Hvad ville I gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Så lov mig at få ringet til hende så hurtigt som muligt Jeg tænker også, at dine forældre måske kunne bidrage med en ret eller to til fryseren, når nu de ikke har alderen til at gå på disco hver weekend

Har lige prøvet at ringe til men hun svarer ikke...prøver senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Har lige prøvet at ringe til men hun svarer ikke...prøver senere

Sådan skal det være Så håber jeg hun svarer lige om lidt. Så snart Laura vågner skal vi ned til mine forældre og spise flæskesteg! Desuden komme min bror også med hans nye kæreste, som vi skal se for første gang

Anmeld

31. oktober 2010

Mumto3

dorthemus skriver:

Tak Nanna  Ja jeg har bestemt heller ikke lyst til at angribe men sige det i en pæn tone. Som jeg har skrevet andetsteds er jeg egentlig heller ikke vred, men mere skuffet og ked.

Mine veninder ved godt, at det er hårdt for de har også lige været med til Runas dåb...nok derfor undrer det mig at de ikke tager kontakten. Men måske jeg bare skal vænne mig til, at sådan er det når man selv har fået barn og de ikkke har nogen

Åh, undskyld min formulering!!!

Jeg tror bestemt heller ikke du vil angribe, det er bare sådan at vi mennekser når vi er skuffede eller kede af det, kan komme til at lyde som om vi angriber andre, selvom vi bare prøver at give udtryk for at vi er ked af det. Det var dét jeg mente!!!

Anmeld

31. oktober 2010

Faith

Jeg synes ikke det er for kyllingeagtigt at sende en sms rundt.... Som andre osse skriver, så er det ikke sikkert de overhovedet tænker over at du måske har det hårdt efter lillepigen har meldt sin ankomst.

Med hensyn til natteroderiet: Det har vi virkelig osse været plaget af. Lige indtil vi købte 2 slyngevugger! Så blev der dælme ro. Prøv at gå ind på www.slyngevuggen.dk og tag en kigger.

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Jeg har ikke læst hele tråden, så med fare for at gentage så:

Skriv til dem!! Hvis du aldrig hører fra dem i forvejen så har du jo intet at miste.

Måske sidder de ligeså og tænker: Dorthe hun ringer aldrig mere. Hun er helt opslugt af at være mor. Hun har ikke længere plads i hendes liv til mig.

Hvis de ikke selv har børn så ANER de ikke hvor hårdt det kan være!!

Så skriv og forklar! Skriv og sig du savner dem, og gerne vil se dem og at du har brug for hjælp! Hvis jeg var en af dine venner hvor vi ikke havde set hinanden længe, så ville jeg blive lidt flov over at jeg ikke havde fattet hvad der skete i dit liv, plus jeg ville blive rigtig glad for at du så mig som en så god ven at du tør indrømme overfor mig at du har brug for mig!! Jeg ville ringe straks og undskylde og spørge "hvad kan jeg gøre?" 

Dem der aldrig svarer: pyt med dem!! Du kan få andre nye og bedre venner!

Knus og kram

Anmeld

31. oktober 2010

DK

DK skriver:

Skriv til dem!!En lang mail.  Hvis du aldrig hører fra dem i forvejen så har du jo intet at miste.

Måske sidder de ligeså og tænker: Dorthe hun ringer aldrig mere. Hun er helt opslugt af at være mor. Hun har ikke længere plads i hendes liv til mig.

Hvis de ikke selv har børn så ANER de ikke hvor hårdt det kan være!! Selv om du siger: hun er vågen, så møder de dig jo ikke om natten, men om dagen hvor Runa er en engel og du har taget tøj på osv!

Så skriv og forklar! Skriv og sig du savner dem, og gerne vil se dem og at du har brug for hjælp! Hvis jeg var en af dine venner hvor vi ikke havde set hinanden længe, så ville jeg blive lidt flov over at jeg ikke havde fattet hvad der skete i dit liv, plus jeg ville blive rigtig glad for at du så mig som en så god ven at du tør indrømme overfor mig at du har brug for mig!! Jeg ville ringe straks og undskylde og spørge "hvad kan jeg gøre?" 

Knus og kram

Hov. Opdaterer lige mit indlæg

Anmeld

31. oktober 2010

Faith

DK skriver:

Skriv til dem!! Hvis du aldrig hører fra dem i forvejen så har du jo intet at miste.

Knus og kram

. Helt enig.

Anmeld

31. oktober 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Åh, undskyld min formulering!!!

Jeg tror bestemt heller ikke du vil angribe, det er bare sådan at vi mennekser når vi er skuffede eller kede af det, kan komme til at lyde som om vi angriber andre, selvom vi bare prøver at give udtryk for at vi er ked af det. Det var dét jeg mente!!!

Bare rolig Nanna, forstår godt hvad du mente

Anmeld

31. oktober 2010

dorthemus

smillaluna skriver:

Jeg synes ikke det er for kyllingeagtigt at sende en sms rundt.... Som andre osse skriver, så er det ikke sikkert de overhovedet tænker over at du måske har det hårdt efter lillepigen har meldt sin ankomst.

Med hensyn til natteroderiet: Det har vi virkelig osse været plaget af. Lige indtil vi købte 2 slyngevugger! Så blev der dælme ro. Prøv at gå ind på www.slyngevuggen.dk og tag en kigger.

Tak for svar

Mht slyngevugge så er det afprøvet og kasseret af prinsessen...som er meget bestemt omkring hvad hun vil og ikke vil  en stor del af natten sover vi i min seng og det har hjulpet hende at være tæt på mig, men ikke længere og da hun ligger og basker rundt så holder det mig ydermere vågen.

Anmeld

31. oktober 2010

dorthemus

DK skriver:

Knus og kram

Jeg tror du har ret; jeg vidste sgu heller ikke hvad det drejede sig om inden jeg fik Runa. Og du har også ret i, at det også bunder i at jeg savner dem...mange af dem har jeg kendt i 20 år, nok også derfor at det smerter/skuffer mig.

Men ja, de kan jo omvendt også tænke at jeg aldrig kontakter dem...den vinkel havde ikke lige overvejet.

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.