Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Dansker i England

Sees. skriver:

Haha, lige præcis ..

Det væreste er at det er en veninde jeg har det fra .. Hun har altid gjort det, og det er som om det har smittet nu.
I starten synes jeg hun var latterlig, men nu gør jeg fandme da selv..

LOOOL - vidste ikke sådan noget smittede. Jeg hader, at jeg gør det - men jeg kan simpelthen ikke lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

dorthemus

Dansker i England skriver:

Well, jeg synes nu stadig, det er lidt underligt, især da alle andre, jeg nogensinde har kendt, har været ældre. Men han er en fantastisk mand, og det er sjældent jeg tænker på, at han er yngre end mig.

Har læst, at yngre mænd og ældre kvinder er et godt match så hold du endelig fast i ham  Thumbs up

Anmeld

1. november 2010

Ox.

1. Jeg ELSKER horton sagaen, og ser det så snart jeg kan!

2. Jeg har en lillebror på 22 som ligeså godt kunne have været min tvillingebror, da vi ligner hinanden på en prik, og vi bliver ofte spurgt om vi er tvillinger!

3. Jeg har en halvsøster, som jeg ikke fandt ud af jeg havde før jeg blev 18, og er først nu begyndt at få kontakt til hende.

Anmeld

1. november 2010

MariaJ

Hyggelig tråd

Jeg hader at skulle ringe til nogen - især hvis det er til nogen jeg kender lidt, men ikke godt nok til at jeg plejer at ringe til dem. Jeg ved aldrig rigtig hvad jeg skal sige, og er altid lidt bange for at de ikke kan huske hvem jeg er.

Jeg elsker mad fra McD og forsøger altid at få klemt en McFeast menu ned, når jeg er på besøg i civilisationen (stik imod mine ellers så økologiske principper)

Jeg børster tænder helt vildt grundigt, og har engang fået hidkaldt personalet på resten af tandklinikken for at komme og se på dette skoleeksempel på rene tænder. Jeg går rundt og ser tv eller ordner ting mens jeg børster tænder, og kan godt lige pludselig opdage at jeg har været i gang med tandbørstning i en ti-tyve minutter... 

Jeg kan tænde et bål, sætte telt op i regn og sne og reparere en primus med resterne af en plastikspand.

Anmeld

1. november 2010

Giraffen

Ih hvor er det hyggeligt, og sikker mange dejlige ting at lære 

1) jeg kan snakke baglæns - peakede da jeg var i klampenborg for at besøge Anders og Peter Lund Madsen i en casting om mærkelige hjernetalenter - kodak moment! (bonus: Så Anders Lund Madsen et par måneder senere i Århus og blev så kyllingeagtig at jeg gemte mig bag et træ fordi jeg ikke vidste om jeg skulle gå op og sige hej eller hvad)

2) Jeg kan diskutere alle ihjel, og har svært ved at holde kæft (bliver meget tydeligt når man læser på uni og er den eneste der aaaaltid har et svar til aaaalting og man bare IK kan lukke den mund  )

3) Jeg har en tattovering på foden, der forestiller min fars underskrift, fordi han var mit store forbillede, og så blev han maniodepressiv og meget syg og svær at være sammen med, så har ikke set ham i tre år - tattoveringen gir mig en forsikring om at han stadig er, og altid vil være en stor stor del af mig (bl.a. ham der har givet mig den der mund, der ikke vil lukkes )

Anmeld

1. november 2010

Giraffen

Ox. skriver:

1. Jeg ELSKER horton sagaen, og ser det så snart jeg kan!

2. Jeg har en lillebror på 22 som ligeså godt kunne have været min tvillingebror, da vi ligner hinanden på en prik, og vi bliver ofte spurgt om vi er tvillinger!

3. Jeg har en halvsøster, som jeg ikke fandt ud af jeg havde før jeg blev 18, og er først nu begyndt at få kontakt til hende.

Eeeej Horton Sagaen så jeg SÅ tit i Gymnasiet! så fik jeg fuldtidsjob i en periode og så var det slut med det, imponerende hvordan den bare kan fange en, når man tænker på indholdet

Anmeld

1. november 2010

MariaJ

Tina2 skriver:

1: Jeg ELSKER Olsen Banden filmene og kan nærmest samtlige replikker  Har set de film riiiiiiiigtig mange gange...... 

2: Snakker meget- til tider riiiigtig meget.....  Og er jeg utilfreds med noget eller føler mig uretfærdig behandlet reagerer jeg så min mand kalder mig et "verbalt maskingevær", ha ha ha! Så er det sgu ikke nemt at få et ord indført

3: Jeg har rejst over 7800 km med den transsibiriske jernbane, gået på den kinesiske mur, trekket i Himalayas bjerge, opholdt mig i over 50 graders varme i Goa og festet på de thailanske øer- altsammen indenfor 4 mdr  Fantastisk oplevelse!!!

Dén tur har jeg også været på. Næsten i hvert fald. Transsibiriske Jernbane, Den Kinesiske Mur, Himalaya og Goa. Som du siger - helt fantastisk oplevelse . Sjovt at det lige var næsten samme kombination af lande.

Anmeld

1. november 2010

Ox.

Line1987 skriver:

Eeeej Horton Sagaen så jeg SÅ tit i Gymnasiet! så fik jeg fuldtidsjob i en periode og så var det slut med det, imponerende hvordan den bare kan fange en, når man tænker på indholdet

Præcis - det er dælme noget hø hihi, men det gode ved det er, at selvom du misser 10 afsnit i streg, kan du stadig følge med  haha

Anmeld

1. november 2010

Giraffen

Ox. skriver:

Præcis - det er dælme noget hø hihi, men det gode ved det er, at selvom du misser 10 afsnit i streg, kan du stadig følge med  haha

Jaa lige præcis, men sådan noget er også vildt frustrerende for hvis man er i en periode hvor man ser ALLE afsnit så er handlingen ret så langsom

Anmeld

1. november 2010

Dansker i England

Ox. skriver:

Da jeg boede i Dk så jeg den kun, når jeg var syg, og selvom der ofte kunne gå både halve og hele år imellem, synes jeg nu også, jeg godt kunne følge med i den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.