud og vis hvad du går og tumler med!

Jeg ved jo godt hvordan tingene ser ud når den bette kommer. vi skal holde barnedåb ind for 2mdr efter fødselsen, da han skal ud og rejse med jobbet. i 3mdr. hjemme 3uger og afsted igen i 3mdr.

men hvis man ingen gang nu, kan sige nogen af enes egen behov fra, hvorfor sq han så ville når den bette kommer. ?

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmmm...
hvis jeg var dig, så ville jeg sætte mig ned og lavet en liste hvor du trækker en streg igennem. På den ene side skriver du alle plusserne og på den anden alle minusserne.
Og så ser du grundigt på det og vurderer hvor vigtige de enkelte ting er, og er der langt flere positive ting, jamen så må du jo se at bearbejde de negative, så du får ryddet så mange som muligt af dem af vejen.

Ja, det var en mulighed. men er helt blank. - jeg har brug for at mærke at han værdsætter mig og vores fremtid.

men det er bare en drøm, for der står hun JOB i hans hoved, sådan her proiotere han sit liv.

1: Job. 2: Venner derfra. 3 Alkohol.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg ved jo godt hvordan tingene ser ud når den bette kommer. vi skal holde barnedåb ind for 2mdr efter fødselsen, da han skal ud og rejse med jobbet. i 3mdr. hjemme 3uger og afsted igen i 3mdr.

men hvis man ingen gang nu, kan sige nogen af enes egen behov fra, hvorfor sq han så ville når den bette kommer. ?

fordi den lille ikke er der endnu så det er ikke nødvendigt at han stiller sit liv på hovedet endnu....

du står heller ikke op 7 gange hver nat kun for at øve dig til den lille kommer vel?

jeg tror, at jo mere du prøver på at få ham til at bevise at han kan sige sine behov fra, jo mere holder han fast i dem....

Men har i talt om det her inden han tog jobbet? eller var det en økonomisk nødvendighed med det job?

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

fordi den lille ikke er der endnu så det er ikke nødvendigt at han stiller sit liv på hovedet endnu....

du står heller ikke op 7 gange hver nat kun for at øve dig til den lille kommer vel?

jeg tror, at jo mere du prøver på at få ham til at bevise at han kan sige sine behov fra, jo mere holder han fast i dem....

Men har i talt om det her inden han tog jobbet? eller var det en økonomisk nødvendighed med det job?

Jeg var ikk kærster med ham den gang han valgte det, og troede ikke at det ville betyde SÅ meget.

han ville jobbet fordi det har været en drøm sir han.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg var ikk kærster med ham den gang han valgte det, og troede ikke at det ville betyde SÅ meget.

han ville jobbet fordi det har været en drøm sir han.

men hvis du havde en drøm du kunne realisere ville du så ikke ønske at han støttede dig?

jeg tror du får det bedste ud af at støtte ham i det her...

men samtidig fortælle ham hvordan du har det og at det er din drøm at være en familie.... så derfor må han også støtte dig i det så meget som muligt når den lille kommer

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, det var en mulighed. men er helt blank. - jeg har brug for at mærke at han værdsætter mig og vores fremtid.

men det er bare en drøm, for der står hun JOB i hans hoved, sådan her proiotere han sit liv.

1: Job. 2: Venner derfra. 3 Alkohol.

Tjaaa...hvis du kan leve med det, så er det dit valg søde ven...men jeg kunne ikke.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

men hvis du havde en drøm du kunne realisere ville du så ikke ønske at han støttede dig?

jeg tror du får det bedste ud af at støtte ham i det her...

men samtidig fortælle ham hvordan du har det og at det er din drøm at være en familie.... så derfor må han også støtte dig i det så meget som muligt når den lille kommer

Min drøm er at have en kæreste/mand, der ikke kan undvære hans familie (mig) . og den drøm er langt fra bleven virkelig.

Han kan ikke sige hvordan og hvorledes med den lille. når den ikke er her, men at han er der alt hvad han kan efter job. barsel har overvejet ikke at tag hvilket gjorde mig super ked af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.