Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

TbCp

dorthemus skriver:

...og så er det kun tre år siden...mega pinligt

Hahahahaha!

Jeg skulle engang, til en byfest, tisse i en skov og satte mig i en stak brændenælder

Ved ikke hvad der er værst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

dorthemus

TbCp skriver:

Hahahahaha!

Jeg skulle engang, til en byfest, tisse i en skov og satte mig i en stak brændenælder

Ved ikke hvad der er værst

Avavavavavav

Anmeld

1. november 2010

Dansker i England

dorthemus skriver:

Hvor meget yngre?

Næsten 6 år

Anmeld

1. november 2010

Sees

Dansker i England skriver:

Jeg troede, jeg var den eneste der havde det sådan - dog er det tal, der skal kunne deles med 5.

Den med tallene kender jeg godt - Heldigvis er der ikke tal på volumen på mit fjernsyn, men f.eks. bilradioen .. uhh, den skal ikke stå på 14 eller 16, den skal stå på 5,10,15 eller 20 osv ..

Og hvis klokken f.eks. er 12.33, eller 22.21 - Så sidder jeg og kigger på klokken til den bliver 12.34 eller 22.22.

Anmeld

1. november 2010

Elvers

FED tråd! Jeg vil sgu også lige være med

1) Jeg sover stadig med den tøjdyrskat jeg fik i dåbsgave, og den ryger ikke ud af sengen i nær fremtid!

2) Jeg har rigtig svært ved at læse noget uden at rette stavefejl og kommafejl undervejs - det er meget hæmmende til tider!

3) Jeg er møghamrende god til at bøvse

Anmeld

1. november 2010

dorthemus

Næsten 6 år

Nårh ikke mere ... til dig!

Anmeld

1. november 2010

Dansker i England

Sees. skriver:

Den med tallene kender jeg godt - Heldigvis er der ikke tal på volumen på mit fjernsyn, men f.eks. bilradioen .. uhh, den skal ikke stå på 14 eller 16, den skal stå på 5,10,15 eller 20 osv ..

Og hvis klokken f.eks. er 12.33, eller 22.21 - Så sidder jeg og kigger på klokken til den bliver 12.34 eller 22.22.

Altså jeg har det sådan lidt, at det ville da være kedeligt, hvis vi alle var normale lol.

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vildt god trååd

1. Jeg har en MEGET voldsomt temperament, efter det går mig sådan på med drømme babyen Har det med at uddeligere ordre til min kæreste Hader det. Det er jo synd for manden, når jeg har de dage:s

2. Jeg ELSKER min bamse som jeg fik af mine bedsteforældre da jeg blev født Har det stadig

3. Jeg døjer sådan med at baby.dk er en magnet. Når jeg lige kommer til bare lige at kigge om der der sket noget nyt, SÅ VIL DEN IKKE LADE MIG SMUTTE IGEN Andre der kender det.

Anmeld

1. november 2010

Sees

Altså jeg har det sådan lidt, at det ville da være kedeligt, hvis vi alle var normale lol.

Haha, lige præcis ..

Det væreste er at det er en veninde jeg har det fra .. Hun har altid gjort det, og det er som om det har smittet nu.
I starten synes jeg hun var latterlig, men nu gør jeg fandme da selv..

Anmeld

1. november 2010

Dansker i England

dorthemus skriver:

Nårh ikke mere ... til dig!

Well, jeg synes nu stadig, det er lidt underligt, især da alle andre, jeg nogensinde har kendt, har været ældre. Men han er en fantastisk mand, og det er sjældent jeg tænker på, at han er yngre end mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.