Tiina skriver:
Jeg føler med dig - det er ikke nemt. 
Har du overvejet at sove sammen med dit dejlige barn i løbet af dagen? Bare læg dig med den lille - og sov.
Det gør jeg, en ½ time, eller 1½ time, eller hvor lang tid min datter nu gider sove. Det kan godt være der trænger til at blive støvsuget, men det kan vente
Det hjælper faktisk meget. Jeg ammer også liggende i løbet af dagen, så får jeg hvilet mig lidt der også.
Og så er det måske også snart tid til at starte på grøden hvis du ikke allerede er gået igang. Det kan give lidt ro. Hvis det er sult der vækker hende og ikke ørerne.
Er det ørerne, har du sikkert hørt at det er godt at hæve hovedet lidt. Læg et tæppe eller håndklæde under madrassen, det letter trykket på trommehinderne, og mindsker smerterne.
Jeg har givet min datter en panodil til børn (stikpille) da hun havde lidt ørepine. Tal med lægen om det og dosis. Det kan hjælpe lidt, men er naturligvis ikke en permanent løsning. Det bedste er nok et dræn. Min ældste fik dræn i ørerne da han var ca. 1½ år gammel, efter at have haft mellemørebetændelse 9 gange på 6 måneder.
Og så spørg om hjælp. Du er helt alene om det - og det behøver du ikke være. Bed dine venner om hjælp. Hvem ved, når I engang er kommet over denne svære periode, så er det nok dig der har overskud, og måske har dine venner så brug for lidt hjælp, eller en babysitter når de skal i biffen. I må kunne støtte hinanden. Spørg også i din mødregruppe. 
Held og lykke 
Hun har ikke noget med ørene og vi var begyndt med grød, men hun var ikke klar til det/interesseret og hendes mave gik helt i baglås. Vi starter op igen om et par uger så håber jeg, at det får inflydelse på hendes søvnmønster 
Og ja så skal jeg se at få ringet til veninderne og sige, at jeg har brug for dem