ny udlændinge pakke... hvad synes i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

mor-til-vanessa

mor-til-vanessa skriver:

ALLE der vil ind i dk

eller nej ikke eu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

mor-til-vanessa

A. skriver:

handler det om alle mennesker eller kun om udlægninge udenfor EU?

udenfor eu 

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

det link du har skrevet sender mig bare på google.....

Hahaha - det er jo fake - læs lige linket højt

Anmeld

9. november 2010

Anonym

Jeg har heller ikke nær studeret hverken gammel eller ny lovgivning på det diskuterede område. Men jeg mener at der skal være nogle klare regler for hvem der optages i vores samfund og får glæde af vores velfærd. og synes at det ville være helt igennem forkert hvis alle bare kunne komme ind og bosætte sig i DK. Viljen til intergration, sprog, og danske normer er meget højt i min liste. Derud over skal der også være selvforsøgelse i en længrevarende periode.

Problemet er jo at når kravene er lave, bliver det udnyttet til virkelig stor gene for de som burde have adgang til vort land. og modsat når kravene er høje rammer det også de forkerte. Så en middelvej ville være skøn, men den må ikke sænkes så meget at det bliver for nemt at udnytte systemet.

Anmeld

9. november 2010

Manakauapo

Anonym skriver:

Jeg har heller ikke nær studeret hverken gammel eller ny lovgivning på det diskuterede område. Men jeg mener at der skal være nogle klare regler for hvem der optages i vores samfund og får glæde af vores velfærd. og synes at det ville være helt igennem forkert hvis alle bare kunne komme ind og bosætte sig i DK. Viljen til intergration, sprog, og danske normer er meget højt i min liste. Derud over skal der også være selvforsøgelse i en længrevarende periode.

Problemet er jo at når kravene er lave, bliver det udnyttet til virkelig stor gene for de som burde have adgang til vort land. og modsat når kravene er høje rammer det også de forkerte. Så en middelvej ville være skøn, men den må ikke sænkes så meget at det bliver for nemt at udnytte systemet.

Præcis mine ord!

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Rosa skriver:

Hahaha - det er jo fake - læs lige linket højt

haha hvor dum har man lov at være. øhmmmm det taler vi vist ikke højt om

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

vil bare lige sige at der er altså ikke nogen der får ophold i dk, der modtager noget fra staten. så kan ikke se hvor de belaster samfundet.

det er ægtefælles fra danmark der skal forsørge.

Anmeld

9. november 2010

Anonym

mor-til-vanessa skriver:

Dansk Folkeparti og Regeringen har indgået en aftale om modernisering af udlændinge loven.

personligt synes jeg jo den er ALT for stram og hvis den skulle noget skulle den gøre det nemmere for ægtefællesammenføring og ikke mere besværligt.

nu bliver der jo bla lavet et pointsystem ( som ikke ligger helt klart endnu ) men som bla går ud på at gøre det nemmere for folk som er højt uddannet og dem som ikke er, ja det er jo bare ærligt, så kan man ikke bo i danmark.

personligt er det en sag der berører mig meget, selvom jeg ikke skal ægtefællesammenføres alligevel. men kan huske hvor hård en tid det var og det ønsker jeg ikke for andre. jeg kan SLET ikke se at regeringen skal bestemme hvem man skal være forelsket i og hvem man gerne vil leve sammen med. det er i orden at leve med en højt uddannet udlænding, men ikke med en der ikke er højuddannet. det synes jeg er diskrimination på det groveste. 

i forvejen så kan jeg ikke se hvad 24-års reglen skal gøre godt for. ja det er for tvangs ægteskaber, men hvad med os danskere som er nødt til at gifte os for at kunne ægtefællesammenføres, er det ikke også tvang??? måske man slet ikke har lyst til at skulle giftet på det givne tidspunkt... men ja det SKAL man jo så.

jeg tænker lidt hvad det har af betydning for danmark i fremtiden. jeg tror mange vil vælge at flytte fra danmark. og det betyder jo så også at danmark mister en masse folk og deres uddannelser og så bliver der jo mangel på arbejdstmarket. der er jo ikke nogen der gider gå at det igennem, når det skal gøres så svært og at det faktisk er umuligt for "normale" folk med "normale" uddannelser.

et er de nye krav er bla at man skal stille en sikkerhed på 100000 kr som før var 60000. det er rigtig mange penge. jeg ville f.eks aldrig kunne låne 100000 i banken, specielt ikke når jeg begynder at læse og skal leve af en sølle SU.

nå men ville egentlig gerne høre hvad jeres holdning til den er??? er det godt eller dårligt???

man må gerne være ano.

Jeg mener bestemt at der skal strammes meget op .. Og det er helt fint med mig med de nye regler.. Syntes slet ikke de er stramme nok.. Jeg mener os at når en udlændning laver noget kriminelt her i dk, så skal de afsone i deres eget land... For her i danmark vil de ikk få noget ud af det, de vil kun grine af vores system... Danmark er for godt et land, ergo STRAM OP PÅ REGLERNE.. Dansk folkeparti er mit favorit parti.. Sorry to say...

Anmeld

9. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Jeg mener bestemt at der skal strammes meget op .. Og det er helt fint med mig med de nye regler.. Syntes slet ikke de er stramme nok.. Jeg mener os at når en udlændning laver noget kriminelt her i dk, så skal de afsone i deres eget land... For her i danmark vil de ikk få noget ud af det, de vil kun grine af vores system... Danmark er for godt et land, ergo STRAM OP PÅ REGLERNE.. Dansk folkeparti er mit favorit parti.. Sorry to say...

jamen ALLE griner jo af vores rets systemt, for det er da for latterligt. kan ikke se at penge svindel skal give længere fængselsstraf end eks incest.

men det er jo en helt anden sag.

jeg synes ikke bare man kan smide folk ud bare fordi de gør noget kriminelt, når de har opholdstilladelse. så skal alle kriminelle danskere i hver fald også ud efter min mening.

jeg forstår slet ikke man kan stemme på sådan et racistisk parti, for det er i bunden det de er

Anmeld

9. november 2010

Anonym

mor-til-vanessa skriver:

jamen ALLE griner jo af vores rets systemt, for det er da for latterligt. kan ikke se at penge svindel skal give længere fængselsstraf end eks incest.

men det er jo en helt anden sag.

jeg synes ikke bare man kan smide folk ud bare fordi de gør noget kriminelt, når de har opholdstilladelse. så skal alle kriminelle danskere i hver fald også ud efter min mening.

jeg forstår slet ikke man kan stemme på sådan et racistisk parti, for det er i bunden det de er

fordi jeg er racist.. Er opvokset med det.. Min søster er blevet voldtaget af en udlændning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.