Engang skulle jeg med toget. Havde cowboynederdel og sorte gamacher på.
Lidt efter jeg var stået på skulle jeg på toilet, så rejste mig og gik mod toilettet. Synes jeg kunne høre lidt fnisen rundt omkring mig, og synes egentlig også det bliver lidt besværligt at gå. Så kigger ned, og der hænger min nederdel næsten helt nede ved knæene. Så jeg går gennem kupeen med gamache mås. Lynlåsen var simpelthen lynet ned da jeg sad ned.
Jeg holdt masken ud på toilettet, og skreg så af grin og græmmelse over mig selv. Tror jeg sad et helt kvarter og overvejede om jeg skulle blive derude de resterende to timer af turen. Men jeg mandede mig op og gik med løftet pande tilbage til min plads.
Nå ja så er jeg vokset op i en familie med få penge, så når vi endelig havde bil var det ikke lige luksusbilen.
Engang da jeg var i den alder hvor ALT er pinligt, kørte vi inde i byen, og pludselig røg blinklyset i højre side hvor jeg sad. Så jeg fik besked på at når vi skulle dreje til højre, skulle jeg række hånden ud af vinduet. Jeg skreg og nægtede pure. Helt ærligt hvad hvis nogen jeg kendte så mig sidde der med min blinkarm ude af vinduet. Nix du! Men kunne høre på min mors tonefald at der var sgu ikke noget at rafle om. Så jeg måtte bare makke ret.
Årh ha. Sidder helt og griner for mig selv. Der har virkelig været mange pinlige og sjove episoder med de biler vi havde.
Anmeld