Hende den trælse med alle navnene...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Jeg synes ikke, at du skal skynde dig at møde nogle... Du har ikke travlt og du har allerede dine børn (mange vil opleve at blive mor, men de kan ikke finde den rigtige mand, derfor navner jeg det) Jeg synes, at du skal arbejde mere for dig selv og lære at være alene, at sorge for dig selv, at finde dit plads i livet og give børnene tryghed og opleve sammen en masse. Og så tror jeg stille og rollig, at måske kan du åbne dig selv 100% til nogle... Lige nu tror jeg, at du bliver bare paranoid med hver eneste lille ting eller komentar... Undskyld jeg snakker med dig som om jeg har altid kendt dig, men jeg føler, som om jeg har behov for at fortælle dig det

Det er rart du taler sådan...trænger virkelig også til at lufte alt det her med andre end min mor og en enkelt veninde...rart jeg fik åbnet for det...jeg har jo været alene i 4 år, så det er slet ikke nyt, men ham min x har jo haft magt i alle de år og har ikke ville lade mig slippe...og jeg har det skønt alene og føler mig virkelig stærk.. skal jeg møde en bliver det bare til at kramme mig når ikke der er børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

mariamiss6

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Måske det hjælper at være netbaby.dk - medlem?  For bliver vist ind på en side hvor første indlæg hedder: Til Eva og så er der rigtig nok en masse - masse - masse indlæg. Men ikke det der begynder hele oplægget til indlæggene...

Tryk på det indlæg du selv lige nævner nu

Og så har ano (her altså) for nyligt i denne tråd lagt et nyt link som leder til den om julehjælp

Anmeld

21. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Ja, det er netop der min svaghed kommer, hvis jeg åbner op og han prøver virkelig med sms beskeder eller ved ikke at svare osv, men er ikke hoppetr på endnu, i hvert fald hopper jeg hurtigt af og sørger for at fortælle min mor om det...samtidig har jeg en ven der har et dokument på sin computer hvor alt det lort x laver er skrevet ned, så det er der til en dag...så ja, selvfølgelig skal jeg holde ved, altid...

K skal fordi han ikke taler rent, han har som sine brødre store udtale problemer, jeg har svært ved at forstå ham også...det er hans mund motorik den er gal med, den er kun udviklet fremme i munden, så det er ikke så godt for ham og skaber desværre ekskluysion for ham i bh, så de vil tjekke om hans store mandler kan have skylden eller i hvert fald udelukke der er noget fysiologisk i vejen.....men de andre talte først rent da de var 5 år og heldigvis har de et store ordforråd og begrebsverden...men det er jo synd for ham..han bh er med mange to sprogede og de andre børn tror også han er to sproget, lidt sødt..

åhh det er da synd pga de frustrationer det må give ham, men håber da han bare skal have tid og det så kommer.

Har han ikke talepæd?

Du skal bare holde ved, altid! For selv når du tror du kan lukke ham ind så vil du blive hårdere ramt end du tror, så paraderne oppe og husk på at det jo kun er indtil ungerne er 18 år han har en undskyldning for at have kontakt til dig :-)

Knus Sisse

Anmeld

21. november 2010

Cris

Anonym skriver:

Det er rart du taler sådan...trænger virkelig også til at lufte alt det her med andre end min mor og en enkelt veninde...rart jeg fik åbnet for det...jeg har jo været alene i 4 år, så det er slet ikke nyt, men ham min x har jo haft magt i alle de år og har ikke ville lade mig slippe...og jeg har det skønt alene og føler mig virkelig stærk.. skal jeg møde en bliver det bare til at kramme mig når ikke der er børn..

Ja, du har været physisk alene, men mentalt har du boet i hans helvede... Nu er du ud og du skal blive ud!

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

åhh det er da synd pga de frustrationer det må give ham, men håber da han bare skal have tid og det så kommer.

Har han ikke talepæd?

Du skal bare holde ved, altid! For selv når du tror du kan lukke ham ind så vil du blive hårdere ramt end du tror, så paraderne oppe og husk på at det jo kun er indtil ungerne er 18 år han har en undskyldning for at have kontakt til dig :-)

Knus Sisse

Ja, det er rigtig meget synd for ham...han er så social men tør ikke fordi de andre ikke kan forstå ham, så han går bare rundt i bh alene og det er jo ikke sjovt...nok derfor ingen af mine børn har syntes om bh, men de har så nydt skolen Ja, han har fået en talepæd, nu, det er hende der har sendt ham til slagelse og nu får vi også nogle redskaber til at støtte hans sprog.

Ja, jeg skal holde ved...skal skal skal...og til de er 18 år, bare 14 år endnu.. men min ældste søn har valgt at den familie ikke skal med når han bliver 14 år og holder stor fest i stedet for konfirmation...og jeg holder fast også når de små skal....jeg kan ham ikke, skal aldrig være med ham...holdt også fast i mandags da Bertram blev 8 år. dog sagde jeg han kunne se ham et par timer, men Bertram gad ikke, så ja, de vælger fra...kun den lille der gider, men han pylrer dem også og det har jo en ende...

