Hvad er det pinligste du har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

LouiseNielsen

Nu bliver der nøvnt dildo.. Så har jeg faktisk en mere!

Jeg boede engang i en leglighed hvor jeg delte have med en ung fyr. Jeg havde aftenen før leget lidt med min nye meget smarte og farverige dildo.

Fyen oven på holder dagen efter havefest for ALLE hans kammerater, og jeg tænker, juhuuu så skal der sku scores.... Pludselig høre jeg at de griner heeelt vild, og kigger ud af vinduet. Og der ligger min lille hund under drengenes bord og tygger i min dildo...

Behøver vist ikke fortælle at jeg ikke fik scoret den aften, blev pænt indenfor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

L.J.L

Ok en pinlig historie får i også lige fra mig. Det er ikke noget seksuelt...

Fra jeg var 16år til jeg var 18 år arbejde jeg i en bager, den eneste bager i hele indkøbscenteret. Dvs. der kom rigtig mange butiksansatte og diverse og købte morgenbrød om morgenen.

Jeg var lige i den alder hvor drenge begyndte at blive rigtig interessante, og jeg havde naturligvis set mig lun på Michael oppe fra FONA! Han komhver dag og købte brød

En lørdag morgen havde kolegaen meldt sig syg, så jeg stod alene i forretningen om morgenen. Jeg var i gang med at sætte brød og kager frem i diskene da det første ryk af mennesker kom og skulle have morgenbrød. Og naturligvis kom Michael fra FONA også forbi. Han stod længere nede i køen, og bag ham sad en flok flabede håndværkere (det var en cafe også). Ligesom jeg kommer ind med en stor lagkage for at sætte i montren får mine fødder viklet sig ind i noget ledning som ligger på gulvet, og jeg falder lige så lang jeg er, og skurer hen af gulvet bag ved disken. Jeg kigger op og kan bare se et væld af ansigter som kigger forarget ned på mig, og jeg styrter om i baglokalet, og bare tager mig til hovedet og siger "nej nej nej nej nej, det skete bare IKKE" Og jeg er jo nødt til at gå ud og betjene kunderne igen, selvfølgelig. Så jeg må meget rød gå ud og sige undskyld til kunderne og servere videre.

Det må være toppen af de mest pinlige ting jeg har foretaget mig...

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Nu er og bliver jeg bare uheldig, så der er sikkert mange gode og jeg husker selvfølgelig ingen af dem....

1) Anden gang jeg mødte mine svigerforældre tog jeg med dem og hele deres familie en uge til Malta. Manden og mig har smidt vores håndklæder på nogen ligge stole og hopper i poolen. Pludselig ser jeg en mand sidde på min plads og råber alt hvad jeg kan... Hallo dit store fjols, det der er sku min plads.... Det var så min svigerfar!!!  Tro  mig, det var også med i bryllups talen fra ham...

2) Her i sommers gik jeg nede i byen og syntes egentlig der sad noget og drillede ved min bukseben. Men tænkte ik vider over det... Kommer så ned på jensens bøfhus, går hele vejenen igennem for at komme op oven på hvor toilettet er. Og gæt hvad??? Mit lækre bind var gledet ud af mine trusser og hang ud af mit bukseben.... PINLIGT!!!

Dér fik jeg så lige skraldgrinet og vækket lille Albert! (Det var skønt at grine ud!) 

Anmeld

1. november 2010

Anonym

Tutter skriver:

Det er min største frygt tror jeg, at slå en prut lige i hovedet på dem 

Heldigvis grinede vi begge højt af det, der var jo ikke så meget at gøre, men jeg synes godt nok det var synd for ham hihi - 7 9 13 er det ikke sket siden 

Anmeld

1. november 2010

A&F

Haha sidder virkelig, og griner af jeres historier.

