Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

<3

Næh intet brev her heller - ja undskyld mig men hvornår er klovnenæse og BRcowboydhat holdt op med at være pissefrækt???!!!!

Er ret så fornærmet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

FruPudderkvast

Var der ikke på et tidspunkt en anden fake-profil som også skrev til en masse brugere der kaldte sig "Grumpy old lady" eller noget i den stil? Måske jeg husker forkert, men tænker bare at det kunne være den samme person

Anmeld

22. november 2010

<3

KaMa skriver:

Fuck fuck fuck..

Jeg var ellers lige ved at ændre status på facebook. Vi skulle selvfølgelig lige mødes, men vi var da så godt som kærester.

Ja ja, han havde ikke andet end kvinder på sin venneliste, men nogle går bare bedre i spænd med det modsatte køn.

Det var da så smukt, at han var faldt for præcis mig - en nybagt tvillingemor. Hmmpf.

...hmmm lækre mænd ala Oliver Bjerrehus falder åbenbart ikke ned i ens turban på en baby-side. Nå!

LOL fik lige aftenkaffen i den gale hals der!!

Er vis på at det er en som tror at mødre laver mercy-sex

Anmeld

22. november 2010

Steph_Laurits

Hmm, fik en besked i nat herinde hvor der stod noget med "nå der er andre der heller ikke kan sove".
Vi skrev lidt frem og tilbage og person spurgte om min facebook, hvor jeg så gav udtryk for at vi da kunne skrive herinde (mit indtryk var en dame jeg skrev med, en sær en af slagsen), nå men "hendes" grund til at hun ville skrive på face var fordi hun ikke kunne finde ud af det herinde (hmmmm hun skrev jo selv til mig til at starte med &nbsp

Det ender så med at vi skriver på msn, og at hun sidder og ikke kan sove og ville ind og se på gravide maver og skrive med folk - og at hun på daværende tidspunkt ventede på at hendes flirte ven skulle skrive til hende (hendes mand lå eftersigende og sov). Hun sender så billed af hendes flirt, en lyshåret prettyboy pumper.
Skriver så og spørger hvorfor i alverden hun sidder og skriver med en fyr bag hendes kærestes ryg osv osv.

Hun skriver så at jeg skulle tilføje hendes ven på msn da han godt ville skrive med mig, hvor jeg skriver at nej jeg har da ikke lyst til at tale med ham overhovedet.

Sidder under hele samtalen og udspørger om hvorfor hun dog gør som hun gør mht. ham hendes flirte ven og spørger mht. hendes og kærestens kommende barn (men det var sjovt nok ikke interessant for "hende" at tale om deres første barn de venter). Undrede mig meget og så havde hun lige pludselig travlt med at komme i bad og loggede af hurtigt efter... Undrede mig og fortalte min kæreste om hende og fortalte at jeg syntes hun var yderst underlig og slutter af med at sige "Det skal sikkert passe med at der kommer en anmodning her på msn om lidt" og bliiiing, sørme om der ikke var en semime@live.dk der ville ansøge mig på msn!! NOWAY!!!

Underligt menneske tænker jeg bare!!

Anmeld

22. november 2010

Steph_Laurits

Lykke86 skriver:

Ja fik brev idag og der stod: Jeg har siddet og drukket kaffe med en ven og skulle sige du er smuk.

Skrev bare, "Hmm, jamen tak for det da" og "hun" spurgte så om jeg havde facebook eller mobil og svarede tilbage, ja men dét får han ikke.. har ikke hørt mere, for skrev: Hvorfor opretter du ikke profil på den datingsite, istedet for på en debatside om børn? Det får du nok ikke rigtig noget ud af

Jeg lurede den allerede efter første brev og gik tilbage til mine gamle breve herinde, hvor der også var en engang der skrev, som hed Grumpyoldgirl, så mon ikke det er den samme.. Dengang lykkedes det ham dog heller ikke at få mit nummer el.

Skrev med hende på msn, der hed adressen sjovt nok også grumpyoldgirl@live.dk 

Men til mig skrev "hun" som om hun var kvinde osv. så fattede ikke mistanke før jeg skrev med særlingen på msn!!

Anmeld

22. november 2010

Sara_S

DK skriver:

Hej

Jeg har også fået et brev. Jeg svarede helt bevidst ikke på det, da jeg fik AKUTTE flashbacks til dengang der var ham der den anden klammert rasser32 herinde for et par måneder siden

Jeg svarer ikke på breve fra en bruger der kun skriver "du er smuk", der aldrig har oprettet indlæg og som heller ikke har nogen former for info på deres profil. Jeg synes det STINKER langt væk af lusk!

Har også fået brev og havde det præcis på samme måde!

Anmeld

22. november 2010

Pige2009

Er heldigvis gået fri

Anmeld

22. november 2010

Munder

Baagøe skriver:

Er heldigvis gået fri

Det samme her, måske er vi småkedelige

Anmeld

22. november 2010

quar20

Ej hvor skægt at der lige er oprettet den her tråd..!! Jeg fik også et brev og jeg svarede.. Tak tak det var da pænt af din ven.. så skriver hun at jeg kan tjekke ham ud på face.. så skrev jeg at jeg ikke kunne finde ud af hvad jeg ville få ud af den her samtale..

så skrev hun at han ville lære mig bedre at kende osv og at jeg var SÅ smuk og bla bla bla..

Så skrev jeg : Jo tak det var pænt det syntes min mand også, og forhåbentligt vores to børn også

Anmeld

22. november 2010

Becks

Både Grumpy og Grumpyoldgirl har været online idag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.