ladydan1 skriver:
åhh det er da synd pga de frustrationer det må give ham, men håber da han bare skal have tid og det så kommer.
Har han ikke talepæd?
Du skal bare holde ved, altid! For selv når du tror du kan lukke ham ind så vil du blive hårdere ramt end du tror, så paraderne oppe og husk på at det jo kun er indtil ungerne er 18 år han har en undskyldning for at have kontakt til dig :-)
Knus Sisse
Ja, det er rigtig meget synd for ham...han er så social men tør ikke fordi de andre ikke kan forstå ham, så han går bare rundt i bh alene og det er jo ikke sjovt...nok derfor ingen af mine børn har syntes om bh, men de har så nydt skolen
Ja, han har fået en talepæd, nu, det er hende der har sendt ham til slagelse og nu får vi også nogle redskaber til at støtte hans sprog.
Ja, jeg skal holde ved...skal skal skal...og til de er 18 år, bare 14 år endnu..
men min ældste søn har valgt at den familie ikke skal med når han bliver 14 år og holder stor fest i stedet for konfirmation...og jeg holder fast også når de små skal....jeg kan ham ikke, skal aldrig være med ham...holdt også fast i mandags da Bertram blev 8 år. dog sagde jeg han kunne se ham et par timer, men Bertram gad ikke, så ja, de vælger fra...kun den lille der gider, men han pylrer dem også og det har jo en ende...
Anmeld