Hende den trælse med alle navnene...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg tager virkelig hatten af for dig med den kaotiske tilværelse, I har haft! Det må have været utrolig svært at stå igennem med børnene midt i det hele. Du er for sej... Håber du er kommet syrket ud på den anden side.

Iøvrigt synes jeg ikke, du har skiftet navne særlig meget og jeg har nu intet problem haft med det

Tak.. og ja, det har virkelig været en sej omgang...jeg var så bange, virkelig bange og så alt det bøvl med at flytte, men det hele gik og lige nu føler jeg mig egentlig ret stærk....selvom jeg helst havde været foruden, så skal man nogle gange ned og røre bunden for at kunne sparke fra og komme helt op igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Altid! Har kun været glad for jeg har kunne lytte..det er jo i virkeligheden så lidt og ville jo ønske jeg kunne have gjort meget mere!

Det er dog helt fantastisk så hurtigt du er kommet videre og jeg håber både du og drengene snart kommer helt på plads så rammerne for jer alle også er på plads.

Hvad med julen - Har du dem alle juleaften??

Knus Sisse

Tak Sisse...du har gjort en forskel, var virkelig hårdt ikke rigtig at kunne sige noget til nogen og dem der var her irl orkede jeg ikke altid at forklare til...

Ja,når jegs er tilbage er det også bare gået stærkt, men jeg vil gennemføre, det vil jeg bare...min x sagde til mig inden jeg startede at han jo vidste jeg ikke kunne klare det og da jeg måtte sygemelde mig her i august skrev han hånligt at han havde hørt jeg havde rigeligt med tid....ikke om sådan en idiot skal ødelægge mere for mig...

Drengen skal desværre være ved ham juleaften, men den store vil ikke være der, han er så gal på ham...

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tak.. og ja, det har virkelig været en sej omgang...jeg var så bange, virkelig bange og så alt det bøvl med at flytte, men det hele gik og lige nu føler jeg mig egentlig ret stærk....selvom jeg helst havde været foruden, så skal man nogle gange ned og røre bunden for at kunne sparke fra og komme helt op igen..

Lige præcis og der har jeg jo selv været for ganske nylig, men af andre årsager

Dejligt I er ved at få ro på igen

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Skal jeg så bare længere dernedaf?

Hvis du går længere om er der en der hedder julehjælp...

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Pyha! Det er jo ikke for sjov sådan noget... Håber du er kommet styrket ud på den anden side, eller i hvert fald er på vej.

Knus til dig!

Tak...og ja, jeg er heldigvis godt på vej, føler jeg...mangler bare at få fastsat samvær på sf...frygter den lidt men min advokat siger jeg står virkelig godt.

Anmeld

21. november 2010

klmf

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Dét er du ikke ene om...

Hun har skrevet at vi skla længere om og se under julehjælp.... Dæleme en udfordring for en træt hjerne

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Lige præcis og der har jeg jo selv været for ganske nylig, men af andre årsager

Dejligt I er ved at få ro på igen

Ja, ingen går jo desværre gennem livet ude at blive væltet undervejs...

Anmeld

21. november 2010

Pia.

- er tom for ord...

Anmeld

21. november 2010

Pia.

- manglede lige denne her

Anmeld

21. november 2010

LauraLW

Anonym skriver:

Tak...og ja, jeg er heldigvis godt på vej, føler jeg...mangler bare at få fastsat samvær på sf...frygter den lidt men min advokat siger jeg står virkelig godt.

Der er noget virkelig galt med systemet hvis ikke det skulle falde ud til din fordel! Alt andet ville altså virke absurd!

Håber virkelig på det bedste for dig og dine :-) Det er jo allerede et kæmpe plus med jeres nye bolig-eventyr.

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.