Hvor mange har idag fået brev fra Grumpy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Mira0911

GRUMPY har været på spil før... Genkender tydeligt dette navn... 

Andre der gør det også? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

ooo

KaMa skriver:

Fuck fuck fuck..

Jeg var ellers lige ved at ændre status på facebook. Vi skulle selvfølgelig lige mødes, men vi var da så godt som kærester.

Ja ja, han havde ikke andet end kvinder på sin venneliste, men nogle går bare bedre i spænd med det modsatte køn.

Det var da så smukt, at han var faldt for præcis mig - en nybagt tvillingemor. Hmmpf.

...hmmm lækre mænd ala Oliver Bjerrehus falder åbenbart ikke ned i ens turban på en baby-side. Nå!

Hey, hands off.

Han er så meget min. Overvejer utroligt meget at forlade Niller for ham her frækkerten.

Og egentlig ret mærkeligt at jeg også fik brev, når det nu er min kat der er på mit profilbillede. Enten meget dumt, eller meget bizar fetisch...

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

Metchen skriver:

Hey, hands off.

Han er så meget min. Overvejer utroligt meget at forlade Niller for ham her frækkerten.

Og egentlig ret mærkeligt at jeg også fik brev, når det nu er min kat der er på mit profilbillede. Enten meget dumt, eller meget bizar fetisch...

kunne altså ikke lade være med at grine

Anmeld

22. november 2010

Susan1978

har fået samme besked i dag og skrev bare tilbage -

prøv at hør - man skriver ik bare sådan noget bras uden videre forklaring.

hun skrev så at hun hed Heidi og havde en ven der synes jeg var lækker og jeg kunne tjekke hans profil på facebook.. på samme mail som i nævner..

også stoppede jeg med at skrive der.

kæft folk har da virkelig for meget tid...

Anmeld

22. november 2010

Stumpen

Susan1978 skriver:

har fået samme besked i dag og skrev bare tilbage -

prøv at hør - man skriver ik bare sådan noget bras uden videre forklaring.

hun skrev så at hun hed Heidi og havde en ven der synes jeg var lækker og jeg kunne tjekke hans profil på facebook.. på samme mail som i nævner..

også stoppede jeg med at skrive der.

kæft folk har da virkelig for meget tid...

Du er sku da også lækker med alle de lader der

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Metchen skriver:

Hey, hands off.

Hi hi, du er så skæg

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Jeg tænker også, hvis I ser grumpys profilbillede, så er det taget den 3/4 i år, og pigen på billedet er ret langt henne, så hvis hun stadig skulle være gravid nu, så er hun da vist gået en del over tiden, hmmm....

Anmeld

22. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Carina1977 skriver:

Er det herinde i har fået et brev fra denne person eller hvad? For jeg har intet brev fået, så må konstatere at jeg er grim *griner*  

Hahahahaha, ej hvor sjovt - det sad jeg også lige og tænkte.... "Hmmmm nå så må han åbenbart synes jeg er grim!!!" jeg har nemlig heller ikke modtaget noget brev, hahaha :-D

Anmeld

22. november 2010

Dictes mor

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahahahaha, ej hvor sjovt - det sad jeg også lige og tænkte.... "Hmmmm nå så må han åbenbart synes jeg er grim!!!" jeg har nemlig heller ikke modtaget noget brev, hahaha :-D

Det viser bare igen, at det er en skør person, for grim kan man da bestemt ikke kalde dig

Anmeld

22. november 2010

Maria.

Hold kæft hvor er det sygt! Folk må sgu ha et kedeligt liv, hvis de har behov for den slags!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.