kitty skriver:
... Kærlighed til det lille væsen der lå/ligger i Jeres mave.
Vi har lige haft snakken nu, da jeg efter at have set "Hospitalet" (om det dødfødte barn) tog mig til maven og begyndte at græde. Jeg er 7 uger henne, og jeg føler mig allerede fuld af kærlighed til det lille væsen. Farmand er helt anderledes, og synes ikke han elsker den endnu.. Han ved ikke rigtig, hvad han skal tænke! (Mænd!! *ruller med øjnene*
)
Føler I en kærlighed til det lille væsen tidligt, eller er det blevet mere realistisk efter f.x. scanning, følelsen af spark eller noget helt 3.?
Jeg ved ikke om jeg er helt ved siden af, men altså... Der ligger et fantastisk dejligt næsten-foster i min mave, og jeg ville altså blive ulykkelig ud over alle grænser, hvis jeg mistede det. Jeg er jo dens MOR!
Jeg høre desværre nok til dem som har/haft en "Ubehagelig" graviditet (tror jeg , jeg vil sige )
Jeg har haft ufattelig svært ved at skulle knytte bånd 100% til barnet , da flere i min familie har haft mistet . Det har sat mange spor i mig igennem hele min graviditet .
jeg vil faktisk sige , jeg først for alvor ånede lettet op og ture elske mit barn , da jeg vidste at der var chancer for barnet overlevede hvis det blev født . ( altså omkring uge 24.)
Jeg ved det lyder helt hen i vejret , men det har været en graviditet fyldt med spekulationer og angst for at miste , og oven i fik jeg bækkenløsning .
Jeg hjar slet ik kunne forholde mig til at det var mit barn og det skulle nok overleve lige meget hvad , jeg kunne overbevise mig selv om at der ville ske noget , at det var sygt eller hvad ved jeg 
Men det er altså overlevet , og jeg mærker daglige den lille (selvfølgelig) er i uge 32 nu , så der er ik så langt i mål , det væreste lige nu er at man føder et dødt barn , jeg har selvfølgelig kommet til at se de unge mødre med Puk Rebeza som føder en død pige .
men ejg synes jeg er blevet meget god til at overbevise mig selvom at selvfølgelig overlever vores barn , og jeg glæder mig virkelig til at få den lille guldklump i armene 
Så jeg har nok først elsket mit barn for alvor fra uge 24 , men det er bestemt os det vigtigste i livet lige nu