Hyggetråd: 3 ting vi IKKE ved om dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Dansker i England

dorthemus skriver:

Har læst, at yngre mænd og ældre kvinder er et godt match så hold du endelig fast i ham  Thumbs up

Mine intentioner er, at holde fast i ham - men det er et meget nyt forhold (og stadig ret hemmeligt), men ja, vi synes begge, vi er et godt match.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

otlitrom

*Da jeg var yngre slog jeg tekst-tv til, og så på sekundtælleren mens jeg holdte vejret, for at se hvor lang tid jeg kunne holde til. Og kan også godt sidde at vente på at ttv-uret bliver 22:22:22- for så må man jo ønske

*Jeg kan ikke lide at ringe til andre. F.x. at ringe i biffen og bestille billetter, bestille pizza eller ringe til tandlægen. Og modsat tage telefonen, hvis det er et nummer jeg ikke kender. Eller min mor

* Jeg kan ikke se noget med musik i tv, om det så er reklamer, en gammel dansk film, eller MTV, uden at synge med på den sang der er der. Om jeg kan teksten eller ej er underordnet. Jeg skal nok finde en tekst der passer til melodien Og min kærester hader mig for det. Siger han

OG - så er jeg sikkert max pinlig at være i byen med. Jeg råber højt i baren, flirter med bartenderen for at score drinks og er totalt ukristeligt stiv. Den er næsten sikker hver gang Så meget at jeg skammer mig dagene efter, og er bange for at gå ud.. Tænk, hvis jeg mødte nogen fra lørdag aften!

Anmeld

1. november 2010

AWO

Sikke en god tråd!

1. Jeg rider, og har gjort det, siden jeg var 10 år gammel.

2. Jeg er hjemmetysker (dvs. medlem af det tyske mindretal i Sdr.jylland) og stolt af det!  Jeg taler tysk med mine forældre og min søster, og har gået i tysk børnehave, skole og gymnasie.

3. Jeg er alt for god til at udsætte alle de knap så sjove ting, som at ringe til lægen, læse til eksamen, rydde op mm. Nogle gange udskyder jeg det så læn ge, at jeg får stress af det.

Anmeld

1. november 2010

Tina2

MariaJ skriver:

Dén tur har jeg også været på. Næsten i hvert fald. Transsibiriske Jernbane, Den Kinesiske Mur, Himalaya og Goa. Som du siger - helt fantastisk oplevelse . Sjovt at det lige var næsten samme kombination af lande.

Ja, det er da pudsigt, hvornår var du afsted? Jeg var i ´97, så det er ved at være nogle år siden.... Gad rigtig godt til Nepal og Indien igen... Dog UDEN at tage på trekking

Anmeld

1. november 2010

JulieE

1. Jeg er total angst for at få hovedet under vand. Jeg skal virkelig tage mig sammen, bare for at skylle mig i hovedet med bruseren

2. Jeg har været stund stand in for Line Kruse og prøvet at slå en koldbøtter i luften ud over en bil, med stunt sele på!!!

3. Jeg elsker at se Kriminal komisær Barnaby lørdag aften

Anmeld

1. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

1. Perfektionist til fingerspidserne! Jeg skal f.eks. helst køre bilen LIGE ind i carporten - sker det ikke, så bakker jeg ud, for at køre den ind igen på ny. Virkelig virkelig fjollet - I know!

2. Jeg blev piercet som 13 årig og tatoveret som 15 årig.

3. Elsker at spise slik og chips inde i sengen

Anmeld

1. november 2010

ekzunz

*Da jeg var yngre slog jeg tekst-tv til, og så på sekundtælleren mens jeg holdte vejret, for at se hvor lang tid jeg kunne holde til. Og kan også godt sidde at vente på at ttv-uret bliver 22:22:22- for så må man jo ønske

*Jeg kan ikke lide at ringe til andre. F.x. at ringe i biffen og bestille billetter, bestille pizza eller ringe til tandlægen. Og modsat tage telefonen, hvis det er et nummer jeg ikke kender. Eller min mor

* Jeg kan ikke se noget med musik i tv, om det så er reklamer, en gammel dansk film, eller MTV, uden at synge med på den sang der er der. Om jeg kan teksten eller ej er underordnet. Jeg skal nok finde en tekst der passer til melodien Og min kærester hader mig for det. Siger han

OG - så er jeg sikkert max pinlig at være i byen med. Jeg råber højt i baren, flirter med bartenderen for at score drinks og er totalt ukristeligt stiv. Den er næsten sikker hver gang Så meget at jeg skammer mig dagene efter, og er bange for at gå ud.. Tænk, hvis jeg mødte nogen fra lørdag aften!

Ha ha ha ha - jeg hægter mig lige på nr. 2 og 3.....

Eller - det må jo være nr. 3 og 4....

Anmeld

1. november 2010

Pena

1. Jeg bider huden omkring neglene med vilje så det kommer til at bløde. Nogle dage kan jeg næsten ikke bruge fingrene fordi de gør så ondt.

2. Jeg eeelsker at se klamme bumser blive trykket ud. Fandt for nylig ud af de klammeste klip var på nettet, og jeg kan sidde en hel aften og se dem, mens jeg får kvalme og bliver underligt høj på samme tid.

3. Jeg kan ikke se det berømte klip af de to oddere som flyder rundt og holder hinanden i hånden uden at græde. Og har virkelig set det maaange gange. Jeg får sådan en helt utrolig lykkefølelse når jeg ser det.

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

Søddepødde skriver:

1. Jeg bider huden omkring neglene med vilje så det kommer til at bløde. Nogle dage kan jeg næsten ikke bruge fingrene fordi de gør så ondt.

2. Jeg eeelsker at se klamme bumser blive trykket ud. Fandt for nylig ud af de klammeste klip var på nettet, og jeg kan sidde en hel aften og se dem, mens jeg får kvalme og bliver underligt høj på samme tid.

3. Jeg kan ikke se det berømte klip af de to oddere som flyder rundt og holder hinanden i hånden uden at græde. Og har virkelig set det maaange gange. Jeg får sådan en helt utrolig lykkefølelse når jeg ser det.

Hvad er det for oddere? (og please, vær lige sikker på, at du ikke fejl-linker til de der klamme bumser! Da min søster viste mig det, brækkede jeg mig)

Anmeld

1. november 2010

Pena

Ranarupta skriver:

Hvad er det for oddere? (og please, vær lige sikker på, at du ikke fejl-linker til de der klamme bumser! Da min søster viste mig det, brækkede jeg mig)

Ha ha. Bare rolig jeg kan ikke finde ud af at linke. Skriv "otters holding hands" på youtube. Tro mig slutningen er intet mindre end fantastisk. Det var i nyhederne verden over kan jeg huske.

Du bliver nødt til at få en lille bumse historie, men husk lige brækspanden.

Min ex fik en byld på måsen, og han blev tvangsindlagt af mig på sengen. Pludselig sprang den og ramte mig i ansigtet. Andre almindelige mennesker ville måske sige at ok det var da klamt og jeg stopper her. Men nej jeg hentede et tørklæde og bandt rundt om ansigtet plus nogle nytårsbriller og så var jeg klar igen. Hihi min søster har det på samme måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.