Tanker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Anonym trådstarter

Tjaaa...hvis du kan leve med det, så er det dit valg søde ven...men jeg kunne ikke.

NEJ og jeg kan heller ikke . jeg ville ligge nr 1. eller være på lige fod med job. men ved bare at han så ville sige, jamen så passer vi nok bare ikke sammen, hvis ikke du kan leve sådan her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

NEJ og jeg kan heller ikke . jeg ville ligge nr 1. eller være på lige fod med job. men ved bare at han så ville sige, jamen så passer vi nok bare ikke sammen, hvis ikke du kan leve sådan her.

Jamen så har han jo også meldt ud at det er enten eller.
og hvis han vil det ene og ikke vil give sig eller mødes på midten og du ikke kan komem videre og mener noget andet...jamen så er det jo bare ikke jer to.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen så har han jo også meldt ud at det er enten eller.
og hvis han vil det ene og ikke vil give sig eller mødes på midten og du ikke kan komem videre og mener noget andet...jamen så er det jo bare ikke jer to.

Jamen så ofre han sig jo heller ikke, ligesom jeg skal gør for at være sammen med ham. det synes jeg bare fortæller meget, at så er jeg bare ikke det værd..

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen så ofre han sig jo heller ikke, ligesom jeg skal gør for at være sammen med ham. det synes jeg bare fortæller meget, at så er jeg bare ikke det værd..

JO!!!! DU er det værd..det er ham der ikke er det værd.
For hvis venner og alkohol er vigtigere end ens kæreste i ens liv, jamen så fortjener man ikke at have en kæreste/kone eller børn.
Så enkelt er det.

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Min drøm er at have en kæreste/mand, der ikke kan undvære hans familie (mig) . og den drøm er langt fra bleven virkelig.

Han kan ikke sige hvordan og hvorledes med den lille. når den ikke er her, men at han er der alt hvad han kan efter job. barsel har overvejet ikke at tag hvilket gjorde mig super ked af.

jamen det frostår jeg godt at du er ked af.... de sølle 14 dage burde han tage... du får da også brug for lidt hjælp (højst sandsynligt)

det må i tale om igen, forklar ham stille og roligt at du ender med en depression på den her måde

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

JO!!!! DU er det værd..det er ham der ikke er det værd.
For hvis venner og alkohol er vigtigere end ens kæreste i ens liv, jamen så fortjener man ikke at have en kæreste/kone eller børn.
Så enkelt er det.

Må sku os være ælrig og sige, tror slet ikke han ville have børn. selvom han godt nok sir at han glæder sig. :s

Suk er bare trist. og snakker til en dør der kun vil hans eget bedste.

men jeg er vel ret til at gi ham et valg som han gav mig.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen det frostår jeg godt at du er ked af.... de sølle 14 dage burde han tage... du får da også brug for lidt hjælp (højst sandsynligt)

det må i tale om igen, forklar ham stille og roligt at du ender med en depression på den her måde

Sidst vi sad og snakket om tingene, der sagde jeg til ham at han køre mig ned. - hvilket han ikke kunne forstå.

Anmeld

24. november 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Må sku os være ælrig og sige, tror slet ikke han ville have børn. selvom han godt nok sir at han glæder sig. :s

Og når jeg sir til ham, at jeg føler ikke han er klar til det nye liv, så får jeg den tilbage at han tror ikke jeg er psysisk stærk nok til at blive mor

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Sidst vi sad og snakket om tingene, der sagde jeg til ham at han køre mig ned. - hvilket han ikke kunne forstå.

jamen så ligger løsningen jo lige fremme?

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du har vel givet ham et valg, som han har givet dig.
Han ved hvad der er vigtigt for dig, som du ved hvad der er vigtigt for ham.
Og disse to ting er åbenbart uforenelige..og så er det vel kun at erkende at I er bedre uden hinanden end med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.