Hende den trælse med alle navnene...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Åhhh søde du varme tanker sendes afsted til dig...

Og ring hvis du har brug for at snakke...

Håber at i helt slipper for ham en dag...

Har bare brug for at sende dig en varmt klem...

Majbritt

Tak, hvor er du sød....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

klmf

Anonym skriver:

Tror du finder det rigtige...det kom sig bare af en tråd længere omme...

Skal jeg så bare længere dernedaf?

Anmeld

21. november 2010

LauraLW

Pyha! Det er jo ikke for sjov sådan noget... Håber du er kommet styrket ud på den anden side, eller i hvert fald er på vej.

Knus til dig!

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Riksen skriver:

Puha! Hvor har du stået model til meget, men jeg er glad for at høre at du er ved at komme ovenpå igen. Jeg har ofte undret mig over dine skiftende profilnavne, men nu forstår jeg bedre. Det er virkelig flot at du er kommet så langt!

- Rikke

Tak...ja, det var også noget rod med ny profil og alt det...hadede at jeg ikke kunne give en forklaring, men det turde jeg bare slet ikke der...jeg var så bange for hvad han gjorde...han har virkelig prøvet alt...

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Jeg tager virkelig hatten af for dig med den kaotiske tilværelse, I har haft! Det må have været utrolig svært at stå igennem med børnene midt i det hele. Du er for sej... Håber du er kommet syrket ud på den anden side.

Iøvrigt synes jeg ikke, du har skiftet navne særlig meget og jeg har nu intet problem haft med det

Anmeld

21. november 2010

Sabine...!

kender lige præcis til hvordan du har det..

har været tvunget til at flytte ved hjælp af politi og kommunen.. for mig og min søns sikkerhed..

og da han ikke længer kunne finde mig truede han min familie..

det er det værste man kan komme igennem og man føler sig så magtesløs... og man føler at man aldrig for sit liv igen..

for mit vedkommende er det 2 år siden nu at min ja eks startede..

og jeg er desværre stadig ikke i fred...

mine veninder blir stadig udsat af chikane af ham..

har på et tidspunkt kottet kontakten til alle i mit liv ud over min familie fordi jeg ikke vidste hvem jeg kunne stole på...

ville enlig bare fortælle at jeg ved hvordan du har det... og hvis du har brug for at snakker skriver du bare...

også vil jeg sige at der kan gå utrolig lang tid inden man føler sig sikker igen... og det er en hård sej kamp..

Anmeld

21. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

Tak, hvor er du sød....

Det er du også

Anmeld

21. november 2010

Hasselnødden

lotchen skriver:

Jeg kan altså ikke finde ud af den side, kan ikke se det 'oprindelige' indlæg kun de, hvor der bliver skrevet svar??

Dét er du ikke ene om...

Anmeld

21. november 2010

SoffiLine

jeg kan heller ik se det :s

Anmeld

21. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Tak, du er så sød...har været dejligt at kunne lufte ud til dig....har sgu været noget rod det hele...

Altid! Har kun været glad for jeg har kunne lytte..det er jo i virkeligheden så lidt og ville jo ønske jeg kunne have gjort meget mere!

Det er dog helt fantastisk så hurtigt du er kommet videre og jeg håber både du og drengene snart kommer helt på plads så rammerne for jer alle også er på plads.

Hvad med julen - Har du dem alle juleaften??

Knus Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.