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Cris skriver:

Ja, du har været physisk alene, men mentalt har du boet i hans helvede... Nu er du ud og du skal blive ud!

Lige netoæp...har i 10 år følt han har haft sin skygge over mig...bare virkelig mærkeligt at være fri...og fantsatisk også...

Anmeld

21. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Ja, det er rigtig meget synd for ham...han er så social men tør ikke fordi de andre ikke kan forstå ham, så han går bare rundt i bh alene og det er jo ikke sjovt...nok derfor ingen af mine børn har syntes om bh, men de har så nydt skolen Ja, han har fået en talepæd, nu, det er hende der har sendt ham til slagelse og nu får vi også nogle redskaber til at støtte hans sprog.

Ja, jeg skal holde ved...skal skal skal...og til de er 18 år, bare 14 år endnu.. men min ældste søn har valgt at den familie ikke skal med når han bliver 14 år og holder stor fest i stedet for konfirmation...og jeg holder fast også når de små skal....jeg kan ham ikke, skal aldrig være med ham...holdt også fast i mandags da Bertram blev 8 år. dog sagde jeg han kunne se ham et par timer, men Bertram gad ikke, så ja, de vælger fra...kun den lille der gider, men han pylrer dem også og det har jo en ende...

Ja det er da møgsynd for K. Det må være ensomt at være ham. Jeg håber da sådan for ham at talepæd´en kan hjælpe ham.

Bertram er jo også gammel nok til at mærke en del og lur mig om han ikke har opfattet mere end man skulle tro. Mon ikke også drengene snakker sammen indbyrdes ;-)

Ja det er ikke altid spændende at blive pyllerbehandlet når man bliver større og de gider jo slet ikke finde sig i det, hvis de oplever han fravælger dem til fordel for fest.

Jeg kan godt forstå du her vælger at beskytte dig selv og sige han ikke kommer med. Er resten af hans familie ligeså slemme eller har drengene ikke et nært forhold til deres farmor/farfar/onkel osv på den side??

Knus Sisse

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Ja det er da møgsynd for K. Det må være ensomt at være ham. Jeg håber da sådan for ham at talepæd´en kan hjælpe ham.

Bertram er jo også gammel nok til at mærke en del og lur mig om han ikke har opfattet mere end man skulle tro. Mon ikke også drengene snakker sammen indbyrdes ;-)

Ja det er ikke altid spændende at blive pyllerbehandlet når man bliver større og de gider jo slet ikke finde sig i det, hvis de oplever han fravælger dem til fordel for fest.

Jeg kan godt forstå du her vælger at beskytte dig selv og sige han ikke kommer med. Er resten af hans familie ligeså slemme eller har drengene ikke et nært forhold til deres farmor/farfar/onkel osv på den side??

Knus Sisse

Hans familie er lidt speciel...de har altid pylret min x så meget og være ihh s¨åhh over for ham...hans mor er datter af alkoholikere og hans far af en mor der ikke ville ham, så efter at have læst lidt om sådanne mennesker tegner der sig et billede....men de kan i hvert fald ikke se deres søn har fejl, de mener jeg er skylderen...også da jeg fandt narko hos ham i en skufe børnene kunne komme til...så ja, det er som at banke i en dyne...trøster mig bare at jeg har den største påvirkning på mine børn og ikke dem...

Anmeld

21. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Hans familie er lidt speciel...de har altid pylret min x så meget og være ihh s¨åhh over for ham...hans mor er datter af alkoholikere og hans far af en mor der ikke ville ham, så efter at have læst lidt om sådanne mennesker tegner der sig et billede....men de kan i hvert fald ikke se deres søn har fejl, de mener jeg er skylderen...også da jeg fandt narko hos ham i en skufe børnene kunne komme til...så ja, det er som at banke i en dyne...trøster mig bare at jeg har den største påvirkning på mine børn og ikke dem...

nej så er det da ikke nogen hverken du eller dine børn kan bruge til noget. 

Kan godt forstå du er glad for du har den største påvirkning..og du gør det jo fantastisk!

Husk nu at klappe dig selv på skulderen og minde dig selv om at du er en sej, lækker og super fantastisk mor!

Knus Sisse

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

nej så er det da ikke nogen hverken du eller dine børn kan bruge til noget. 

Kan godt forstå du er glad for du har den største påvirkning..og du gør det jo fantastisk!

Husk nu at klappe dig selv på skulderen og minde dig selv om at du er en sej, lækker og super fantastisk mor!

Knus Sisse

Du så sød...tak...føler mig dælme bare ikke sådan altid...er træt og slidt ind imellem, men gør virkelig alt jeg kan, omend jeg ved det sikkert ikke er nok altid,....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.