Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Pena

Engang skulle jeg med toget. Havde cowboynederdel og sorte gamacher på.

Lidt efter jeg var stået på skulle jeg på toilet, så rejste mig og gik mod toilettet. Synes jeg kunne høre lidt fnisen rundt omkring mig, og synes egentlig også det bliver lidt besværligt at gå. Så kigger ned, og der hænger min nederdel næsten helt nede ved knæene. Så jeg går gennem kupeen med gamache mås. Lynlåsen var simpelthen lynet ned da jeg sad ned.

Jeg holdt masken ud på toilettet, og skreg så af grin og græmmelse over mig selv. Tror jeg sad et helt kvarter og overvejede om jeg skulle blive derude de resterende to timer af turen. Men jeg mandede mig op og gik med løftet pande tilbage til min plads.

Nå ja så er jeg vokset op i en familie med få penge, så når vi endelig havde bil var det ikke lige luksusbilen.

Engang da jeg var i den alder hvor ALT er pinligt, kørte vi inde i byen, og pludselig røg blinklyset i højre side hvor jeg sad. Så jeg fik besked på at når vi skulle dreje til højre, skulle jeg række hånden ud af vinduet. Jeg skreg og nægtede pure. Helt ærligt hvad hvis nogen jeg kendte så mig sidde der med min blinkarm ude af vinduet. Nix du! Men kunne høre på min mors tonefald at der var sgu ikke noget at rafle om. Så jeg måtte bare makke ret.

Årh ha. Sidder helt og griner for mig selv. Der har virkelig været mange pinlige og sjove episoder med de biler vi havde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Anonym

Tutter skriver:

Haha det var bare ikke meant to be, at I skulle have sex den dag 

åbenbart ikke... men kan godt sidde og grine af det idag, når jeg tænker på han gik rundt med gummi på dilleren fra vi blev afbrudt 1. gang.... så slap vi da for at bøvle et nyt på igen 2. gang...

Anmeld

1. november 2010

Anonym

hahahahaa.. hold kæft hvor er I sjove...

Jeg ved sgu ærlig talt ikke hvad det mest pinlige er, jeg har gjort... hm..... tænke tænke..

Altså jeg har flirtet med min kørerlærer som var 25 år ældre end mig men det er ikke rigtig pinligt jo...

hm... vender lige tilbage...

Anmeld

1. november 2010

Pena

L_K skriver:

Under mit studie til sygeplejerske kommer jeg til, under en fremlæggelse foran verdens lækreste ung-læge, at sige ORGASME i stedet for ORGANISME... hov....

Aj det får mig til at tænke på dengang Line Baun Danielsen kom til at sige på fjernsynet om det var en abe der sad i en båd og snakkede i telefon, og så var det en afrikaner. Haha. Hun blev simpelthen så pinlig, og kom med alle mulige søforklaringer. Det er simpelthen så sjovt. Kan desværre ikke finde ud af at sætte klippet ind. Men det må vel findes på youtube.

Anmeld

1. november 2010

Faith

Hmm den er altså pinlig den her synes jeg..... Men hva faen.... Here goes:

En af mine første kærester (jeg har vel været 18) havde købt en kæmpe blå dildo til mig i fødselsdagsgave, og en dag havde vi hygget lidt med den. Da vi var færdige vaskede vi den af og satte den på kanten af badekarret så den lige kunne tørre..... Nå men der står den så, og senere på dagen kommer hans mor på besøg. Og på et tidspunkt skal hun da liiiiiiiiiige på toilettet

Hun så ret sær ud i hovedet da hun kom ud derfra.

Anmeld

1. november 2010

Ryberg

Engang hvor jeg var med toget, llænede jeg mig ind over bordet for at sove lidt... da jeg vågnede en time senere af min egen højlydte snorken, så jeg at der sad et ældre ægtepar overfor mig og kiggede MEGET forunderligt på mig... (det var forudbestilte pladser i toget...) .. og da jeg satte mig op, var der den STØRSTE savlepøl på det bord EVER...... det var SÅ flovt og jeg skyndte mig at tørre den væk med mit ærme.... jeg sov ikke mere på den tur......

Anmeld

1. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Nu er og bliver jeg bare uheldig, så der er sikkert mange gode og jeg husker selvfølgelig ingen af dem....

1) Anden gang jeg mødte mine svigerforældre tog jeg med dem og hele deres familie en uge til Malta. Manden og mig har smidt vores håndklæder på nogen ligge stole og hopper i poolen. Pludselig ser jeg en mand sidde på min plads og råber alt hvad jeg kan... Hallo dit store fjols, det der er sku min plads.... Det var så min svigerfar!!!  Tro  mig, det var også med i bryllups talen fra ham...

2) Her i sommers gik jeg nede i byen og syntes egentlig der sad noget og drillede ved min bukseben. Men tænkte ik vider over det... Kommer så ned på jensens bøfhus, går hele vejenen igennem for at komme op oven på hvor toilettet er. Og gæt hvad??? Mit lækre bind var gledet ud af mine trusser og hang ud af mit bukseben.... PINLIGT!!!

Anmeld

1. november 2010

slettet_7530

Gået ind i en lygtepæl på pier 39 i Californien, smok for fuld hammer med siden af ansigtet

Anmeld

1. november 2010

slettet_7530

KittyGirl skriver:

Engang hvor jeg var med toget, llænede jeg mig ind over bordet for at sove lidt... da jeg vågnede en time senere af min egen højlydte snorken, så jeg at der sad et ældre ægtepar overfor mig og kiggede MEGET forunderligt på mig... (det var forudbestilte pladser i toget...) .. og da jeg satte mig op, var der den STØRSTE savlepøl på det bord EVER...... det var SÅ flovt og jeg skyndte mig at tørre den væk med mit ærme.... jeg sov ikke mere på den tur......

Ha ha ha for filan da

Anmeld

1. november 2010

Barbamama

Okay det pinligste jeg har gjort var da jeg var gravid. Den ene aften fik jeg de mest SINDSSYGE mavesmerter og jeg græd og skreg så ondt gjorde det. Jeg kunne ikke holde ud hverken at stå, sidde eller ligge. Jeg fik manden til at ringe til lægevagten som bad os ringe efter Falck. Så kæresten ringede 112 og jeg blev hentet i ambulance. Jeg græd som pisket for jeg var så bange for at der var noget galt med vores lille bebs. Så kom jeg ud på skadestuen og hun mærkede mig på maven. Trykkede en del diverse steder og spurgte om jeg havde blødt eller aborteret tidligere. Jeg kunne svare nej til begge dele. Hun syntes dog at når jeg havde så ondt skulle jeg lige på gynækologisk og tjekkes. De havde travlt, så jeg lå lidt længe og ventede. Så er det jeg kan begynde at mærke at jeg skal prutte (efter al den moslen med min mave). Og jo mere jeg prutter jo mindre gør det ondt. Så siger jeg til min kæreste: "Ej hvor bliver det pinligt hvis det bare var fordi jeg skulle prutte jeg havde så ondt" Så kommer der en læge og scanner mig og kan se vores lille bebs har det fint. Så mærker hun mig på maven og siger at jeg er forstoppet og har en masse luft i maven, så jeg skal gå hjem og prutte! NØØØØJ jeg blev flov! Jeg er blevet hentet af FALCK fordi jeg skulle PRUTTE!!! PINLIGT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.