Tanker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Missi

Anonym skriver:

Tak for dine kommentar

Jeg har accepeteret at han rejser. - og at det er en drøm for ham, som han selvf skal opleve.

men jeg mangler sq os noget, end at bare leve efter hvad hans drøm er. jeg mangler så meget fra hans side af. og det gør så ondt, at han kæmper mere for hans job end at få et liv med mig. (hvis du kan følge mig) .. hvergang jeg sir min mening og ikk gir efter, så er det så tæt på at han dropper mig . og gir mig skylden. og selv fremstår som den perfekte.

jeg sir ikke så meget mine følelser til ham mere, for føler kun han skider på dem. men det mener han ikke selv.

Forstår ikke hva du laver sammen med ham andet end den tryghed det gir at være to

Har du ikke noget familie eller venner du kan tage ud til i en uges tid og så se hvordan han regier osv og hvordan du selv har det og så hvis du stadig ikke får noget fra ham eller at du får følsen af at du ikke har lyst til at være sammen med ham mere, så få ordnet alt det praktiske med at flytte

Jeg tog til tyrkiet her i sommers med en veninde, hvor jeg var 17 uger henne, men havde bare brug for at få det hele på afstand og især ham, og det gik op for os begge hvor meget vi bare høre sammen. En pause kan være rigtig godt.

Hvis du er bange for at være enlig mor, så skal du sige til dig selv at du nok går hen og blir det alligevel med tiden, hvis han blir ved med at arbejde så meget som han gør, og et eller andet sted, bedre at du får styr på jeres/dit liv nu inden den bette kommer, det er nemmere at flytte et menneske end to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anonym trådstarter

Forstår ikke hva du laver sammen med ham andet end den tryghed det gir at være to

Har du ikke noget familie eller venner du kan tage ud til i en uges tid og så se hvordan han regier osv og hvordan du selv har det og så hvis du stadig ikke får noget fra ham eller at du får følsen af at du ikke har lyst til at være sammen med ham mere, så få ordnet alt det praktiske med at flytte

Jeg tog til tyrkiet her i sommers med en veninde, hvor jeg var 17 uger henne, men havde bare brug for at få det hele på afstand og især ham, og det gik op for os begge hvor meget vi bare høre sammen. En pause kan være rigtig godt.

Hvis du er bange for at være enlig mor, så skal du sige til dig selv at du nok går hen og blir det alligevel med tiden, hvis han blir ved med at arbejde så meget som han gør, og et eller andet sted, bedre at du får styr på jeres/dit liv nu inden den bette kommer, det er nemmere at flytte et menneske end to

Jeg har os tit tænkt på et puserum, men det kommer heller ikke til at forgå som jeg regner med, isted tager han i byen, drikker og glor på piger, med dem han arbejder med.

Idag, er jeg ked af det, fordi det ikke fungere bare lidt efter hvordan jeg gern ville have et forhold.

det med enlig mor, er jeg kommet så langt, at det er sådan det må være, hvis det der. han er i forvejen væk i samlagt 6mdr, og så vænner jeg mig alligevel til at han ikke er der.

Anmeld

24. november 2010

Missi

Anonym skriver:

Jeg har os tit tænkt på et puserum, men det kommer heller ikke til at forgå som jeg regner med, isted tager han i byen, drikker og glor på piger, med dem han arbejder med.

Idag, er jeg ked af det, fordi det ikke fungere bare lidt efter hvordan jeg gern ville have et forhold.

det med enlig mor, er jeg kommet så langt, at det er sådan det må være, hvis det der. han er i forvejen væk i samlagt 6mdr, og så vænner jeg mig alligevel til at han ikke er der.

det burde bare fortælle dig at du skal væk nu, hvis han ikke kan tage det seriøst !!!!! hvorfor blir du?

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, for det er ikke første gang jeg er ved at kysse bunden - for jeg føler jeg gir og gir, men ikk får igen..

og kan ikke finde ud af om det er mig og humoner den er gal med, eller om det ren faktisk er ham, der ikke kan have både kæreste og den fritid og job han gern ville..

der ligge bare så mange flere ting i det - og jeg prøver at sætte alt p spil, bare for at finde ud af om han egentlig ville det her.

For mig at se, så er en han det jeg kalder en Hulemand.
Han vil have al friheden og en kone derhjemme i "hulen", der står parat med sex og mad, samt rene sokker..og iøvrigt ikke belemrer ham yderligere...unger er ok, men han vil ikke tage ansvaret for dem.
Dem findes der en del af..og enten lever man med dem, som de er, eller også så forlader man dem...for de kan ikke laves om.
Så enkelt er det.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

For mig at se, så er en han det jeg kalder en Hulemand.
Han vil have al friheden og en kone derhjemme i "hulen", der står parat med sex og mad, samt rene sokker..og iøvrigt ikke belemrer ham yderligere...unger er ok, men han vil ikke tage ansvaret for dem.
Dem findes der en del af..og enten lever man med dem, som de er, eller også så forlader man dem...for de kan ikke laves om.
Så enkelt er det.

den måde du skriver det på der, der lyder bare så meget som ham. sådan opfatter jeg ham. - men sådan ville han bestemt ikke opfatte sig selv.

så sir jeg til ham at jeg ikke gider at leve under hans betingelser. der fik jeg det svar, sådan er det at være sammen med ham

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

det burde bare fortælle dig at du skal væk nu, hvis han ikke kan tage det seriøst !!!!! hvorfor blir du?

Tror det er fordi jeg er bange for at være alene. og gå igennem alt det her alene. '

og så er jeg jo sindsyg gald for ham ..  

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

den måde du skriver det på der, der lyder bare så meget som ham. sådan opfatter jeg ham. - men sådan ville han bestemt ikke opfatte sig selv.

så sir jeg til ham at jeg ikke gider at leve under hans betingelser. der fik jeg det svar, sådan er det at være sammen med ham

Tjaa...og det er helt rigtigt..det er enten eller søde ven.
Så det er helt og aldeles dit valg...han ændrer sig ikke. Det er enten eller.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaa...og det er helt rigtigt..det er enten eller søde ven.
Så det er helt og aldeles dit valg...han ændrer sig ikke. Det er enten eller.

nej det er sq tydeligt vist idag.

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

nej det er sq tydeligt vist idag.

Du kan altid skrive til mig, hvis du trænger til at læsse af...husk det!
Og så får du et stort Sussie-knus.

Anmeld

24. november 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Jeg plejer som regl at sige , jeg føler blablabla. og så siger han, ja men jeg kan ikke gør noget ved det.

Jeg føler ikke at han har tid til en kæreste og slet ikke et nyt medlem. men det nok fordi han ikke tænker over det på samme måde som mig, at vi blir en mere.

Jeg er bare et menneske der godt ku tænke mig, at det var os han satte i første række. - men det er det bare langt fra.

men måske er det bare mig, der forlanger for meget for at være glad og tilfreds.

Tak for lort!!!! Har du prøvet at komme med forslag til hvad du synes han kan gøre ved det??? Det er da nemt at komme med sådan en udmelding. Det lyder som om han ikke rigtig gider dig.... Undskyld jeg siger det så ligefremt, men.... Ja....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.