Jeg har haft en nabo i et par måneder nu. Han er et par år ældre end mig, og ser skam egentlig meget godt ud altså.
Han er pisse rap i kæften, og han er ikke bleg for liiiige at tage et kram, så han UPS kan komme til at klemme røven på mig

Nåh men har altid taget det for noget værre fis det hele, og bare grinet af ham, og ellers til tider skyndt mig hjem inden jeg kunne nå at få røde kinder

Igår skal jeg så aflevere en film jeg har lånt af ham, og han inviterer å kaffe ved lejligheden... takker ja, og vi sludrer frem og tilbage, helt almindeligt, og han er rapkæftet som altid. Tænker at det stadig bare er pis....
Skal så liiiiige se hans soveværelse (Iiiiii knoooow!!!) men så har han tændt stearinlys og lavet det hyggeligt, og vupti så ligger vi i sengen og skraldgriner, både før, under og efter hele seancen....
Så ja, igår knaldede jeg lige min nabo over en kop kaffe

Var lidt spændt på om han ville være helt akavet næste gang vi sås, men jeg så ham idag, eller vi mødtes lige i døren, og jeg fik hurtigt beroliget stemningen lidt, så alt er som det plejer at være, selvom vi griner lidt mere nu

det er egentlig lidt pinligt, men mest for ham, for han kender min familie heheheheh.....
Anmeld