Louisiana28 skriver:
Sikke en masse gode historier - tak for nogle gode grin 
Jeg husker engang min ekskæreste og jeg gik tur med hunden op gennem byen, hvor vi møder en ven og står og sludre lidt. Hunden har lang line, snuser lidt rundt, og stiller sig så og lægger en ordentlig kage midt på fortovet. Det er dog ikke det pinlige - havde selvfølgelig poser med, til at samle op. Vi kigger på den her lort, og den ser altså meget mærkelig ud, har en ret underlig farve. Vi går helt tæt på, og kan så se, at lorten ligger i et kondom! Som hunden jo må ha' ædt hjemmefra! Folk kiggede noget, da de gik forbi
Vi fandt en hundepose frem i en vældig fart!
En anden historie - det er så ikke mig selv det er sket for, heldigvis! En veninde skulle for nogle år siden på date med den her fyr. Hun havde selvfølgelig gjort sig lækker, taget en ny nederdel på, og afsted hun tog. De mødtes i et storcenter og gik lidt rundt og kiggede butikker og snakkede. På et tidspunkt tager de rulletrappen, og mens de står der og snakker, kan min veninde pludselig mærke, at der er noget der rykker i hende. Og det rykker mere og mere voldsomt. Til sin rædsel opdager hun, at hendes nederdel sidder fast i rulletrappen! Den hiver mere og mere i hendes nederdel, og hun forsøger, at få den ud igen, men forgæves. Til sidst har rulletrappen ædt hele nederdelen, og hun står dér, kun i trusser. Men ikke nok med dét, rulletrappen skaber sig helt vildt, og går så i stå. En vagt kommer løbende, ser hvad der er sket, og forlanger, at min veninde betaler en bøde på 500 kr, for at ha' ødelagt rulletrappen! Og så skal hun ellers følge med vagten gennem hele centeret i sine trusser, og da hun endelig får lov at gå, måtte hun tage med toget hjem - stadig kun i trusser! Hun hørte ikke fra daten igen...