Hvor tidligt følte I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Arh okay , nej så er der ik så stor chance for der er noget galt . 

Jeg/vi så hjerte blink i uge 7+5  fordi jeg var begyndt at bløde . 

Uhh , hvor spændende det er jo lige om lidt . Håber alt er perfekt . 

Jeg tror ogsaa, det har noget at goere med, at jeg faar progesterongel, fordi mit progesteronniveau var lidt lavt i starten.

Jeg pletbloedte ogsaa en dag, men laegen mente, det bare var min slimhinde i skeden, der var meget irriteret pga progesterongelen og en omgang heftig svamp. Heldigvis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Muffinmus

med det samme, derfor det er hårdt med hver eneste abort man oplever.....

Anmeld

8. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Jeg tror ogsaa, det har noget at goere med, at jeg faar progesterongel, fordi mit progesteronniveau var lidt lavt i starten.

Jeg pletbloedte ogsaa en dag, men laegen mente, det bare var min slimhinde i skeden, der var meget irriteret pga progesterongelen og en omgang heftig svamp. Heldigvis!

Jaaa , heldigvis det bare var det , hvis man kan sige det

De fandt aldrig nogen årsag til jeg blødte . Skal til min 32 ugers undersøgelse idag , er lidt spændt

Anmeld

8. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Jaaa , heldigvis det bare var det , hvis man kan sige det

De fandt aldrig nogen årsag til jeg blødte . Skal til min 32 ugers undersøgelse idag , er lidt spændt

Uhh, hvor spaendende! Jeg har ikke bloedt det mindste siden, saa det har formentlig bare vaeret det...heldigvis

Haaber, du faar en rigtig god tur

Anmeld

8. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Uhh, hvor spaendende! Jeg har ikke bloedt det mindste siden, saa det har formentlig bare vaeret det...heldigvis

Haaber, du faar en rigtig god tur

Det har jeg heldigvis heller ikk Så det var nok ikk noget . 

- Puha , den er lidt med blandet følelser den tur synes jeg . 

Nu er tasken i hvertfald lige blevet pakket i tilfælde af noget uventet . 

Han har vendt sig med hovedet op af igen , han lå ellers så fint ned af . Men men men , ikk mere . Og pludselig føles det som om det hele er lige om lidt . 

Jeg skal til jordmor om 2 uger , så må vi se om han ligger ned af . håber det lidt . 

Anmeld

8. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Det har jeg heldigvis heller ikk Så det var nok ikk noget . 

- Puha , den er lidt med blandet følelser den tur synes jeg . 

Nu er tasken i hvertfald lige blevet pakket i tilfælde af noget uventet . 

Han har vendt sig med hovedet op af igen , han lå ellers så fint ned af . Men men men , ikk mere . Og pludselig føles det som om det hele er lige om lidt . 

Jeg skal til jordmor om 2 uger , så må vi se om han ligger ned af . håber det lidt . 

Det kan jeg godt forstaa...man vil jo gerne have alt klart i god tid - inklusive babys placering

Jeg er sikker paa, at han nok skal laegge sig godt til rette til at komme ud, naar den tid naermer sig

Anmeld

9. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Det kan jeg godt forstaa...man vil jo gerne have alt klart i god tid - inklusive babys placering

Jeg er sikker paa, at han nok skal laegge sig godt til rette til at komme ud, naar den tid naermer sig

Jaa lige præcis , det vil man jo nemlig gerne

Jeg var lige ude og købe de sidste småting igår . så nu mangler der absolut intet  

Herligt . - Så nu kan han bare komme , om et par uger helst først

Anmeld

9. november 2010

Ansemusen

Jeg følte en stor stor kærlighed til min dreng, da han lå inde i maven! Havde sommerfugle i maven og følte virkelig at jeg elskede ham! Men da han kom var det bare slet ikke som jeg havde håbet, og der gik 4-6 uger før jeg virkelig følte at jeg elskede ham. Jeg følte mig forkert og var rigtig ulykkelig! Men fandt ud af at det faktisk er rigtig normalt at man ikke elsker sit barn lige fra starten. De fleste i min mødregruppe havde det sådan og flere veninder lige så.

Så vil egentlig bare fortælle, at ikke alle føler den store kærlighed med det samme efter fødslen, men at det er helt helt normalt! Kærligheden kommer altid før eller senere  Jeg elsker min dreng himmelhøjt nu, han er helt fantastisk dejlig

Tillykke med graviditeten i øvrigt, hvor er det fantastisk for jer søde

Anmeld

9. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Jaa lige præcis , det vil man jo nemlig gerne

Jeg var lige ude og købe de sidste småting igår . så nu mangler der absolut intet  

Herligt . - Så nu kan han bare komme , om et par uger helst først

Saa er alt jo bare klappet og klart

Jeg ville saadan oenske, det var mig, der var saa langt...jeg doejer stadig med ekstrem kvalme og opkastninger hver dag. Det var ellers blevet bedre, saa jeg troede snart den ville aftage endnu mere eller forsvinde helt, som saa mange oplever; men nej!

Anmeld

9. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Saa er alt jo bare klappet og klart

Jeg ville saadan oenske, det var mig, der var saa langt...jeg doejer stadig med ekstrem kvalme og opkastninger hver dag. Det var ellers blevet bedre, saa jeg troede snart den ville aftage endnu mere eller forsvinde helt, som saa mange oplever; men nej!

Øv øv hvor er det bare træls . 

Jeg lider af en bækkenløsning , der snart er ved at tage livet af mig , jeg ahr gået hjemme sygemeldt i 3 måneder nu , det er virkelig træls . 

Så på de gode dage har jeg bare søgeret for at købe de sidste ting . Men tingene er stadig ik samlet eller noget . 

Vi står og venter på at skulle flytte , men har bare ikk fået noget endnu , det er så frustrerende . 

Håber da virkelig snart din kvalme/opkast forsvinder , det har jeg heldigvis sluppet for . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.