Jeg har også noget jeg vil dele med jer. Jeg sad engang i toget og var på vej hjem. Satte mig på de sæder, man selv skal trække ned. Imens jeg sidder der, og taler i tlf, kommer der en ældre dame forbi mig, hun forsøger at åbne døren til næste perron, hun havde dog lidt besvær med det. Så jeg rejser mig, og hjælper hende, da jeg så skulle sætte mig igen, glemmer jeg selvfølgelig at trække sædet ned, så jeg ender med at falde ned på gulvet. Eej hvor var det bare flovt og folk spurgte om jeg var okay hehe. Jeg havde stadig min veninde i røret. Alt dette for en hjælpeløs ældre dame

Anmeld

1. november 2010

slettet_7530

Jeg har også engang da jeg vsr meget ung og gik med meget korte nederdele, præsteret at gå på toilettet i en halvbrandert, ind og tisse ud og smukkesere sig sætte hår og ja parat til at vælte hele verden igen, ind til selskabet som tilfældigvis var min onkels 50 års fødselsdag hvor min tante kigger på mig og tager hånden til hendes ene side, jeg fatter hat af havd hun forsøger at sige, går hen til min plads nu har omtrent hele selskabet  deres øjne på mig, da min tante nærmest råber din nederdel, den havede jeg så fået stoppet ned i strømpebukserne så man kunne g-strengen og det hele

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Nu er og bliver jeg bare uheldig, så der er sikkert mange gode og jeg husker selvfølgelig ingen af dem....

1) Anden gang jeg mødte mine svigerforældre tog jeg med dem og hele deres familie en uge til Malta. Manden og mig har smidt vores håndklæder på nogen ligge stole og hopper i poolen. Pludselig ser jeg en mand sidde på min plads og råber alt hvad jeg kan... Hallo dit store fjols, det der er sku min plads.... Det var så min svigerfar!!!  Tro  mig, det var også med i bryllups talen fra ham...

2 ) Her i sommers gik jeg nede i byen og syntes egentlig der sad noget og drillede ved min bukseben. Men tænkte ik vider over det... Kommer så ned på jensens bøfhus, går hele vejenen igennem for at komme op oven på hvor toilettet er. Og gæt hvad??? Mit lækre bind var gledet ud af mine trusser og hang ud af mit bukseben.... PINLIGT!!!

hahahah jeg SKRALD griner.

HVor må det dog være pinligt!

hahahaha kan slet ikke stopppe igen

Anmeld

1. november 2010

Becks

Haha hvor er der mange gode 

Har lige en mere

Da jeg var under uddannelse, havde vi været i byen og jeg var fuld og skulle bare hjem NU!

Da jeg sætter mig ind i taxaen, siger jeg til ham, at han skal skynde sig, for jeg skal tisse...

Jeg kan ikke holde mig, og tisser i bukserne i taxaen, men siger ingenting til ham! 7 dage efter, kommer der en regning fra taxafirmaet på 1000,- for rengøring af taxaen  Jeg har ikke kørt med det selskab siden haha

Anmeld

1. november 2010

Faith

Tutter skriver:

Haha hvor er der mange gode 

Har lige en mere

Da jeg var under uddannelse, havde vi været i byen og jeg var fuld og skulle bare hjem NU!

Da jeg sætter mig ind i taxaen, siger jeg til ham, at han skal skynde sig, for jeg skal tisse...

Jeg kan ikke holde mig, og tisser i bukserne i taxaen, men siger ingenting til ham! 7 dage efter, kommer der en regning fra taxafirmaet på 1000,- for rengøring af taxaen  Jeg har ikke kørt med det selskab siden haha

He he jeg har gjort noget lignende.... Bare lidt mere ulækkert.

Havde været for hårdt i byen og var blevet noget så vissen. Får fat i en taxa og skal bare HJEM. Sætter mig ind på bagsædet og kan så bare mærke at jeg skal BRÆKKE mig, og det skal være NU!

Men når kun at sætte klør fem op foran munden og så står der ellers bare projektilopkast helt om på forruden OG chaufføren!!!!

Den tur kostede 1200 kr

Anmeld

1. november 2010

Becks

smillaluna skriver:

He he jeg har gjort noget lignende.... Bare lidt mere ulækkert.

Havde været for hårdt i byen og var blevet noget så vissen. Får fat i en taxa og skal bare HJEM. Sætter mig ind på bagsædet og kan så bare mærke at jeg skal BRÆKKE mig, og det skal være NU!

Men når kun at sætte klør fem op foran munden og så står der ellers bare projektilopkast helt om på forruden OG chaufføren!!!!

Den tur kostede 1200 kr

Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.