mor-til-vanessa skriver:
nemlig. er også helt oppe i det røde felt over den kommentar.
Ja, jeg sidder og får lige frem plukveer!! Jeg tror ikke mit blodtryk skal tages lige nu, for så skal jeg da til at tage piller for det!
Jeg tror bare, at mange slet ikke kan sætte sig ind i det, fordi de ikke har prøvet det på egen krop. For selvfølgelig er jeg da også imod tvangsægteskaber osv., men jeg var altså kun 21 år, da jeg "slæbte"
min mand med til DK (jeg mødte ham i London, hvor vi også blev gift). Hvis vi havde søgt om familiesammenføring et år senere, var vi slet ikke kommet til DK, for da var de nye regler med bl.a. 24 års-reglen trådt i kraft, og så havde jeg jo kun været 22 år.
Min farfar, som bor på Mors (så kan du sgu næsten ikke komme længere ud på landet), var også lidt skeptisk i starten, men har efterfølgende sagt til min mor, at jeg ikke kunne have fundet en bedre mand.
Jeg har da også fået et par enkelte kommentarer med på vejen både af bekendte og vildfremmede...såsom har du ikke set "Ikke uden min datter" osv.? Jo, det har jeg - god film! Forfærdelig oplevelse for mor og datter, men det er for fanden altså ikke min mand!
Jeg har forøvrigt en sjov historie:
Min kusine er gift med Kristian Thulesen Dahls bror. Da de skulle have barnedåb for nogle år siden, skulle min mor servere. Hun fortalte efterfølgende, at hun var lige ved at hælde saucen ned af Kristians bukser. Hun kan nemlig heller ikke udstå Dansk Folkeparti. Jeg ville faneme næsten ønske, hun havde gjort det!
Anmeld