Tanker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmmm...så er det jeg tænker. Hvad formål er der med at leve sit liv, sammen med et menneske, der får en til at sige, at man skal være ligeglad???
Tænk grundigt over det, og spild ikke dit liv søde ven.

Ved ellers ikke hvad jeg ska gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen så er det vel bare at rykke teltpælene op og starte på et nyt liv UDEN ham. Sådan som det er nu, er ingen af jer jo lykkelige, ud fra det jeg kan forstå.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Måske det fordi jeg mangler opmærksomhed fra ham ? kærlighed?

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen så er det vel bare at rykke teltpælene op og starte på et nyt liv UDEN ham. Sådan som det er nu, er ingen af jer jo lykkelige, ud fra det jeg kan forstå.

Han sir at han er lykkelige.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

du skal spørge dig selv om det er det her du vil?

du kan ikke forvente at han tilsidesætter sit job for at tage med til scanning. Det er da fedt at han vil tage med, så hvad sker der ved at vælge en tid der passer ind?

jeg tænker mere på om der ligger andet til grund for dette, kan det være du ikke føler der er kys og kram nok? har du fået en ringere selvtillid efter at være blevet gravid osv?

det gælder om at give plads, og han kan ikke være noget for dig hvis ikke han først er noget for sig selv...

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

du skal spørge dig selv om det er det her du vil?

du kan ikke forvente at han tilsidesætter sit job for at tage med til scanning. Det er da fedt at han vil tage med, så hvad sker der ved at vælge en tid der passer ind?

jeg tænker mere på om der ligger andet til grund for dette, kan det være du ikke føler der er kys og kram nok? har du fået en ringere selvtillid efter at være blevet gravid osv?

det gælder om at give plads, og han kan ikke være noget for dig hvis ikke han først er noget for sig selv...

Så det bare mig der forlanger for meget . for jeg mener at man også brude tag et nyt medlem som en vigtig ting, ligesom sit job.

der ligger nok det tilgrunde at jeg ikke er tilfreds, jeg mangler noget

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Han sir at han er lykkelige.

Ok...men er du???

Anmeld

24. november 2010

Isabeau2206

Anonym skriver:

Heej

jeg kunne godt lige bruge et råd eller to

Når jeg og manden er adskilt fra hinanden i et par dage, kommer tanken over mig, at jeg ikke er tilfreds med vores forhold. den tanke kommer hvergang. - Hans arbejde er hans et og alt. tag med til jordmor og scanning, skal være når han kan. ellers tager han ikke med.

når jeg prøver at snakke med ham om det, får den denne besked her: " Det er altid dig der har det hårdt. det måske fordi du er van til at alle gør alt for at behage dig og du ikke skal ofre dig" . Og synes på intet tidspunkt at det passer.

synes han er så egoisisk. men prøver altid at sige til mig selv, at det nok skal blive bedre. men så kommer det igen, når jeg sidder og tænker over tingene, så synes jeg ikk de er bleven bedre.

Men må jo nok som i fleste nok ville svare, finde ud af med mig selv, om jeg ville leve sådan her.

Hej! Nu har jeg ikke en mand, som er væk i flere dage pga. arbejde. Vi har det heller ikke perfekt. Og når vi har været fra hianden, har jeg faktisk haft det okay. Har sagtens kunne klare det hele selv, samt endda også finde lidt tid til mig selv.

Jeg kan jo også rigtig godt lide min mand, men skal jeg være ærlig, kan jeg ikke se at det skulle blive bedre end det er nu Hvorfor det er så svært og gå fra sit barns far, ved jeg virkelig ikke. Det havde jo nok været lettere, hvis vi ikke havde børnene

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Ok...men er du???

Ja, når jeg ligger de ting væk som jeg ikke er tilfreds med. og istedet tænker på de ting jeg er tilfreds med.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Så det bare mig der forlanger for meget . for jeg mener at man også brude tag et nyt medlem som en vigtig ting, ligesom sit job.

jeg synes ikke man kan sige du forlanger for meget:0)
så firkantet er det slet ikke...

men jeg synes det er okay at han får plads til at være glad ved sit job... og jeg synes det er okay at aftale diverse lægetider så han kan komme med....

men, jeg synes du skal tale med ham om dette UDEN at være bebrejdende! fortæl ham at grunden til at han måske synes du har været krævende, er at du er ked af det, at du er ked af at føle at hans job er vigtigere end dig... og at du er skide bange for hvordan det bliver når den lille kommer... vend vrangen ud og vis hvad du går og tumler med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.