ladydan1 skriver:
ja du skal holde ved..det er der din energi skal lægges! og det kræver jo en ændring af tankegang og det er ikke lige nemt. Det kræver øvelse :-)
Hvorfor skal K på sygehuset?
Han bruger da også meget tid på strategier..strategier til at ramme dig og det er derfor du skal sørge for ikke lade ham lave så meget som en sprække i dit skjold!
Det er ikke synd! Kun for dig og drengene.
Knus Sisse
Ja, det er netop der min svaghed kommer, hvis jeg åbner op og han prøver virkelig med sms beskeder eller ved ikke at svare osv, men er ikke hoppetr på endnu, i hvert fald hopper jeg hurtigt af og sørger for at fortælle min mor om det...samtidig har jeg en ven der har et dokument på sin computer hvor alt det lort x laver er skrevet ned, så det er der til en dag...så ja, selvfølgelig skal jeg holde ved, altid...
K skal fordi han ikke taler rent, han har som sine brødre store udtale problemer, jeg har svært ved at forstå ham også...det er hans mund motorik den er gal med, den er kun udviklet fremme i munden, så det er ikke så godt for ham og skaber desværre ekskluysion for ham i bh, så de vil tjekke om hans store mandler kan have skylden eller i hvert fald udelukke der er noget fysiologisk i vejen.....men de andre talte først rent da de var 5 år og heldigvis har de et store ordforråd og begrebsverden...men det er jo synd for ham..han bh er med mange to sprogede og de andre børn tror også han er to sproget, lidt sødt..
Anmeld