Hende den trælse med alle navnene...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Puha... Sikke en omgang!

Jeg tror ikke, at mange kan holde til at komme ud på den anden side, så styrket, som du lader til at være.
Som en anden skriver inde på dit link, så er det helt utroligt, hvor stærk vores børn kan gøre os.

Skal lige forstå det rigtigt... Er det august i år, du har været dette igennem?
Uanset hvad, så er jeg ked af, at du har været udsat for dette! Det bør ingen mennesker skulle opleve...

Stort kram! 

Tak...ja, det er i august i år...lige da jeg skulle starte i praktik...ren kaos var det. Helt vildt, men heldigvis er jeg kommet igennem og føler mig stærkere end nogensinde før-...trods det jeg ikke har køkken eller bad og at jeg er max på røven, men i det helt store billede og når alt uvæsentligt er trukket fra, så er der kun et der gælder og det er at man har de mennesker man elsker omkring sig...lyder måske som en kliche, men det er jo virkelig sådan det er. Alt andet er sgu lige meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

OMG siger jeg bare!!!!!!!!

hvor er det træls at du skulle gennem dette! jeg håber i får det rigtig godt nu!!!

Tak og jeg håber og tror på jeg aldrig kommer derud igen....jeg ved jeg nok skal komme igennem det, er jo godt på vej.

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Tak søde...

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Stort  til dig!!

tak....

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Macrolf skriver:

Er ked af at læse du har været alt det her igennem men rart at læse hvorfor du har skiftet navn en masse gange

Håber alt bliver bedre for dig

Er glad for jeg kunne komme med en forklaring, kunne jeg bare ikke der...turde ikke skrive noget og tør ikke helt endnu...så derfor..

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

årh ha hvor lyder det forfærdeligt

Ja, det har været den værste tid i mit liv....,men er da kommet styrket ud, heldigvis...

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Du ved det aldrig har været et issue her  Jeg har faktisk aldrig tænkt over det med navnene..mere over hvordan du havde det og det har du jo fint svaret på når jeg har været nærgående og spurgt.

Knus Sisse

Tak, du er så sød...har været dejligt at kunne lufte ud til dig....har sgu været noget rod det hele...

Anmeld

21. november 2010

Riksen

Puha! Hvor har du stået model til meget, men jeg er glad for at høre at du er ved at komme ovenpå igen. Jeg har ofte undret mig over dine skiftende profilnavne, men nu forstår jeg bedre. Det er virkelig flot at du er kommet så langt!

- Rikke

Anmeld

21. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Tak og jeg håber og tror på jeg aldrig kommer derud igen....jeg ved jeg nok skal komme igennem det, er jo godt på vej.

det er godt at høre.....

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Jeg kan altså ikke finde ud af den side, kan ikke se det 'oprindelige' indlæg kun de, hvor der bliver skrevet svar??

Tror du finder det rigtige...det kom sig bare af en tråd længere omme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.