Nåh mange af jer ved jo jeg har den her grønne muldvarp til vibrator...
en dag mens jegboede samen med kæresten havde vi leget lidt med den, og efterfølgende lagt den på natbordet.... tænkte ikke videre over det og fik heller ikke lige ordnet den som det første dagen efter

Så komme min svoger på besøg, som er en gangske ung fyr, han har vel været 18-20 år gammel på det tidspunkt.... Af uransaglige årsager jeg ikke kan huske skal han liiige et eller andet i soveværelset, og først da han HAR været deroppe kommer jeg i tanke om lille mulle der ligger på natbordet... Tænker, nåh stakkels unge mand, så kan han jo selv forestille sig resten, men vi snakker ikke om det, og han virker ikke sær... så tænker lidt at han måske slet ikke har opdaget den...
Noget tid efter, er vi dog til et eller andet halløj (måske nytår) hos svigerne, og taleemnet falder - igen af uransaglige årsager - på diverse sexlegetøj, og midt i samtalen udbryder min svoger nok så kækt og stolt: "Maria har en grøn en, det er en muldvarp"
Jeg måbede bare, og måtte så redde den ved at spilel cool og svare noget á la: "jaja det er rigtigt nok, den er faktisk meget god"
Anmeld