Hvor tidligt følte I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Åh, hvor kunne det dog være lækkert. Da vi var i lufthavnen på vej til London, lagde en kvinde med et lille barn mærke til, at jeg rendte i pendulfart mellem bænken og toilettet....hun sagde så til mig efter 2.-3. gang, at det nok skulle forsvinde fra den ene dag til den anden  Sprøgsmålet er jo så bare hvornår, hehe

Så krydser jeg da fingre for, at fødslen er overstået i løbet af nul komma fem, så du ikke skal ligge i så lang tid med smerter  Både min bror og jeg samt kæresten og hans søster er født inden for 4 timer efter første ve, så det kunne da være for lækkert, hvis det samme gælder mine fødsler inkl denne

Det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg savner allerede mit normale tøj, og jeg er endda stadig over et ½ år fra termin

Hold da op , det var godt nok en sød dame , det er ellers sjældent man møder sådan nogen bare på gaden - Men selvfølgelig skal den nok forsvinde  

- Det væreste er bare ventetiden indtil da , den er så hulens lang

Ja det drømmer jeg godt nok os om at den gør , jeg kan slet slet ik overskue alle de smerter , selvom det er det hele værd . 

Uhh , ja så kunne det bestemt godt tyde på at din fødsel hurtig bliver overstået , lad os  for det

Uhh , jeg synes faktisk ikk det var så slemt i strten og heller ikk indtil uge 3+0 , men det er som om alle smerterne og problemerne bare er taget til , og det har virkelig gjort at man bare ønsker at den vil ud NUUUU - selvom indersinde vil jeg gerne bare vente 2 uger så er jeg i uge 35 . Men ja savnet af sit efet tøj og sin egen krop den bliver større og større synes jeg . 

Jeg kan aldrig være smuk til en stor fødselsdag eller hvad vi nu skal til , fordi jeg bare ikk kan finde nogen virkelig pæn kjole eller noget , det er så træls , jeg føler mig så hverdags agtig altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Hold da op , det var godt nok en sød dame , det er ellers sjældent man møder sådan nogen bare på gaden - Men selvfølgelig skal den nok forsvinde  

- Det væreste er bare ventetiden indtil da , den er så hulens lang

Ja det drømmer jeg godt nok os om at den gør , jeg kan slet slet ik overskue alle de smerter , selvom det er det hele værd . 

Uhh , ja så kunne det bestemt godt tyde på at din fødsel hurtig bliver overstået , lad os  for det

Uhh , jeg synes faktisk ikk det var så slemt i strten og heller ikk indtil uge 3+0 , men det er som om alle smerterne og problemerne bare er taget til , og det har virkelig gjort at man bare ønsker at den vil ud NUUUU - selvom indersinde vil jeg gerne bare vente 2 uger så er jeg i uge 35 . Men ja savnet af sit efet tøj og sin egen krop den bliver større og større synes jeg . 

Jeg kan aldrig være smuk til en stor fødselsdag eller hvad vi nu skal til , fordi jeg bare ikk kan finde nogen virkelig pæn kjole eller noget , det er så træls , jeg føler mig så hverdags agtig altid

Ja, hun var rigtig flink, og deres barn virkede bare så harmonisk. Pigen har vel været 8-10 måneder (ish?), og hun tog bare flyvetur og ørepropper i stiv arm  Jeg har lige været til NF i dag (ubeskrivelig oplevelse!!!!), og der bestilte jeg lige tid til akupunktur mod kvalmen. Desværre havde hun først tid om 10 dage, men så må jeg bare vente, for det er det eneste, der har hjulpet indtil videre...jeg har allerede prøvet to medicinske kvalmestillende, som ingen effekt har haft, så jeg må vist bare bide det i mig  

Nu er du jo også nået til tiden, hvor du vokser virkelig hurtigt og du når op på spidsbelastningen af din krop...det er noget af en opgave, den bliver sat på her de sidste par uger.

Mht. tøjet, er jeg sikker på, at du ser forrygende ud, selvom du føler dig hverdagsagtig. Gravide kvinder har IMO en udstråling, som selv ikke verdens dyreste gallakjole kan slå Selvom jeg nu godt ved, hvad du mener...mit problem er mere hverdagstøjet, for joggingsæt bliver bare tacky i længden, og mine leggins er begyndt at stramme lidt over maven. Jeg tror, det er min kvalme der gør, at jeg slet ikke kan have, hvis noget strammer!  

Anmeld

12. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Ja, hun var rigtig flink, og deres barn virkede bare så harmonisk. Pigen har vel været 8-10 måneder (ish?), og hun tog bare flyvetur og ørepropper i stiv arm  Jeg har lige været til NF i dag (ubeskrivelig oplevelse!!!!), og der bestilte jeg lige tid til akupunktur mod kvalmen. Desværre havde hun først tid om 10 dage, men så må jeg bare vente, for det er det eneste, der har hjulpet indtil videre...jeg har allerede prøvet to medicinske kvalmestillende, som ingen effekt har haft, så jeg må vist bare bide det i mig  

Nu er du jo også nået til tiden, hvor du vokser virkelig hurtigt og du når op på spidsbelastningen af din krop...det er noget af en opgave, den bliver sat på her de sidste par uger.

