Hmm, fik en besked i nat herinde hvor der stod noget med "nå der er andre der heller ikke kan sove".
Vi skrev lidt frem og tilbage og person spurgte om min facebook, hvor jeg så gav udtryk for at vi da kunne skrive herinde (mit indtryk var en dame jeg skrev med, en sær en af slagsen), nå men "hendes" grund til at hun ville skrive på face var fordi hun ikke kunne finde ud af det herinde (hmmmm hun skrev jo selv til mig til at starte med

Det ender så med at vi skriver på msn, og at hun sidder og ikke kan sove og ville ind og se på gravide maver og skrive med folk - og at hun på daværende tidspunkt ventede på at hendes flirte ven skulle skrive til hende (hendes mand lå eftersigende og sov). Hun sender så billed af hendes flirt, en lyshåret prettyboy pumper.
Skriver så og spørger hvorfor i alverden hun sidder og skriver med en fyr bag hendes kærestes ryg osv osv.
Hun skriver så at jeg skulle tilføje hendes ven på msn da han godt ville skrive med mig, hvor jeg skriver at nej jeg har da ikke lyst til at tale med ham overhovedet.
Sidder under hele samtalen og udspørger om hvorfor hun dog gør som hun gør mht. ham hendes flirte ven og spørger mht. hendes og kærestens kommende barn (men det var sjovt nok ikke interessant for "hende" at tale om deres første barn de venter). Undrede mig meget og så havde hun lige pludselig travlt med at komme i bad og loggede af hurtigt efter... Undrede mig og fortalte min kæreste om hende og fortalte at jeg syntes hun var yderst underlig og slutter af med at sige "Det skal sikkert passe med at der kommer en anmodning her på msn om lidt" og bliiiing, sørme om der ikke var en semime@live.dk der ville ansøge mig på msn!! NOWAY!!!
Underligt menneske tænker jeg bare!!
Anmeld