ladydan1 skriver:
Selvfølgelig skal han han ikke få dig ned med nakken! Han er jo bare desperat efter at opleve sin magt igen!
Så det er kun godt du nu er kommet så langt at du netop kan sige " jeg skal sku vise dig" Du HAR allerede vundet for han har ikke længere magten over dig. Ja han kan ramme dig, men det vil han nok altid kunne så længe drengene stadig er hos ham og han hører om dig og dit liv. Det er ikke sjovt, men du skal nok blive bedre til at håndtere det med tiden.
Håber dog drengene får gennemskuet ham inden han har manipuleret dem for meget.
Det er øv med julen, det er jo desværre vilkårerne, men så kan du jo heldigvis se frem til næste år.
Knus Sisse
Præcis, det er nemligd en magt han elsker. Han har aldrig elsket mig, det ved jeg nu...det er faktisk ret hårdt at måtte sande at man har levet med en man har elsket så højt og at man aldrig har fået noget fra, det alene gør jo end el for et dårligt selvværd...men nej, han skal nemlig ikke få magt over mig mere, aldrig.
Den store har gennemskuet ham for længst, han er fuld af foragt over for ham og hilser end ikke på ham når han møder ham. De små kan se de ikke kan regne med ham, mend e elsker jo deres far og jeg taler kun pænt om ham selvom jeg virkelig er gal....sidst var det synd far ikek så dem mere og så sagde jeg altså at far havde fået tilbuddet men valgte en fest...ikke rart for dem, men sådan var det altså..
Anmeld