Hvor tidligt følte I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

JustMe

Jaa , lige præcis . Det håber og tror jeg bestemt os du gør . : D

Jeg havde så svært ved at glæde mig over scanningerne fordi jeg var så bange for der skulle være noget galt alligevel , men nu tror jeg på der lever et sundt og rask barn i maven på mig

Hvor langt er du henne nu?? 

rigtig mange gange tillykke med den lille i maven . 

Tusind tak Jeg er 11+6 i dag og saa hjerteblink i 9. uge, saa jeg har jo gode chancer

Men uh, hvor er der mange bekymringer  Men jeg tror ogsaa, det har lidt at goere med at jeg er saa daarlig med kvalme, saa det er ogsaa svaerrt at glaede sig 100%, selvom det jo er et oenskebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Tusind tak Jeg er 11+6 i dag og saa hjerteblink i 9. uge, saa jeg har jo gode chancer

Men uh, hvor er der mange bekymringer  Men jeg tror ogsaa, det har lidt at goere med at jeg er saa daarlig med kvalme, saa det er ogsaa svaerrt at glaede sig 100%, selvom det jo er et oenskebarn

Ja en graviditet er fyldt at bekymringer , man må bare prøve at bearbejde dem så godt som muligt og vende det til noget positivt , selvom det er ufattelig svært . 

Jeg var feks utrolig bekymret over om jeg overhovedet havde en baby i maven fordi jeg ingen symtomer havde overhovedet , jo lidt træthed , men det var så os det . 

Anmeld

6. november 2010

Dorthe1986

Jeg blev så lykkelig da jeg fik de to streger, men jeg synes samtidig det var så uvirkeligt, da vi skulle have været i behandling, men altså nåede at lave en øko-baby

Jeg "smug-elskede" den allerede med det samme , men turde først elske den "rigtigt" da jeg havde været til terminsskanning! Jeg synes stadig det kan være helt uvirkeligt at vi om 5 mdrs. tid har en lille baby i vores arme... Men jeg glæder mig SÅ meget til at holde den lille skat i mine arme

Anmeld

6. november 2010

Malonde1985

Altså.. jeg synes det er lidt svært at svare på, for selvfølgelig blev jeg jo overlykkelig da jeg så stregerne på testen , men ligefrem elske den lille i maven ved jeg ikke om jeg vil sige, for jo der var jo noget i maven, men på det tidspunkt vidste jeg jo ikke hvad og om det overhovedet ville blive til noget. Jeg var meget bange i starten for om, der skulle være noget galt eftersom en del i omgangskredsen lige havde været ude for noget dårligt i den anledning . Så det var for mit vedkommende først da jeg blev scannet til nakkefoldsscanningen, at det gik op for mig at der virkelig var en lille skabning inde i maven som voksede sig større og større  og derefter er jeg begyndt at elske ham mere og mere, nu hvor jeg også kan mærke han sparker, hikker osv

Anmeld

6. november 2010

Pige2009

Først da hun kom ud af maven

Anmeld

7. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Ja en graviditet er fyldt at bekymringer , man må bare prøve at bearbejde dem så godt som muligt og vende det til noget positivt , selvom det er ufattelig svært . 

Jeg var feks utrolig bekymret over om jeg overhovedet havde en baby i maven fordi jeg ingen symtomer havde overhovedet , jo lidt træthed , men det var så os det . 

Lige praecis! Jeg er saa enormt bekymret for, at der ikke er noget, selvom jeg baade har kvalme og opkastninger, hovedpine, traethed, halsbrand, brystspaendinger, ligamentsmerter...ja, you name it. Alligevel frygter jeg inderligt, at der ikke er liv ved NF.

Men jeg er saa ogsaa ekstremt bekymret af natur

Anmeld

7. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Lige praecis! Jeg er saa enormt bekymret for, at der ikke er noget, selvom jeg baade har kvalme og opkastninger, hovedpine, traethed, halsbrand, brystspaendinger, ligamentsmerter...ja, you name it. Alligevel frygter jeg inderligt, at der ikke er liv ved NF.

Men jeg er saa ogsaa ekstremt bekymret af natur

Årh ja , jeg husker det alt for godt selv . 

- Men selvfølgelig er der liv . Men kender alle bekymringerne .  Og det er let at sige for mig nu når jeg er så langt henne  . 

- Hvornår skal u til NF ??

Anmeld

7. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Årh ja , jeg husker det alt for godt selv . 

- Men selvfølgelig er der liv . Men kender alle bekymringerne .  Og det er let at sige for mig nu når jeg er så langt henne  . 

- Hvornår skal u til NF ??

Vi saa ogsaa hjerteblink i 9. uge, saa risikoen for at noget skulle vaere galt er jo paent lille Fornuften har bare ikke saa meget at skulle have sagt i det her tilfaelde

Vi skal til NF paa fredag, saa der er heldigvis ikke saa meget ventetid

Det bliver simpelthen SAA stort!

Anmeld

7. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Vi saa ogsaa hjerteblink i 9. uge, saa risikoen for at noget skulle vaere galt er jo paent lille Fornuften har bare ikke saa meget at skulle have sagt i det her tilfaelde

Vi skal til NF paa fredag, saa der er heldigvis ikke saa meget ventetid

Det bliver simpelthen SAA stort!

Arh okay , nej så er der ik så stor chance for der er noget galt . 

Jeg/vi så hjerte blink i uge 7+5  fordi jeg var begyndt at bløde . 

Uhh , hvor spændende det er jo lige om lidt . Håber alt er perfekt . 

Anmeld

7. november 2010

twinboys

Klart da jeg fandt ud af at jeg var gravid og endnu mere kærlighed i uge 7 da jeg fik at vide at to små spir voksede i min mave...

Og kærligheden bliver bare større og større for hver dag der går... og sådan fortsætter det... smiler... der er intet loft for kærligheden til sine børn...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.