Mht. tøjet, er jeg sikker på, at du ser forrygende ud, selvom du føler dig hverdagsagtig. Gravide kvinder har IMO en udstråling, som selv ikke verdens dyreste gallakjole kan slå Selvom jeg nu godt ved, hvad du mener...mit problem er mere hverdagstøjet, for joggingsæt bliver bare tacky i længden, og mine leggins er begyndt at stramme lidt over maven. Jeg tror, det er min kvalme der gør, at jeg slet ikke kan have, hvis noget strammer!  

Okay , jeg håber da virkelig det kommer til at hjælpe dig så Selvom 10 dage , uha ja det virker langtid , men den tid skal nok gå hurtigt , det forsikrer jeg dig for - Ja det er abselout bare den fedeste oplevelse .

ej , hvor vildt at hun var så dygtig en lille pige det er bare fedt at opleve sådan noget , det gør det så meget lettere for en selv , og holde modet oppe når man selv kommer i den situation

Jaa det er jeg , men synes faktisk når jeg kigger på mig selv , at jeg ik er så stor igen som jeg havde regnet med , det er dejligt . Min mave er slet slet ikk i vejen det nyder jeg vieklig

Årh , hvor er du sød , hvor er det dejligt at høre . 

Ja jeg render os en del i jogging tøj når jeg bare er her hjemme , så gider jeg ikk bruge det lidt finnere tøj Jeg har ik købt alverdens af det , men bare så jeg kan klare mig en lille uges tid

Uhh ja det er bare slet slet ikk sjovt når det strammer , jeg har købt graviditets leggins , de er altså bare guld værd - du kan få dem i h og M hvis det skulle være noget . Men kan jo os være at du sagtens kan holde dine egne ud når først kvalmen er forsvundet  

Anmeld

13. november 2010

JustMe

Pernille08 skriver:

Okay , jeg håber da virkelig det kommer til at hjælpe dig så Selvom 10 dage , uha ja det virker langtid , men den tid skal nok gå hurtigt , det forsikrer jeg dig for - Ja det er abselout bare den fedeste oplevelse .

ej , hvor vildt at hun var så dygtig en lille pige det er bare fedt at opleve sådan noget , det gør det så meget lettere for en selv , og holde modet oppe når man selv kommer i den situation

Jaa det er jeg , men synes faktisk når jeg kigger på mig selv , at jeg ik er så stor igen som jeg havde regnet med , det er dejligt . Min mave er slet slet ikk i vejen det nyder jeg vieklig

Årh , hvor er du sød , hvor er det dejligt at høre . 

Ja jeg render os en del i jogging tøj når jeg bare er her hjemme , så gider jeg ikk bruge det lidt finnere tøj Jeg har ik købt alverdens af det , men bare så jeg kan klare mig en lille uges tid

Uhh ja det er bare slet slet ikk sjovt når det strammer , jeg har købt graviditets leggins , de er altså bare guld værd - du kan få dem i h og M hvis det skulle være noget . Men kan jo os være at du sagtens kan holde dine egne ud når først kvalmen er forsvundet  

Jeg skal jo holde det ud, så det er bare med at få tiden til at gå hurtigst muligt, hehe

Ja, det er skønt. Kæresten var også helt benovet og nævnte flere gange, hvor imponerende det var. Vi hørte heller intet til hende inden check-in eller bording. Hun virkede bare stille og tilfreds

Det må da være skønt, hvis maven endnu ikke rigtigt er i vejen  Så er det da begrænset, hvor længe den kan nå at være i vejen inden fødslen, hehe

Det kunne godt være, jeg skulle en smuttur i H&M så...nu jeg tænker over det, tror jeg også jeg har nogle par i str. M i stedet for S bag i skabet - jeg købte en hel bunke i forskellige farver, da Netto havde dem til 20 kr for noget tid siden  Normalt er det nemlig dem med stretch i (dem, der er lidt strømpebukseagtige), der er på tilbud, mens jeg mere er til de lidt mere stofagtige. Men når jeg skal have leggins på, ruller jeg dem bare ned under maven, hehe. Jeg har heldigvis også købt en masse af de lange tubetoppe, der har været på mode denne sommer. Jeg havde lige tabt en masse, da jeg blev gravid og skulle til at vise figuren frem...men de er lange og elastiske nok til fiint at rumme den voksende mave Jeg ligner nemlig allerede én i 5. måned, synes jeg

Anmeld

13. november 2010

JustMe

Hold da op, hvor har vi egentlig spammet denne tråd  Måske vi skulle fortsætte den over pb?

Anmeld

13. november 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Hmm ja... den er svær...

Jeg elskede den ikke i starten.. men jeg følte en ekstrem beskyttertrang overfor den.
Efter NF-scanningen blev det meget mere virkeligt for mig og da jeg begyndte at mærke spark blev det endnu mere...

Det var faktisk først nogle uger efter fødslen at jeg fik den der følelse af at elske det lille væsen, men indtil da "blot" at jeg skulle beskytte den og jeg ville være blevet dybt ulykkelig hvis jeg tabte den bette.

