Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dictes mor skriver: Han var nok bange for at få svar på tiltale fra dig Trine, du siger tingene lige ud For smuk det er du
Han var nok bange for at få svar på tiltale fra dig Trine, du siger tingene lige ud For smuk det er du
taaaaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er mange Jesper lassen på face... Hvem af dem er det, bliver jo vild nysgerrig nu!
søg på denne mail på face: lassep1@live.dk
Jeg har fået et brev fra h*n herinde hvor der bare stod: Du er en smuk kvinde.
Jeg valgt ikke at svare, fordi jeg syntes det var lidt underligt og finder så senere ud af at det er fyr. skummelt,,
jeg er også skuffet- har ingen brev fået heller.
men han er nu lidt smålækker . hahahaha men klam opførsel
Maja88 skriver: jeg er også skuffet- har ingen brev fået heller. men han er nu lidt smålækker . hahahaha men klam opførsel
Jeg er ikke sikker på, at det rigtig er ham, men man ved jo aldrig.
Dictes mor skriver: Jeg er ikke sikker på, at det rigtig er ham, men man ved jo aldrig.
tænker også det er fake. men den person som er på billedet- er altså lidt smålækker
Jeg har fået denne besked herinde i dag "drikker lige kaffe med en god ven sku sige du er lækker" - har bare valgt ikke at svare på den.
kan se at Grumpy er online nu
jeg har OS fået et brev i nat kl. 02.00.
"Haii, din mave er smuk"
mærkelig ide at få..
LenaJohansen skriver: hahahaha har han os skrevet til dig... Han er virkelig fatsvag....
hahahaha har han os skrevet til dig... Han er virkelig fatsvag....
ja det tænkte jeg også,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128