SpunkenJo skriver:
Jeg anfægter jo på ingen måde at man ikke skal ave muligheden for fertilitetsbehandling. Hvis jeg gjorde det kan jeg forstå du mener mit menneskesyn er skævt. Men at jeg mener man selv skal betale for det har intet med det at gøre. Det er økonomi!
Og jeg syns vi har mange andre samfundsgrupper der kan nyde godt af alle de penge der går til fertilitetsbehandling. Folk som allerede ER en del af samfundet.
Jeg synes godt nok du modsiger dig selv. Du giver jo alle dem der skriver at det er naturstridigt at få børn gennem fertilitetsbehandling
Det er vel de samme som at sige at man er enig, og deler samme synspunkt og nu siger du så selv at hvis du havde den holdning så kunne du forstå at dorthemus (og mange andre) mener at dit menneskesyn er skævt.........
Samtidig skriver du tidligere i debaten:
" min dreng er FTF og selvom han nok kunne have klaret sig selv uden neo etc. (ingen komplikationer) så syns jeg da, man som borger med personnummer i dette land, har ret til samme lægelig opmærksomhed som alle andre!!"
Så er det så igen jeg gerne vil fortælle dig at jeg også har et personnummer, og derfor også ifølge din udtalelse skal have ret til samme lægelig opmærksomhed som alle andre. Hvor er det så at du mener at jeg ikke skal kunne få hjælp til min sygdom? Jeg fatter ikke hvorfor du er en bedre borger, end jeg bare fordi min sygdom er indeni min livmoder? Eller i en mands sædtal.
Anmeld