Ok en pinlig historie får i også lige fra mig. Det er ikke noget seksuelt...
Fra jeg var 16år til jeg var 18 år arbejde jeg i en bager, den eneste bager i hele indkøbscenteret. Dvs. der kom rigtig mange butiksansatte og diverse og købte morgenbrød om morgenen.
Jeg var lige i den alder hvor drenge begyndte at blive rigtig interessante, og jeg havde naturligvis set mig lun på Michael oppe fra FONA! Han komhver dag og købte brød 
En lørdag morgen havde kolegaen meldt sig syg, så jeg stod alene i forretningen om morgenen. Jeg var i gang med at sætte brød og kager frem i diskene da det første ryk af mennesker kom og skulle have morgenbrød. Og naturligvis kom Michael fra FONA også forbi. Han stod længere nede i køen, og bag ham sad en flok flabede håndværkere (det var en cafe også). Ligesom jeg kommer ind med en stor lagkage for at sætte i montren får mine fødder viklet sig ind i noget ledning som ligger på gulvet, og jeg falder lige så lang jeg er, og skurer hen af gulvet bag ved disken. Jeg kigger op og kan bare se et væld af ansigter som kigger forarget ned på mig, og jeg styrter om i baglokalet, og bare tager mig til hovedet og siger "nej nej nej nej nej, det skete bare IKKE" Og jeg er jo nødt til at gå ud og betjene kunderne igen, selvfølgelig. Så jeg må meget rød gå ud og sige undskyld til kunderne og servere videre.
Det må være toppen af de mest pinlige ting jeg har foretaget mig...

Anmeld