JustMe skriver:
Ja, hun var rigtig flink, og deres barn virkede bare så harmonisk. Pigen har vel været 8-10 måneder (ish?), og hun tog bare flyvetur og ørepropper i stiv arm
Jeg har lige været til NF i dag (ubeskrivelig oplevelse!!!!), og der bestilte jeg lige tid til akupunktur mod kvalmen. Desværre havde hun først tid om 10 dage, men så må jeg bare vente, for det er det eneste, der har hjulpet indtil videre...jeg har allerede prøvet to medicinske kvalmestillende, som ingen effekt har haft, så jeg må vist bare bide det i mig 
Nu er du jo også nået til tiden, hvor du vokser virkelig hurtigt og du når op på spidsbelastningen af din krop...det er noget af en opgave, den bliver sat på her de sidste par uger. 
Mht. tøjet, er jeg sikker på, at du ser forrygende ud, selvom du føler dig hverdagsagtig. Gravide kvinder har IMO en udstråling, som selv ikke verdens dyreste gallakjole kan slå
Selvom jeg nu godt ved, hvad du mener...mit problem er mere hverdagstøjet, for joggingsæt bliver bare tacky i længden, og mine leggins er begyndt at stramme lidt over maven. Jeg tror, det er min kvalme der gør, at jeg slet ikke kan have, hvis noget strammer! 
Okay , jeg håber da virkelig det kommer til at hjælpe dig så
Selvom 10 dage , uha ja det virker langtid , men den tid skal nok gå hurtigt , det forsikrer jeg dig for
- Ja det er abselout bare den fedeste oplevelse . 
ej , hvor vildt at hun var så dygtig en lille pige
det er bare fedt at opleve sådan noget , det gør det så meget lettere for en selv , og holde modet oppe når man selv kommer i den situation 
Jaa det er jeg , men synes faktisk når jeg kigger på mig selv , at jeg ik er så stor igen som jeg havde regnet med , det er dejligt . Min mave er slet slet ikk i vejen det nyder jeg vieklig 
Årh , hvor er du sød , hvor er det dejligt at høre .
Ja jeg render os en del i jogging tøj når jeg bare er her hjemme , så gider jeg ikk bruge det lidt finnere tøj
Jeg har ik købt alverdens af det , men bare så jeg kan klare mig en lille uges tid 
Uhh ja det er bare slet slet ikk sjovt når det strammer , jeg har købt graviditets leggins , de er altså bare guld værd
- du kan få dem i h og M hvis det skulle være noget . Men kan jo os være at du sagtens kan holde dine egne ud når først kvalmen er forsvundet