Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Becks

Kruse90 skriver:

årg gud:O
jeg ville være total DØD hvis det var mig:i

Det var jeg også tæt på haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Becks

Diana... skriver:

Det mest pinlige jeg har gjort arhmen altså det jo mig vi snakke om jeg har jo lavet 1000 pinlige ting hi hi. men sjovt nok så det eneste første der kommer frem er at jeg kom til at slå en høj prut foran min mand  

Men jeg har drukket mig så stiv at jeg har overbrækket min bedstevens lejlighed og han måtte få renset gulvtæppe bagefter (jeg har så ikke drukket siden)

Jeg her ligger og bollet med min tidligere chef i vertinderum hvor en af medarbejderne kommer ind for at hente noget legetøj (vi havde glemt og lukke døren)

Jeg kan blive ved.

Haha så er man stiv 

Anmeld

1. november 2010

Diana...

Tutter skriver:

Haha så er man stiv 

Det var jeg også, og jeg var så flov dagen efter  De fik min far til at hente mig fra borup til amager for at køre mig hjem til min mor i bjæverskov ha ha. Men jeg holde ord da jeg sagde den gang (jeg drikker aldrig igen)

Anmeld

1. november 2010

Anonym

Ihh jeg har mange lignende pinlige historier, min mor/moster/lillesøster er på tur kommet ind på mit værelse da jeg boede hjemme, mens mig og ekskæresten var igang, puuuha lidt flovt

Men jeg tror det pinligste var engang min kæreste, i starten af vores forhold så var han igang oralt dernede og så liiige da jeg kom slog jeg en kæmpe prut oppe i hovedet på ham, der var SÅ flovt og så synd for ham syns jeg - jeg er lige anonym i tilfælde af ham eller andre  der kender ham kunne se det, det ville han aldrig tilgive mig for  Heldigvis tog han det i stiv arm og vi er stadig sammen 

Anmeld

1. november 2010

Anonym

Heldigt for mig at man kan svare ano....

Jeg var til noget koncert halløj for nogle (en del) år siden og mødte en gammel flamme.... vi blev enige om at følges hjem, så jeg brændte min veninde af...

på vejen blev vi noget så lystne og der skulle bare ske noget nu nu nu... så vi fandt den første den bedste mørke indkørsel og jaaaa... midt i det hele kommer husets ejere hjem, han bliver edder rasende og nærmest skriger af os at vi skal fordufte ellers ringer han til politiet... ... ...rolig nu siger flammen og vi hankede op i bukser og diverse og luskede af... senere samme aften da vi var på spruthus sad vi og snakkede om at vi jo egentlig var midt i noget da vi blev forstyrret.... så vi forduftede og fortsatte i en gyde... ... ... da kommer en vagt gående og lyser os lige i bæret og spør pænt hvad vi laver... flammen svarer "vi hygger lige"... ja det kan jeg se siger vagten, men det må i ikke her og siger flammen og vi pakker endnu engang sammen...

ja, så tog vi hjem og gik hver til sit og blev aldrig færdige... jeg var ikke ret gammel dengang og har ALDRIG fortalt det til nogen da jeg synes det var mega pinligt...

Anmeld

1. november 2010

LBK

Under mit studie til sygeplejerske kommer jeg til, under en fremlæggelse foran verdens lækreste ung-læge, at sige ORGASME i stedet for ORGANISME... hov....

Anmeld

1. november 2010

Diana...

Anonym skriver:

Ihh jeg har mange lignende pinlige historier, min mor/moster/lillesøster er på tur kommet ind på mit værelse da jeg boede hjemme, mens mig og ekskæresten var igang, puuuha lidt flovt

Men jeg tror det pinligste var engang min kæreste, i starten af vores forhold så var han igang oralt dernede og så liiige da jeg kom slog jeg en kæmpe prut oppe i hovedet på ham, der var SÅ flovt og så synd for ham syns jeg - jeg er lige anonym i tilfælde af ham eller andre  der kender ham kunne se det, det ville han aldrig tilgive mig for  Heldigvis tog han det i stiv arm og vi er stadig sammen 

HAHAHAHA  

Anmeld

1. november 2010

Becks

Anonym skriver:

Det er min største frygt tror jeg, at slå en prut lige i hovedet på dem 

Anmeld

1. november 2010

Becks

Anonym skriver:

Heldigt for mig at man kan svare ano....

Jeg var til noget koncert halløj for nogle (en del) år siden og mødte en gammel flamme.... vi blev enige om at følges hjem, så jeg brændte min veninde af...

på vejen blev vi noget så lystne og der skulle bare ske noget nu nu nu... så vi fandt den første den bedste mørke indkørsel og jaaaa... midt i det hele kommer husets ejere hjem, han bliver edder rasende og nærmest skriger af os at vi skal fordufte ellers ringer han til politiet... ... ...rolig nu siger flammen og vi hankede op i bukser og diverse og luskede af... senere samme aften da vi var på spruthus sad vi og snakkede om at vi jo egentlig var midt i noget da vi blev forstyrret.... så vi forduftede og fortsatte i en gyde... ... ... da kommer en vagt gående og lyser os lige i bæret og spør pænt hvad vi laver... flammen svarer "vi hygger lige"... ja det kan jeg se siger vagten, men det må i ikke her og siger flammen og vi pakker endnu engang sammen...

ja, så tog vi hjem og gik hver til sit og blev aldrig færdige... jeg var ikke ret gammel dengang og har ALDRIG fortalt det til nogen da jeg synes det var mega pinligt...

Haha det var bare ikke meant to be, at I skulle have sex den dag 

Anmeld

1. november 2010

Becks

L_K skriver:

Under mit studie til sygeplejerske kommer jeg til, under en fremlæggelse foran verdens lækreste ung-læge, at sige ORGASME i stedet for ORGANISME... hov....

haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.