Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Ranarupta

Søddepødde skriver:

Ha ha. Bare rolig jeg kan ikke finde ud af at linke. Skriv "otters holding hands" på youtube. Tro mig slutningen er intet mindre end fantastisk. Det var i nyhederne verden over kan jeg huske.

Du bliver nødt til at få en lille bumse historie, men husk lige brækspanden.

Min ex fik en byld på måsen, og han blev tvangsindlagt af mig på sengen. Pludselig sprang den og ramte mig i ansigtet. Andre almindelige mennesker ville måske sige at ok det var da klamt og jeg stopper her. Men nej jeg hentede et tørklæde og bandt rundt om ansigtet plus nogle nytårsbriller og så var jeg klar igen. Hihi min søster har det på samme måde.

Guuuuuudnejnejnej! Det er lige til at knække sig over! Puuh... Årh, får helt mundvand - på den lede måde - nu... Selvom det er røvklamt, så er det altså også lidt morsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Chamomile

1. Jeg blev som 5årig skudt på en legeplads.

2. Jeg er biseksuel.

3. Jeg følger spændt med i Horton Sagaen.

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

Søddepødde skriver:

Ha ha. Bare rolig jeg kan ikke finde ud af at linke. Skriv "otters holding hands" på youtube. Tro mig slutningen er intet mindre end fantastisk. Det var i nyhederne verden over kan jeg huske.

Du bliver nødt til at få en lille bumse historie, men husk lige brækspanden.

Min ex fik en byld på måsen, og han blev tvangsindlagt af mig på sengen. Pludselig sprang den og ramte mig i ansigtet. Andre almindelige mennesker ville måske sige at ok det var da klamt og jeg stopper her. Men nej jeg hentede et tørklæde og bandt rundt om ansigtet plus nogle nytårsbriller og så var jeg klar igen. Hihi min søster har det på samme måde.

Årh, det er bare helt vildt dejligt, det klip! 

Det er ren lååååve mellem de to!

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

Chamomile skriver:

1. Jeg blev som 5årig skudt på en legeplads.

2. Jeg er biseksuel.

3. Jeg følger spændt med i Horton Sagaen.

What?! Skudt? 

Anmeld

1. november 2010

Pena

Ranarupta skriver:

Guuuuuudnejnejnej! Det er lige til at knække sig over! Puuh... Årh, får helt mundvand - på den lede måde - nu... Selvom det er røvklamt, så er det altså også lidt morsomt

Ja gu er det klamt. Fatter heller ikke hvad der sker med mig. Men når man ser på besøgstallene på de youtube sider er jeg åbenbart ikke den eneste. Men det er altså sjovt at høre folks reaktioner. Mændene skriger som små kvinder.

Har du set det med odderne?

Anmeld

1. november 2010

Pena

Ranarupta skriver:

Årh, det er bare helt vildt dejligt, det klip! 

Det er ren lååååve mellem de to!

Ja virkelig nuller. Det er der hvor de finder sammen igen at filmen knækker for mig. Hyyyl men på den goe måde.

Anmeld

1. november 2010

Chamomile

Ranarupta skriver:

What?! Skudt?

Jeg sad på et legehus tag, og så kom der en ung fyr forbi og skød mig med et luftgevær. Jeg slap dog med en grim blodansamling.

Anmeld

1. november 2010

Chamomile

Ranarupta skriver:

What?! Skudt?

Jeg sad på et legehus tag, og så kom der en ung fyr forbi og skød mig med et luftgevær. Jeg slap dog med en grim blodansamling.

Anmeld

2. november 2010

Ranarupta

Chamomile skriver:

Ej, hvor klamt! Bare det at sigte på et barn, det er da helt galt!

Godt, at du ikke endte som en hullet ost

Anmeld

2. november 2010

Chamomile

Ranarupta skriver:

Ej, hvor klamt! Bare det at sigte på et barn, det er da helt galt!

Godt, at du ikke endte som en hullet ost

Hehehe, ja det er meget heldigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.