Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

NessaXenia

jah jeg har også fået sådan et brev, der er tydeligvis skrevet det samme i alle brevene. klamt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

LauraLW

Zafir skriver:

STAFF er på sagen...!

(og vi har også fået breve...)

OT: hvorfor kalder I jer selv "staff"? - ved skam godt hvad det betyder, men er det ikke lige amerikansk nok?

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Maja88 skriver:

tænker også det er fake. men den person som er på billedet- er altså lidt smålækker

Jamen det kan vi hurtigt blive enige om

Anmeld

22. november 2010

LouiseNielsen

Gitte85 skriver:

søg på denne mail på face: lassep1@live.dk

Kææææft en prettyboy....

Har på fornemmelsen der gemmer sig en eller anden ulækker mand bag de profiler, og guffer sig over de piger der falder for han søde beskeder...

Anmeld

22. november 2010

Zafir

LauraLW skriver:

OT: hvorfor kalder I jer selv "staff"? - ved skam godt hvad det betyder, men er det ikke lige amerikansk nok?

Mmmm.. I donno. Sådan har det bare været. Men det er vel også langt at skrive 'os moderatorer'??

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

Loa skriver:

Ha ha heller ikke mig...
Bør man være en lille smule fornærmet

Haha ja jeg ved sgi ikke rigtig, men vi undslap ham....så vi må hellere se det fra den positive side *griner*

Heldigvis har jeg en kæreste, der synes jeg er smuk....og han lyver jo ikke vel?

Anmeld

22. november 2010

Loa

Carina1977 skriver:

Haha ja jeg ved sgi ikke rigtig, men vi undslap ham....så vi må hellere se det fra den positive side *griner*

Heldigvis har jeg en kæreste, der synes jeg er smuk....og han lyver jo ikke vel?

Hehe nej jeg er også ganske tilfreds med at have undgået det famøse brev..... Holder mig også bare til min mand og hans ros

Anmeld

22. november 2010

Frøken Sørensen

LouiseNielsen skriver:

Kææææft en prettyboy....

Har på fornemmelsen der gemmer sig en eller anden ulækker mand bag de profiler, og guffer sig over de piger der falder for han søde beskeder...

Ja jeg tror altså ikke det er ham som er på billedet.! Kan kun give dig ret i at det må være en klam mand der sidder og savler!

Anmeld

22. november 2010

LauraLW

Zafir skriver:

Mmmm.. I donno. Sådan har det bare været. Men det er vel også langt at skrive 'os moderatorer'??

jo, det kan der selvfølgelig være noget om... Synes bare det virker sådan lidt "overdrevet" :-)

Anmeld

22. november 2010

Sakris

Hm... Jeg har fået en anden besked fra samme bruger. Hvor der bare står:

"Må jeg se dine billeder?".

Har ikke tænkt videre over det, før jeg så denne tråd. For har ikke lyst til at give koder videre til en helt ny bruger, jeg aldrig har læst indlæg fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.