For Carsten blev det først virkeligt efter en scanning i uge 32 hvor vi fik kønnet at vide... indtil da havde han meget svært ved at føle noget for den lille, selvom han jo kunne se maven vokse og mærke dens spark.

Jeg havde det på præcist samme måde med begge pigerne - det kom snigende et par uger efter fødslen.. pludselig en dag sad jeg og kiggede på babyen i mine arme og slam! Så blev jeg overvældet...

Anmeld

13. november 2010

Kløver

kitty skriver:

... Kærlighed til det lille væsen der lå/ligger i Jeres mave.

Vi har lige haft snakken nu, da jeg efter at have set "Hospitalet" (om det dødfødte barn) tog mig til maven og begyndte at græde. Jeg er 7 uger henne, og jeg føler mig allerede fuld af kærlighed til det lille væsen. Farmand er helt anderledes, og synes ikke han elsker den endnu.. Han ved ikke rigtig, hvad han skal tænke! (Mænd!! *ruller med øjnene*)

Føler I en kærlighed til det lille væsen tidligt, eller er det blevet mere realistisk efter f.x. scanning, følelsen af spark eller noget helt 3.?

Jeg ved ikke om jeg er helt ved siden af, men altså... Der ligger et fantastisk dejligt næsten-foster i min mave, og jeg ville altså blive ulykkelig ud over alle grænser, hvis jeg mistede det. Jeg er jo dens MOR!

puha, var selv glad for min graviditet fra start, og blev vildt glad og enormt rørt, da jeg så den lille spunk, 6 uger henne, men var helt solgt da jeg så det lille hjerte blinke, og ja elsker min lille bønne i maven, men synes alligevel, det kan føles en smule surrealistisk, og nogle gange helt uvirkeligt, men tror at vi kvinder, føler os tættere knyttet til det lille væsen, langt langt hurtigere end mændende gør

Anmeld

13. november 2010

baby-whis

ved ikke hvem jegskal skrive til

Jeg har oplevet nogle symptomer på graviditet.

jeg har ondt i ryggen (lænen) kvalme og hovedpine om morgen, og kvalme der bare komer og går. humør svingningerne har været vildt mærekelige, en smule svimmel og en metal smag nogen gange i munden.

mig og min kæreste har ikke planlagt noget. og jeg har hørt man kan fremprovokere dem selv?

er der nogen der kan hjælpe? ved ikke hvor jeg skal skrive henne så det blev bare her.

lidt hjælp??

Anmeld

14. november 2010

mortilnoahogmelina

JustMe skriver:

Jeg skal jo holde det ud, så det er bare med at få tiden til at gå hurtigst muligt, hehe

Ja, det er skønt. Kæresten var også helt benovet og nævnte flere gange, hvor imponerende det var. Vi hørte heller intet til hende inden check-in eller bording. Hun virkede bare stille og tilfreds

Det må da være skønt, hvis maven endnu ikke rigtigt er i vejen  Så er det da begrænset, hvor længe den kan nå at være i vejen inden fødslen, hehe

Det kunne godt være, jeg skulle en smuttur i H&M så...nu jeg tænker over det, tror jeg også jeg har nogle par i str. M i stedet for S bag i skabet - jeg købte en hel bunke i forskellige farver, da Netto havde dem til 20 kr for noget tid siden  Normalt er det nemlig dem med stretch i (dem, der er lidt strømpebukseagtige), der er på tilbud, mens jeg mere er til de lidt mere stofagtige. Men når jeg skal have leggins på, ruller jeg dem bare ned under maven, hehe. Jeg har heldigvis også købt en masse af de lange tubetoppe, der har været på mode denne sommer. Jeg havde lige tabt en masse, da jeg blev gravid og skulle til at vise figuren frem...men de er lange og elastiske nok til fiint at rumme den voksende mave Jeg ligner nemlig allerede én i 5. måned, synes jeg

Ja det er jo det du skal , og selvfølgelig skal du nok klare den

Det kan jeg da godt forstå han var - Os  en fantastisk oplevelse . 

Ja det er skønt maven slet ikk er i vejen , det nyder jeg godt nok i fulde drag . Og håber da så sandelig os kun det er til sidst den kommer det . - Jeg får tit en kommentar med på vejen om at jeg slet ik er så stor når jeg er så langt henne . 

Jeg selv går rigtig meget i leggins , men os helst dem i stof , men jeg synes bare det er dyrt at købe når de går i stykker eller ser så forvasket ud , så jeg er gåået over til de andre , man går jo med dem stort set hver eneste dag , så der er ik noget at sige til nogen af dem må lade livet i løbet af de 9 måneder

Jaa , de toppe der , dem bruger jeg selv ufattelig meget . 

- ej hvor er det dog bare super dejligt for dig at du havde tabt dig rigtig meget inden graviditeten

Heeh , det kunne godt være fordi du stadig er rigtig oppustet , jeg husker det tydeligt selv - Det skal nok gå i sig selv igen .

Anmeld

14. november 2010

Divababy93

fødte i uge 37+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.