Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Carina1977

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahahahaha, ej hvor sjovt - det sad jeg også lige og tænkte.... "Hmmmm nå så må han åbenbart synes jeg er grim!!!" jeg har nemlig heller ikke modtaget noget brev, hahaha :-D

Ej du er bestemt ikke grim...tværtimod

men yeps man kan ikke lade være med at tænke tanken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Malene84

Metchen skriver:

Hey, hands off.

Han er så meget min. Overvejer utroligt meget at forlade Niller for ham her frækkerten.

Og egentlig ret mærkeligt at jeg også fik brev, når det nu er min kat der er på mit profilbillede. Enten meget dumt, eller meget bizar fetisch...

er knust af grin

Anmeld

23. november 2010

Pige2009

Det samme her, måske er vi småkedelige

Tjaa, men med min baggrund omkring Lauras far, kan man vel ikke just kalde mit liv for kedeligt

Anmeld

23. november 2010

Fiona78

Jeg har heller ikke fået et så vedkommende kan sikkert heller ikke lide grise ha ha
Godt personen ikke har set mit profilbillede på face for det er slet ikke som det herinde

Anmeld

23. november 2010

Dictes mor

Fiona78 skriver:

Jeg har heller ikke fået et så vedkommende kan sikkert heller ikke lide grise ha ha
Godt personen ikke har set mit profilbillede på face for det er slet ikke som det herinde

Det er da ellers et nuttesødt billede!

Anmeld

23. november 2010

Fiona78

Dictes mor skriver:

Det er da ellers et nuttesødt billede!

Tak

Anmeld

25. november 2010

Gyllibik

Har også modtaget et brev, men har ikke skrevet tilbage. Og mit profil billede er taget sammen med min mand.

Anmeld

25. november 2010

Mor til L&S

Er der egentlig noget nyt i denne sag????

Anmeld

25. november 2010

Dictes mor

Gyllibik skriver:

Har også modtaget et brev, men har ikke skrevet tilbage. Og mit profil billede er taget sammen med min mand.

Wow et flot billede, er det fra jeres bryllup? Det er en helt utrolig smuk kjole!

Anmeld

25. november 2010

Minipigen

det har hun dog ikke skrevet til mig, hun har bare skrevet og spurgt mig om jeg har født... og så skrev jeg bare, at jeg fødte i mandags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.