Pernille08 skriver:
Øv hvor er det bare træls , det er noget jeg personligt selv ikk engang vil ønske for min væreste fjende . - Hvis bare folk har halvt så mange smerter som jeg selv , har jeg virkelig ondt af dem .
Bækkenløsning , er da klart noget fanden har skabt . 
Ej hvor lyder det da bare super lækkert med sådan en tur til London , bare det dog havde været mig
mig og kæresten har aldrig nåede at være ude og rejse alene , så det når vi heller ik inden baby kommer .
Ja det er ufattelig stressende må man sige , men jeg prøver at tage det stille og roligt og forsøge at ligge det lidt væk , heldigvis må vi blive boende indtil barnet er 6 måneder så jeg har da i hvertfald 7 måneder at finde noget i , men stadig rigtig træls det ikk er i orden inden baby kommer til verdnen .
- Dejligt at høre din kvalme er på vej den anden vej igen , det kan jo let været som du selv siger fordi i har været i vildt fremmede sted . Håber den forsvinder helt i den nærmeste fremtid 
Sådan har jeg det pudsigt nok med kvalmen...jeg kan klare smerter (har kroniske smerter til hverdag, så jeg tror, jeg har vænnet mig til at abstrahere fra dem til en vis grad), men kvalmen kan jeg bare slet ikke håndtere. Men hvis jeg er heldig forsvinder den snart...nu er jeg jo trods alt halvvejs gennem 13. uge, så nu å det da snart være min tur?
Det var så dejligt med en lille sidste tur bare os to, selvom jeg ikke var så meget værd. Vi var også på ferie i sommers (eller var det sidste år?) på Kreta, da vi vidste, vi snart ville få børn, og det var vigtigt for os med en sidste kæresteferie. Nu glæder vi os bare til sommeren 2012, hvor vi regner med at tage over og se noget OL og se de sidste ting, kæresten ikke fik nået at se. Denne gang med klapvogn og lille guldklump udenfor maven, og forhåbentlig en mor, der er fit for fight igen 
Det er da supergodt, at it rods alt stadig har 6 måneder efter fødslen til lige at finde noget nyt...selvom 6 måneder jo bestemt ikke er så lang tid i praktis, som det lyder som, og slet ikke med en nyfødt!