Hende den trælse med alle navnene...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Hasselnødden

lotchen skriver:

Hun har skrevet at vi skla længere om og se under julehjælp.... Dæleme en udfordring for en træt hjerne

Ja det tør siges.. det bliver ikke i aften for mit vedkommende, har været derinde nu - to gange og magter ikke en tredje. Det er bare meget snart-tid her i hulen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Tak Sisse...du har gjort en forskel, var virkelig hårdt ikke rigtig at kunne sige noget til nogen og dem der var her irl orkede jeg ikke altid at forklare til...

Ja,når jegs er tilbage er det også bare gået stærkt, men jeg vil gennemføre, det vil jeg bare...min x sagde til mig inden jeg startede at han jo vidste jeg ikke kunne klare det og da jeg måtte sygemelde mig her i august skrev han hånligt at han havde hørt jeg havde rigeligt med tid....ikke om sådan en idiot skal ødelægge mere for mig...

Drengen skal desværre være ved ham juleaften, men den store vil ikke være der, han er så gal på ham...

Selvfølgelig skal han han ikke få dig ned med nakken! Han er jo bare desperat efter at opleve sin magt igen!

Så det er kun godt du nu er kommet så langt at du netop kan sige " jeg skal sku vise dig"  Du HAR allerede vundet for han har ikke længere magten over dig. Ja han kan ramme dig, men det vil han nok altid kunne så længe drengene stadig er hos ham og han hører om dig og dit liv. Det er ikke sjovt, men du skal nok blive bedre til at håndtere det med tiden.

Håber dog drengene får gennemskuet ham inden han har manipuleret dem for meget.

Det er øv med julen, det er jo desværre vilkårerne, men så kan du jo heldigvis se frem til næste år.

Knus Sisse

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Der er noget virkelig galt med systemet hvis ikke det skulle falde ud til din fordel! Alt andet ville altså virke absurd!

Håber virkelig på det bedste for dig og dine :-) Det er jo allerede et kæmpe plus med jeres nye bolig-eventyr.

Laura

Ja, det tænker jeg også, men det virker bare tit som om der tænkes mere på forældre end børn...det taler dog for mig at børnene er startet i bh og skole herover, at jeg har den store der er vokset op med de små og at jeg fra vi gik fra hinanden har haft dem fast og han bare har gjort som han lystede når det passede ind og ikke mindst at vi nu bor langt fra hinanden og at der er dårligt samarbejde...så håber virkelig ikke han får dem mere...

Ja, jeg tror også det nok skal blive godt....sidder her i kælderrummet med to sovende unger ved mig og tænker at jeg trods alt har alt jeg kunne ønske mig..

Anmeld

21. november 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

som nu er anonym, til dem der gider, en lille forklaring..-ved en del har været irriteret eller uforstående...

http://www.netbaby.dk/forum/forum.asp?ForumID=177&LastSubject=1650993#

Du kender min holdning til det hele

Anmeld

21. november 2010

Steph_Laurits

Forstår det ikke?! Har været inde og kigge men fatter minus af hvad og hvor det er man skal læse 

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Selvfølgelig skal han han ikke få dig ned med nakken! Han er jo bare desperat efter at opleve sin magt igen!

Så det er kun godt du nu er kommet så langt at du netop kan sige " jeg skal sku vise dig"  Du HAR allerede vundet for han har ikke længere magten over dig. Ja han kan ramme dig, men det vil han nok altid kunne så længe drengene stadig er hos ham og han hører om dig og dit liv. Det er ikke sjovt, men du skal nok blive bedre til at håndtere det med tiden.

Håber dog drengene får gennemskuet ham inden han har manipuleret dem for meget.

Det er øv med julen, det er jo desværre vilkårerne, men så kan du jo heldigvis se frem til næste år.

Knus Sisse

Præcis, det er nemligd en magt han elsker. Han har aldrig elsket mig, det ved jeg nu...det er faktisk ret hårdt at måtte sande at man har levet med en man har elsket så højt og at man aldrig har fået noget fra, det alene gør jo end el for et dårligt selvværd...men nej, han skal nemlig ikke få magt over mig mere, aldrig.

Den store har gennemskuet ham for længst, han er fuld af foragt over for ham og hilser end ikke på ham når han møder ham. De små kan se de ikke kan regne med ham, mend e elsker jo deres far og jeg taler kun pænt om ham selvom jeg virkelig er gal....sidst var det synd far ikek så dem mere og så sagde jeg altså at far havde fået tilbuddet men valgte en fest...ikke rart for dem, men sådan var det altså..

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ja det tør siges.. det bliver ikke i aften for mit vedkommende, har været derinde nu - to gange og magter ikke en tredje. Det er bare meget snart-tid her i hulen.

http://www.netbaby.dk/forum/forum.asp?ForumID=177&LastSubject=1650993

Anmeld

21. november 2010

mariamiss6

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Altså jeg forstår ikke det er så svært.... Med mindre der er noget helt galt hos jer altså....

Når i åbner linket, så kommer i ind på en side, hvor der under 'emne' står 'Hej xxx' så trykker i på den overskrift, så åbner den det første indlæg....

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Forstår det ikke?! Har været inde og kigge men fatter minus af hvad og hvor det er man skal læse 

Hvis ikke du har oplevet navneskift eller ved hvem jeg er så er det egentlig heller ikke så vigtigt at læse.

men den står her.

http://www.netbaby.dk/forum/forum.asp?ForumID=177&LastSubject=1650993

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Altså jeg forstår ikke det er så svært.... Med mindre der er noget helt galt hos jer altså....

Når i åbner linket, så kommer i ind på en side, hvor der under 'emne' står 'Hej xxx' så trykker i på den overskrift, så åbner den det første indlæg....

Tror bare ikke de ved hvem eller havdd et handler om og så er det måske heller ikke så vigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.