piadas skriver:
Ajjj, hvor bliver jeg bare sur og gal og rasende.
Min mand, som jeg har været lykkeligt gift med i over 11 år, er kurder fra Tyrkiet, og han har faneme aldrig voldtaget nogen
. Det er jo det, du siger. Og så tør du ikke engang stå ved det og svarer anonymt!
Det er sådan noget lort, der virkelig bringer mit pis i kog. Selvfølgelig er det forfærdeligt for din søster, at hun er blevet voldtaget - ingen tvivl om det, men det havde vel ikke været mindre forfærdeligt, hvis ham, der gjorde det, havde været etnisk dansker?
Jeg kan ikke se, hvorfor min mand skulle være et dårligere menneske, bare fordi han har en anden hudfarve? Det er simpelthen så snæversynet at skære alle over en kam, bare fordi medierne altid fokuserer på de negative ting, udlændingene laver.
Min mand er selvstændig, jeg har et godt job, vi har hus og to biler, og får ingen penge fra det offentlige (selvfølgelig bortset fra børnepengene), så kan jeg virkelig ikke se, hvorfor han ikke skulle have ret til at være her lige som alle andre udlændinge, der vil det danske samfund godt???
nemlig. er også helt oppe i det røde felt over den kommentar.